378. COLDPLAY czyli dużozdjęciówka i filmówka ;)

W ramach wszyscy żyją jednym a jako iż ja jestem taka sama jak cała rzeka; miast być o aferach i skandalach na miarę SE czy innych uwag, dlaczego ja czy pamiętków z wakacji albo bloga opowiem wam coś o najlepszym na świecie zespole i szołie jaki robią na stadionie. Otóż zaczyna się to całkiem niewinnie bo człek wchodzi na płytę na której normalnie biega sobie 22 chłopców za kawałkiem skóry. Potem robi się coraz ciemniej wychodzą panie mniej lub bardziej naturalnie się poruszające i coś tam wspominające o zimnym graniu, śpiewające lub krzyczące. Anyłej pani pierwszej nie pamiętam z nazwy niestety moje ucho pamięta z dzwięków jakie wydawała zaś Marinę i diamenty zapamiętałam z nazwy oraz dźwięku i polecam zapoznanie się z 2-3 utworami celem poznania całokształtu twórczości ;) Potem zaś zaczyna się niecierpliwe oczekiwanie i oklasliwanie pana „ufam tylko sobie więc sprawdzam sześć razy sam wszystko” i obchodzę scene wzdłuż, wszesz, w poprzek, po skosie i na dokładkę z góry na dół. I wtedy się zaczyna festiwal dźwięku, szału, wrzasku, szklankowych paczałek że się jest i można drzeć swoja paszcze, bransoletka świeci a tysiące gardeł śpiewają „łuouooo-oooo-ooo-łuoooo-ooooooo-ooooooo!!!” żeby Chris podniósł się ze sceny, wyjeżdza fortepian, strzelają fajerwerki, świecą się motyle i człowiek kąpię się w konfetii. UN-BE-LI-VE-BLE!!!!! Po prostu nieopisywalne słownie dwugodzinne szoł kończące się zdecydowanie za szybko ;) Kto nie był niech żałuje albo posłucha by żałować jeszcze bardziej ;) 

Zestaw:

Kurtka – vintage/ bluza – sugarpills/ spodzień – zara/ Obuw – DeeZee+DIY/ Czapka – TheMode/ nełonowy pazur na ąmbre ukłon do Coldplay ;)

9 comments

  1. Gefanka · Wrzesień 24, 2012

    Jak ja Ci zazdroszczę…

    • erill · Wrzesień 25, 2012

      A jak ja sobie ;))) Polecam na przyszłość bo naprawdę warto :)

  2. cudowne marynarki · Wrzesień 24, 2012

    pięknie! :)

  3. FarbicFilzFabric · Wrzesień 24, 2012

    zazdroszcze przezyc kulturalnych. Popaczalam, posluchalam, wczulam sie w klimat… Co mi sie najbardziej podobalo? Hmmm. Twoja kurtalka;) Wiem, wiem, ignorantka ze mnie.. ;) Pozdrawiam.

    • erill · Wrzesień 25, 2012

      hahahah ;D A tam ignorantka, każdemu wedle potrzeb wszakże ;))

  4. marta · Wrzesień 25, 2012

    Fajna czapa :-)

  5. pepelepu · Wrzesień 25, 2012

    odważnie, bardzo ;)

  6. erill · Wrzesień 25, 2012

    Dzięki ! :)

  7. boguslava-b · Wrzesień 26, 2012

    też byłam..:D para para paradise…zawodowy koncert:)

Skomentuj

