370. Jeżozwierz :D

W ramach solidarności z hełomokotkiem w którego chwilowo wytramsformersowała się Marlena uparcie noszę na głowie jeżozwierza. Co tam upał, co tam praca, co tam włos rozwiany, ważne by mieć przy sobie modne zwierzatko; a że nie noszę go z gracją efemerycznego słonia w torebce pod pachą – to detal wszakże jest. Koloru modnego tym razem nie odziałam ale za to nadrabiam nazwiskiem projektanta na odnóżu i modnym do znudzenia już ćwiekiem w ilości przekarczającej dopuszczalną czy nawet litościwie tolerowaną. Do dodania zaś do siebie mam tyle, że lubie szybko, intensywnie i treściwie, nawet jesli całodziennie i fajnie jest wiedzieć, że rozmowa w języku innym niż natywny; mimo iż nie używanym od lat na codzień; nie sprawia tak naprawdę większego problemu a jeszcze generuje całkiem sporą dawkę endorfinek. Dzięki :)

Zestaw:

Fruwający top – H&M + DIY/ ledżajns – Brzozowska Fashion/ obuw – River Island/ jeżozwierz – TheMode/ Zegarek – nodo/ Biżut – random z kotkiem :>

20 comments

  1. meg · Sierpień 31, 2012

    łaaaaaaaaaaaaaaa, cudne sandałki!

  2. M.Ortycja · Sierpień 31, 2012

    zadrość o legginsy odczuwam! :P

  3. Sonia · Sierpień 31, 2012

    Erillku, a dlaczego ja nie wiedziałam, że Ty takie piękne klipy weselne kręcisz!!! Zdolna bestia :) I jak fajnie ubrana! Ale nie pogłaszczę Cię po główce, bo mi Twoja czapeczka rączkę upierdoli ;)

    • erill · Wrzesień 3, 2012

      A nie wiem :D Nieszczególnie się z tym kryje :D Dziękować bardzo :PP Ok na czas głaskania mogę jeżozwierza zdjąć :D

  4. AgaKa · Sierpień 31, 2012

    legginsy, sandały, czapka – cuda!

  5. ag · Sierpień 31, 2012

    fruwający top bardzo na tak:)

  6. Madzia · Wrzesień 1, 2012

    Top super, ja bym zostawiła trochę dłuższy przód ale tak też jest fajnie.
    Jestem zakochana w tej czapce, jakbym nie wyglądała w takich jak mongoł to też bym sobie sprawiła ;)

    • erill · Wrzesień 3, 2012

      Ja w zasadzie też ;) A tam jak mongoł ;)

  7. FarbicFilzFabric · Wrzesień 1, 2012

    O jak ladnie.. znowu ;) A topik jest baaardzo fruwajacy i na dodatek pieknie ci w nim. Reszta – dodatki. Tyz niczego sobie, szczegolnie butki mnie sie straszliwie podobaja;) Pozdr. A

  8. grubas · Wrzesień 1, 2012

    strasznie wsiowe te leginsy,widać że 100% poliester,a do tego za krótka bluzka i wszystko się odznacza,nie apetycznie to wygląda!

  9. Kot · Wrzesień 1, 2012

    o tym hełmokotku powiedz coś koniecznie więcej proszę :DDD flamingi są takie fajne, z jednej strony kojarzą się z Simsami, z drugiej z Las Vegas :D ostatnio w tv trafiłam jakąś krótką flamingową wstawkę, to obraziłam się na te (nazywając rzeczy po dawnym i dawno nieadekwatnym imieniu) pudło, że tak zmienia w sobie obrazki zamiast zatrzymać się na tych pięknościach

  10. JD · Wrzesień 2, 2012

    wszystko naprawde fajnie , ale te legginsy sa dla Ciebie bardzo niekorzystne, moze faktycznie dluzszy top z przodu .
    pozdro :)

    • erill · Wrzesień 3, 2012

      Szkoda, że zobaczyłam to dopiero na zdjęciach bo jak stałam przed lustrem to było spoko :) Ale masz racje :)

  11. Karolina · Wrzesień 2, 2012

    co za wyczesana czapa:)pozdrawiam

  12. schockobons · Wrzesień 2, 2012

    uwielbiam Twojego jeżozwierza na hełmie i flamingi na nogach!
    ale chyba bardziej Twoja bluzko sukienko tunika mnie uwiodła! :D

  13. pani kawa · Wrzesień 2, 2012

    Leginsy są genialne, a ten full cap miażdży !

  14. Aqinimod · Wrzesień 2, 2012

    No faktycznie jeżozwierz :D

  15. erill · Wrzesień 3, 2012

    Dzięki wielkie za komentarze ! :)

  16. Tara · Wrzesień 4, 2012

    zabrakło mi słów, żeby określić Twój wygląd…ponadczasowy chyba i o!!! na pewno obejrzałabym się za Tobą na ulicy:D dla mnie bomba!!!

Skomentuj

