382. ByznesErill ;)

Jeśli sądzicie iż nie da się wyprowadzić z jednego mieszkania nie mając drugiego i porozrzucać swoje graty po całym mieście w ciągu 16 godzin to muszę Was uświadomoić iż taadaaaaam – Da się. Robi się to tak iż w poniedziałek okazuje się iż wyprowadzić się należy do piątku, podczas gdy ma się pracę całodniową w czwartek i piątek, poniedziałek i pół wtorku. W środę zaś idzie się na spotkanie w którym szacunek ukazuje się innym podczas czyjejś prezentacji grzebiąc w telefonie i pokazując kolegom obok foteczki a potem robi sie kursy czym popadnie, z czym popadnie zapakowanym w duże niebieskie pojemniki miękkie zwane workiem.  W międzyczasie usiłuje się również znaleźć alternatywę do rozsądnego zarobku za wynajem miejsca po stukrotnie wyższej stawce niż do tej pory. Jesli ktoś dzis wiadział dwumetrowego pluszowego białego misia na siedzeniu pasażera który z fascynajcą patrzy na to, że świat się rusza to najpewniej na światłach spotkał mnie i znaną na świecie i w wołgu Grymuzę.

Zestaw:

Marynarka, koszula – vintage/ spodnie – House/ pasek – nołnjem/ buty – sequinshoes/ torebka – fablou

23 comments

  1. Alex · Październik 3, 2012

    oj swietnie Ci tak!:)) pozdrowka;*

  2. Angelina Andrea · Październik 3, 2012

    Bez Erillka świat byłby nudny! Szałowa stylizacja i jeszcze lepszy tekst. Jak zwykle. :)

    • erill · Październik 4, 2012

      Uaaa dziekuje :******* !!!!

  3. Gabi · Październik 3, 2012

    Cholera jasna! Dlaczego Ty mnie zawsze musisz zaskakiwać! Mam tego dość!!!!

    • erill · Październik 4, 2012

      Praszam :(

  4. yoschimoto · Październik 4, 2012

    Haha, jak ja uwielbiam czytać te Twoje pogmatwane opisy ;) rewelacyjny outfit, wyglądasz bosko !!!

    • erill · Październik 4, 2012

      heheheh, dziekuje Ci dobra kobieto za tak miłe słowa :D

  5. Miryo · Październik 4, 2012

    Jak to się mówi: ‚dla chcącego nic trudnego’ ;) Koszula i marynarka są fantastyczne. Gdzie we Wrocławiu jest taki ładny most (bo przyznam Ci się w sekrecie, że mosty to mój mały fetysz)?

    • erill · Październik 4, 2012

      No w zasadzie ;) Ino potem człowiek sie energetycznie z lekka wypala ;) A ten most jest na Walońskiej, dojeżdza się nim na ulicę Na Grobli :) Też nie wiedziałam, że takie cudo tak rzadko na dodatek uczęszczane mamy we Wro :)

  6. Tara · Październik 4, 2012

    wszystko się da zrobić:D a do tego jeszcze TAK wyglądać!!! marynarka, jakby surdut – wymiata!!! koszula i cała reszta dodają pieprzu!

  7. erill · Październik 4, 2012

    Dziekować Wam bardzo serdecznie za miłe słowa ;)))

  8. Dagmara · Październik 4, 2012

    zapraszam do mnie na konkurs! ;))

  9. WPoszukiwaniuZaginionegoStylu · Październik 5, 2012

    Fiu, fiu..No na przedostatnim zdjeciu wygladasz jak prosto z Vogue`a wyjeta.. Razem z butami. Pieknymi. Ale kwiatowe cudo przebija wszystko, chyba nawet ten marynarek niebylejaki co mnie urzekl strasznie. Pozdrawiam. Anka

    • erill · Październik 7, 2012

      O jia Cie ale to Ci komplement o tym wołgu :D Podoba mnie sie :D Dzieki :D, no marynarek z lekka juz niemodny z lekka balamajnowy ale jak na mnie szyty to cza bylo przygarnac z szafy :D

  10. Basia · Październik 6, 2012

    Erillu jak się hmm niech policzę… no nie chce wyjść inaczej – 20 lat – mieszka koło tego mostu w obskurnej dzielnicy to się później z lekko mniejszym zachwytem paczy na ten zakątek Wrocławia, aczkolwiek czasem warto odświeżyć spojrzenie no i kadr :)

    • erill · Październik 7, 2012

      No nie dziwie sie bo co pod nosem najszybciej sie nudzi i opatruje :) Ja tak mam ze swoim korzennym rejonem wroclawia ktory od Twojego jest znacznie oddalony w kierunku gor ;) Ale most mnie zachwycił :))

      • Basia · Październik 8, 2012

        „cisza na krzykach”?… ;) ja teraz też mieszkam bardziej w stronę Niemiec od tego mostu ze zdjęć, dlatego piszę, że odświeżam ;)

      • erill · Październik 8, 2012

        A na krzykach to nie wiem bo wychowałam się obok nich ;) A w strone Niemców to fakt ja też, dlatego na Szczecin łatwiej mi jechać autobanem niż Polską ;)

  11. gefanka · Październik 6, 2012

    Bardzo fajna taka ByznesErill….

    • erill · Październik 7, 2012

      A dziekuje Ci dobra kobieto :)

  12. bukowskie.pl · Październik 7, 2012

    Sliczne buty ;) W ogóle bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się długość Twojej marynarki.

    • erill · Październik 8, 2012

      Dzięki bardzo :))

  13. ots · Grudzień 2, 2012

    to jest okropne ;(

Skomentuj

