376.[Travel] Ich bin ein berliner czyli Instaczajna fotkens mix :>

Fotków jest na tyle dużo, że poudaję iż jest to dość strawna ich forma. Generalnie story of moje stopy wszedzie sporadycznie moje oko przed obiektywowe wszedzie czyli „jak było na urlopie – czekaj właśnie paczę na fotki” ;)Jakby kto był mało zainteresowny tym jak wygląda Berlin w godzin trzydzieści sześć a chce zobaczyć czemu ludzie się dziwnie paczą na obrazy to fotki hał du aj luk są na samym dole ;) Enjoy! ;)

Zestaw:

Bluza – MrGu&Go/ kurtka – no name/ spodzień – Cubus/ Obuw – DeeZee+DIY/ Jeżozwierz – TheMode/ toreb – Fablou

13 comments

  1. Tulla T. · Wrzesień 16, 2012

    czapka! <3

  2. noutmeg · Wrzesień 16, 2012

    a ja właśnie wróciłam !!! ;) ledwo włączyłam kompjuter więc na buzi rogal jak pacze na fotki „instaczajna” :) [niemniej ja niestety nie mam tych hał du aj luk lajk nie mam za bardzo gdyż Hiroł obrażając się odmówił współpracy ehhhh długa historia… :) ] p.s. tryb małego inwigilatora mode on i poznałam ostatnio Twoje piękne imię! ;) p.s.2. my w Berlinie byliżmy aż niecałe 48h ;p

    • erill · Wrzesień 18, 2012

      Modę na wycieczki w niecałe dwie doby uważam za otwartą ;))) Ou rylyy? :D Ciekawam jakzesz to doszłaś do tych poufnych informacyj? ;)))

      • Basia · Wrzesień 22, 2012

        wiesz, długo by opowiadać, w końcu to taaaaakie trudne ;) no i zrobisz mi klipa (kiedyś) ;p

  3. Isia · Wrzesień 17, 2012

    ooo tak jakby znam te miejsca :P

    • erill · Wrzesień 18, 2012

      coś jakby mnie to nie dziwi :P

  4. Gabi · Wrzesień 17, 2012

    Wow, wow, wow :) Erillku mistrzostwo świata!!! Jak mam inaczej okazać swoją dozgonną miłość jeśli nie achowaniem i ochowaniem Ciebie i … po prostu całej Ciebie. Nie ma w Tobie za grosz sztuczności, kreowania kogoś kim nie jesteś! Jesteś tylko TY, albo AŻ TY! Więcej takich bab poproszę!!!!!!!!!!

    • erill · Wrzesień 18, 2012

      Ty jak mi coś napiszesz to mie zawsze pąs na twarzu się pojawia i nigdy nie wiem co madręgo napisać spowrotę poza „yyy.. eeee… hyyymmmm..” :P :*
      Dzieki ! :)) Strasznie jest to miłe czytać takie słowa :)

      • Gabi · Wrzesień 18, 2012

        Daj spokój, w końcu za to mi płacisz ;)

  5. Kasia · Wrzesień 17, 2012

    ale miksik :D dla mnie nigdy nie jest za dużo zdjęć, lubię je sobie pooglądać :D
    a wyglądasz super-świetnie, zupełnie nie moja bajka, ale nie mogę się napatrzeć jak to wszystko razem genialnie gra!
    ostatnia fotka mistrzowska!
    no to starczy tego słodzenia:P

  6. Tara · Wrzesień 17, 2012

    ja tam lubię fotki:D i patrzeć na Ciebie…jesteś uosobieniem takiej nowoczesnej dziewczyny..powiedziałabym nawet, że wyprzedzasz swoją epokę:D

    • erill · Wrzesień 18, 2012

      O jia Cie, dzięki ! :))) Nigdy nie myslałam o sobie w takich kategoriach wgl ;)))

  7. erill · Wrzesień 18, 2012

    Dziekować za komenty bardzo ! :))

Skomentuj

