383. Piżamstajl ;)

Tak własnie dokładnie tego mi było przyznam trzeba. Poza planowaniem wakacji w czasie bliżej nieokreslonym z całą pewnością odległym, najbardziej potrzebowałam jasnej i klarownej informacji o tym, iż nie tylko ja chce na wakacje ale coponiektóre otaczające mnie tak zwane rzeczy rzadają kategorycznie udania się na – zasłużoną co jak co – emeryturę. Poza tym drobnym faktem który wydłuża czas mojej radosnej pracy i robienie z tyłka naleśnika już nawet bez sera czy innego cynamonu, w zasadzie rzec muszę iż boże ra ja się bardzo cieszę iżesz na świecie istnieją ludzie normalni, którzy przychodzą mówią co chcą, przynoszą smalca i cieszą się z tego co dostają tworząc przy tym klimat którego nie chce się opuszać. Tak zupełnie abstrahując od miejsca które rozpływa się w powietrzu  i z którego najchętniem bym nie wychodziła chyba, że po to żeby przynieść swoje meble i buty ;) Na koniec zaś dodać muszę iż szkoda mi ludzi którzy mylą sprawiedliwość i zbawianie świata ze zwykłą żenadą i totalnym brakiem klasy który wiąże się z rykoszetami. Jednak świat byłby prostszy i zwyczajnie lepszy jakby ludzie ograniczyli się do odpowiedzialności za własną i tylko własną rzeczywistość. Gdybyśmy w akcie głupiej zemsty nie próbowali zespsuć życia wszystkim którzy nie chcą nam przyklasnąć. Minutą ciszy uczczę tych do których karma kiedyś wróci, że będą klaskać uszami gdy poczują jak to działa.

Zestaw:

Bluza – sh/ szorty – Orsay/ czapka – Hustla/ Buty – Emu/ rajstopy i inne nanożne staffy – nołnejm

15 comments

  1. kcomekarolina · Październik 7, 2012

    this look rocks!

    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

  2. Isa · Październik 7, 2012

    ale fajnie ^^

  3. lena · Październik 7, 2012

    genialnie! emu mogą być sexy:)))

    • erill · Październik 8, 2012

      hahah, dzieki :D fakt, zdarza im się od świeta i bluzy ;)

  4. tecumseh · Październik 7, 2012

    rajstopy są genialne! ;)

  5. Roksana · Październik 7, 2012

    Świetny zestaw, zazdroszczę Ci czapki! :) Ja osobiście zmieniłbym rajstopy na jednolite, bo ich wzór troszkę się gryzie z całością, ale to tylko taka mała, drobna uwaga :)

    • erill · Październik 8, 2012

      dzięki :) jako iż cały zestaw jest bezprintowy w zasadzie to dodałam ten rajstop właśnie do wgryzienia się :)) Ale dziękuję za uwagę :))

  6. Gabi · Październik 8, 2012

    Yo ziomalu niezła stylówa! Obczaj akcje, że twoje laczki są wyjebane w ch…!

    Kopsnij szluga!

    ;)

    • erill · Październik 8, 2012

      Laczki są kozak master, c’nie :D
      Cieszę się, że mnie tak rozumiesz :D:D:D

  7. erill · Październik 8, 2012

    Dzięki za komentarze !
    Thnx 4 comments! :)

  8. WPoszukiwaniuZaginionegoStylu · Październik 8, 2012

    A mnie sie dla odmiany wlasnie te rajtki podobaja sie najbardziej..Bo ja z tych rajtkolubnych jestem i lubia jak sa bardzo wzorkowate i kolorowe w dodatku..ale u kogos. Niestety. Bo ja to mam nozke..;) jak mlodsza o polowe bylam i tylez chudza to naszalam namietnie…Lezka w oku..To zeby weselej bylo to pozachwycam sie przecudnosciowa panorama zdjec. Pozdrowienia. Anka

  9. aga · Październik 8, 2012

    nogi Twoje w tych rajstopach i innych przyległościach to miszcz!

  10. Dominika · Październik 8, 2012

    rajstopy ! <3

  11. schockobons · Październik 9, 2012

    joł joł kochom Ciem! :D
    świetne zdjęcia!

  12. sym · Listopad 3, 2012

    Gdzie taki dach? ;p

Skomentuj

