372. Postcard szirt :>

Jako iż modnie i na topie jest krytykowanie wszystkiego by w niezwykle światły i mądry sposób ukazac swoje szerokie niczym lupa horyzonty rzec i ja od siebie coś powinnam. Otóż wszem i wobec oświadczam iż nie jest niczym szczególnym i odkrywcznym oznajmianie na każdej możliwej przestrzeni „idzie jesień”, bo otóż to wiem; gdyż śpię jak suseł a właściwie niczym niedźwiedź który zwolna udaje się na zimowy sen pod kołdrą. I nie ma znaczenia czy śpię pracując, czy leżąc czy próbując wykonać bardziej skomplikowane ćwiczenie niż ruch ręką lub innym odnóżem do góry. Być może jest to skorelowane z faktem iż wciąż robie szesnście rzeczy naraz, próbując udowodnić dobie, że nie ma 24 godzin a  jakieś 36 ale kto by tam takimi detalami się zajmował. Najważniejsze mieć jeden ogólny wniosek który wrzuci nam do worka „jesień” wszystko co sie dzieje dookoła. Któż by się wszakże wysilał na coś więcej..?

Zestaw:

Body – sh/ Koszula – vintage/ spodnie – Cubus/ obuw – Sekłonszuz/ zegarek – nodo/ biżut – no nejm z kotkiem/ jeżozwierz naczaszkowy – TheMode

20 comments

  1. ALEX · Wrzesień 6, 2012

    Achh alez po Twojemu:) :*

  2. noutmeg · Wrzesień 6, 2012

    ładne oczko Erillku ;)

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      Takie czerwone, świeże i tryskające wypoczetym spojrzeniem :P

      • noutmeg · Wrzesień 7, 2012

        to aparat coś oszukuje ;)

      • erill · Wrzesień 9, 2012

        nonono :D:D:D

  3. Justka · Wrzesień 6, 2012

    Love Twego jeżozwierza :P i Ciebie całą też wielbię <3 i dawno nie pisałam, ale cały czas paczę :)

  4. Madzia · Wrzesień 6, 2012

    Ze zwykłym topem pod tą koszulą byłoby sportowo, zwykło, podobnie do setek dziewczyn na ulicach, ale dzięki temu że ubrałaś body jest jakoś delikatniej, kobieco, sexy… Super to sobie wymyśliłaś :D
    Dżinsy są świetne, mają bardzo fajny kolor i fason. Zazdroszczę ich ;)

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      Jejku, dzięki bardzo :)))) Tak szczerze mówiąc nie wpadłam nawet na to by był tam top :D

  5. Kasia · Wrzesień 6, 2012

    super jest ta koszula! niby nie mój styl, ale tak do Ciebie to pasuje i tak ze sobą gra, że mi się bardzo podoba! :D A użycie tego body bardzo pomysłowe ;)

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      A dziekować :D

  6. BBL - Biegam Bo Lubię · Wrzesień 6, 2012

    Fajne spodnie:)

  7. ladysport · Wrzesień 6, 2012

    To body jest zajebisteeeeeeeeeeeeee

  8. Ioana · Wrzesień 7, 2012

    love your hat!

  9. grubas · Wrzesień 7, 2012

    grubasek!

  10. POISON · Wrzesień 7, 2012

    jejku jaka genialna czapka <3 ogólnie świetny blog :) żałuje, że wpadłam tu dopiero 1 raz.
    zapraszam do mnie :*

  11. karolina · Wrzesień 8, 2012

    bardzo ciekawy mix, zwlaszcza body i czapa :)

    xxo

  12. erill · Wrzesień 9, 2012

    Dzięki bardzo wielkie za komentarze :))

  13. Fashion Split Personality · Wrzesień 11, 2012

    O ujawnienie koronkowego body w swoim zestawie z pewnością sama nie pokusiłabym się. W Twoim wydaniu jest seksownie i zaskakująco. Plus jaskółki dodające kobiecości. Ja jeszcze nie opanowałam techniki ich wykonania, ale Ty widzę, że nie masz trudności ;-)

    • erill · Wrzesień 14, 2012

      Mówisz o oku w sensie? Szczerze mówiąc nie wiem jak się nauczyłam ale mam wrażenie, że od zawsze potrafiłam zrobić kreski bez wysiłku :)

Skomentuj

