371. Biały giezeł :>

Chorrendum z powołaniem się minęłam. Jak nic miast cisnąć się z kolejnymi sprzętami do rejestracji ruchomego obrazu oraz celebrowania dni szczególnych wespół z ludźmi niezwykłymi o których się słyszy w dalekich przestworzach i czasem widzi na odprawie przed wejściem na pokład gwizdolotu; zająć się winnam pisaniem treści do gazet i portali różnych. Literówki robię nagminnie, gramatyka dawno temu opuściła moje blogerske progi a merytoryczności szukać u mnie ze świeczką. No nic tylko słać CV do mniej lub bardziej poczytnych portali i pisac tonem znawcy o tamatach o których wiem tak samo wiele jak o migracji pająka syberyjskiego na antypodach. Wszakże umiejętność stukania w klawiaturę w dzisiejszych czasach starcza by zwać się można było dziennikarzem i obrażonym tonem szczekać na ludzi którzy naszej głeboko przemyślanej teorii nie potrafią pojąć ani jej przyklasnąć.

Zestaw:

Top – F&F/ Spódniczka – NewYorker/ Bluza – vintage/ obuw – sekłinszuz/ fullcap – Hustla/ zegarek – nodo

22 comments

  1. Oczynamode · Wrzesień 4, 2012

    spódnica genialna!

  2. ola · Wrzesień 4, 2012

    zegarek piękny :)

  3. moniezja · Wrzesień 4, 2012

    Super butki;)

  4. Elżbieta Gabalis · Wrzesień 4, 2012

    Ale fajne zakolanówki… Nosiłam takie do ciemno- granatowej super mini plisowanki w pierwszej licealnej. Do tego (o zgrozo!) płaskie drewniaki – klapki na pasku i chabrowy chałat (rozpinany sweter midi). Miło powspominać.

    Pozdrawiam

  5. beata · Wrzesień 4, 2012

    cholera, bankowo jakis moj „artykul” przeczytalas, skoro takie wnioski :D

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      heheheh :D Jak skromna Ty :P Ale spoko chill nie o Tobie mowa chyba, że piszesz pod psuedonimem ;))

  6. Basia · Wrzesień 4, 2012

    ojeżuuu co to za cuda się dzieją tutaj na tym łordpresie ;) nie wiem czy mój komentarz się dodał czy nie… na wszelki wielki powtórze. co do tego ze wszech miar wspaniałego artykÓłÓ powtarzać się nie będę, bo na fejsbuniu się zdążyłam wypowiedzieć, a raczej tylko dodać swoje 2 grosze ;) odnośnie ałtificika zaś, widze że spódnic odważnie podciągnięty ;) no i printomania +100 do oczopląsu ;)

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      On sie sam tak odważnie podciąga :D

      • noutmeg · Wrzesień 7, 2012

        tak samo jak katedra luwjowa i „goła baba” od miss go ;)

  7. tattwa · Wrzesień 4, 2012

    wreszcie udało mi się załapać, z czym kojarzy mi się Twój styl pisania:
    http://home.agh.edu.pl/~szymon/jabberwocky.shtml i troszeczkę z Gombrowiczem :)
    wariatka :)

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      o rany naprawdę? :D Wiesz mnie jest trudniej dostrzeć podobieństwo, zawsze tak jest w sumie ;)

  8. Sonia · Wrzesień 5, 2012

    Świetna jest ta spódnica! Przymierzałam ją (nawet gdzieś jest zdjęcie na blogu), nie kupiłam, ale chciałam wrócić. I nie wróciłam. A powinnam. Może więc wrócę. Tylko, zeby nie było, że odgapiam, tfu! kopiuję ;)

  9. FarbicFilzFabric · Wrzesień 5, 2012

    Kochana, o czym Ty marzysz? Kariera dziennikarska Ci lazi po glowie? Wybij sobie! Najpierw to Ty zmien styl, zacznij przynudzac, naucz sie wymadrzac no i najwazniejsze – przestan MYSLEC! Moze wtedy.. A teraz pisuj tu dla enteligetow i pokazuj te swoje szmatki, bo w tym jestes Najlepsza! Pisalam juz o Twoich dluuugich nogach? A tak, pisalam… O czapkach i Twoim wyczuciu stylu tez.. Wiec ogolnie juz wiesz co sadze na temat. Pieknie. Pozdrawiam. Anka

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      Damn wiedziałam, że nie o same literówki i obrażenie się na ortografię tutaj chodzi :D

  10. Tara · Wrzesień 5, 2012

    no…nie wiem…nie wiem, czy portale typu Zeberka, Kozaczek nie mają zbyt wysokich wymagań…wszak teksty na nich aż biją inteligencją i fachowością…chyba się nie nadasz;)))
    o stylizacji nic nie powiem, bo mnie jak zawsze powaliła:D super! o!

    • erill · Wrzesień 6, 2012

      ;((((
      :D

  11. droppstyle · Wrzesień 5, 2012

    jednym słowem WOW! wyglądasz genialnie i masz nieziemską figurę :)

  12. Rykoszetka · Wrzesień 5, 2012

    Popatrzyłam na Twój giezeł i mi teraz smutno bo mój szary się nie chce dobrać :( A na jesień i do warstw i do zwiewnej sukienusi byłby jak znalazł :(

  13. dzieckokwiatu · Wrzesień 6, 2012

    Hm. Wyglądasz strasznie młodo na tych zdjęciach. O dowód bym prosiła przy kupnie piwa :D

  14. karolina · Wrzesień 6, 2012

    rewelacyjne polaczenie!!

    xxo

  15. erill · Wrzesień 6, 2012

    Dziękować bardzo za komentarze! :)))

  16. nie hejtuje · Wrzesień 28, 2012

    mała porada, nie szalej tak z desenami, fakturami i kolorami. za duzo w jednym looku czesto jest. tutaj i bluzka i spodnica są kolorowe z nadrukami i wychodzi to pstrokato i nieładnie, a może być tak pięknie :)

Skomentuj

