385. PandaPaczy :)

W czasach gdy było miło, ciepło i przyjemnie i nie budziłam się z rana z globusem poczyniłam te fotki. W czasach owych nieznanym problemem był za ciasny płaszcz robiący ze mnie ludka miszlę gdy ubieram tą lub innej kategorii bluza która dalej niż bliżej jest od ciała. Poszukiwania kurtki idealnej zakończyłam na ortalionie mimo iż w planach miałam parkę która jest bliżej kolorów jesieni niż nełonów jakie mam obecnie na odzieży wierzchniej zdobytej w liczbie dwóch za porażająca kwotę pięciu złotych które mogłam wydać na Ciechana miodowego. Ale wszakże czymże byłaby szafa prawdziwej faszjonistki gdyby każdego sezonu nie nabyła kilku sztuk odzieży które wylewają się potokami z szafy i nocą w tajemnicy spiskują o tym, że należy się zwężyć lub poszerzyć by właścicielka doznała schizofrenii wagowej. A panda dalej cierpliwie paczy ;)

Zestaw:

Bluza – vintage/ Kiecka – nołnejm/ obuw – Stradivarius/ Czapka – TheMode/ zegarek – nodo/ torebka – Fablou

13 comments

  1. schockobons · Październik 11, 2012

    hahah Erilku!

    • erill · Październik 12, 2012

      :D

      • schockobons · Październik 12, 2012

        zawsze jak czytam Twoje posty to mam banana na twarzy takiego od ucha do ucha :D jesteś moim ukochanym poprawiaczem humoru :*

  2. vintage foxy · Październik 11, 2012

    cudowne buty <3

  3. default · Październik 11, 2012

    o, bikeje :D

  4. kayka · Październik 11, 2012

    ta czapka stanie sie Twoim znakiem rozpoznawczym :D ale tak po za tym to jakie Ty masz nooogiiiii, do nieba!

    • erill · Październik 12, 2012

      hehehe biorąc pod uwagę fakt, że pasuje mi w zasadzie do wszystkiego i zawsze to istnieje takie ryzyko :D :* ;)

  5. yoschimoto · Październik 12, 2012

    wow, super „obuw” ;)

  6. rykoszetem · Październik 12, 2012

    Never say no to panda!

  7. dzieckokwiatu · Październik 12, 2012

    Mistrzostwo :D

  8. natashke · Październik 13, 2012

    czapka <3 zapraszam do mnie

  9. Barbara · Październik 13, 2012

    Twoja czapka – uwielbiam! W ogóle super zestaw, ubrałaś sie w niby niepasujące do siebie ciuchy, ale wyszło to cudnie!

  10. Tecumseh · Październik 13, 2012

    buty super!

Skomentuj

