384. Szajning on blu :)

W ramach udawania, że wcale nie zrobiło się minus siedemset na dworze i należy z domu wychodzić już w kołdrze albo przynajmniej w ciepłym kocu, stosuje swetry zbyt wielkie by ktoś zauważył że mam pod ich spodem jakieś siedemnaście warstw z polarem, dwoma podkoszulkami, golfem i kolorowym misiem na szyi. Póki co sztuka mi się udaje wobec widzów zewnętrznych problemy pojawiają się jedynie wtedy gdy należy zgiąć rękę w łokciu albo spróbować się pochylić w celu zawiązania obuwa z którym radośnie przespacerowałam większość czasu w stanie jaki widać na zdjęciach. Pozwalam sobie w zasadzie ograniczyć do niezbędnego minimum widok mojej kwiątnącej i swieżej niczym rześka poranna nadmorska bryza twarzy coby dalej twardo udawać, że w zasadzie na co komu sen, skoro radośnie można pracować bez przerwy. Któż to widział czas marnować na sen czy chociażby jednodniowy odpoczynek. phi.

Zestaw:

Sweter – sh/ spodzień – Orsay/ Czapka – Hustla/ Obuw – DeeZee/ Torba – Fablou

11 comments

  1. Gabi · Październik 9, 2012

    – I proszę państwa mamy pierwszy golf w tym sezonie jesienno-zimowym! Czy stanie się on hitem? Czy szyja już nigdy nie będzie marzła dzięki temu niedocenianemu wynalazkowi? Zapytajmy światowej sławy blogerki Erillki, która własnie dziś ubrała golf po raz pierwszy. Erill jak sądzisz? Czy golf ma szansę stać się masthewem tej jesieni?
    – Panie! Weź mi Pan ten mikrofon spod erilkoryjka, bo ja tu roboty mam po pachy, piździ jak w kieleckim i obuw mi pienty szarpie jak dziki nosożorożec swą wybrankę!
    – E ?? No ale w każdym razie lity są wciąż na topie :)
    Do usłyszenia w kolejnym odcinku „Nie bądź lewy – noś masthewy”

    • erill · Październik 11, 2012

      hahahahahahhahaah!!!! :D:D:D:D :** Aj lov ju normalnie :D

  2. Thedailymagnolias · Październik 9, 2012

    Super, podoba mi sie. I zestaw kolorow, i styl. Pozdrawiam x

  3. isath77 · Październik 9, 2012

    kocham te buty :((

  4. dzieckokwiatu · Październik 9, 2012

    Oh, piękny kolor butów :)

  5. yoschimoto · Październik 10, 2012

    Świetny sweter, fajnie komponuje się kolorystycznie z butami…<3 ;)

  6. maja-to-ja · Październik 10, 2012

    piękna:)

  7. Rux · Październik 11, 2012

    LOVE YOUR HAT!

    would you like to follow each other? :)

  8. erill · Październik 11, 2012

    Dziekować Wam dobry ludzie za komentarze :)))
    Thnk for comments :)

  9. monika · Październik 11, 2012

    fajne spodnie
    zapraszam

  10. Fashion Split Personality · Październik 13, 2012

    Nie jestem fanką tych butów, ale całość prezentuje się bardzo dobrze. Patrzę na Twoją dolną garderobę i przypomniało mi się, że również posiadam spodnie w kolorze złotym – czas wyciągnąć je z szafy ;-) Muszę pochwalić torbę – rozmiar i wygląd – po prostu idealna ! Nie wspomnę już o ombre na włosach. Takie chcę ! Zdradź proszę kto ma takie umiejętności manualne ? ;-)

Skomentuj

