369. Piorunościągacz ;)

Wciąż nie znalazłam fachmana od wydłużania doby ale za to znalazła mnie porzucona przez kogoś zdolność robienia szesnastu rzeczy jednocześnie. O dziwo nie dość że udało mi się nie zaplątać łokci z kolanami ani uszu z kostkami to całkiem sprawnie mi to idzie i jeszcze nic mi się nie pomieszało. Liczę po ciuchu, że stan ów utrzyma się gdzieś do listopada gdy będzie mi potrzebny a potem zdolność mogę użyczyć do kwietnia komuś innemu :)

A czapkę mieli już chyba wszyscy tylko, że moja jest inna, o! :P Konkurs „znajdź spektakularną różnice” uważam za otwarty, nagrodą jest mój klik na bannerku, lajk na najbliższe osiem wpisów a może i pięć komciów ;) W paczce kurierem dosłać mogę nadgryzione raz sezamki. Buziaczki! :D

Zestaw:

kieca – H&M/ Top – Reserved/ obuw – sequinszuz/ zegarek – nodo/ czapkens – TheMode

28 comments

  1. Basia · Sierpień 29, 2012

    no przecież Twoje zawsze wszystko jest inne Erillku, jedyne i niepowtarzalne ;) (ale sie podlizuje, to przez te sezamki! :D)

    • erill · Sierpień 29, 2012

      hahahaha, przejrzałaś mnie normalnie :D

  2. kate · Sierpień 29, 2012

    dobry outfit ;) elegancko

  3. Sernik (@sernikzpieprzem) · Sierpień 29, 2012

    statua wrednosci :D

  4. wiktoria · Sierpień 29, 2012

    muszę ci powiedzieć ze masz super wyczucie stylu hahaha :D

    • erill · Sierpień 29, 2012

      też mnie bawi ten dowcip :D

  5. Redsun · Sierpień 29, 2012

    ale super look ;)

  6. Callista · Sierpień 29, 2012

    Czapa jest genialna ;) Ale jakoś zupełnie mi do reszty nie pasuje :D Może gdyby zamiast swetra była ramoneska …

    • erill · Sierpień 29, 2012

      to nie sweter a bluzka z frędzlami ;) A ramoneska jest dla mnie zbyt oczywistym połączeniem ;)

  7. FarbicFilzFabric · Sierpień 29, 2012

    Nie ukryjesz sie pod ta coolowa czapucha! Na drugim zdjeciu widac jak na dloni, ze z Ciebie naprawde piekna kobita…Eh. Pozdrawiam. P.S. Czapa inna czy taka sama, wsio ryba, i tak swietnie Ci w niej. Udzialu w konkursie nie biore, bo jak zechcesz to i tak u mnie zawitasz, bannnerkow nie posiadam, a sezamkow nie cierpie ;) ;) Buzka. A

    • erill · Sierpień 29, 2012

      No niemożliwe wręcz, to czym się bedziemy wymianiac w ramach wzajemnej adoracji? :P
      Dziękuje Ci dobra kobieta za tak szalenie miłe słowa :*

  8. Dominika · Sierpień 29, 2012

    A ja z uporem maniaka powtarzam, ze bardzo, ale to bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia! Twoj blog jest wyjatkowy, moim skromnym zdaniem oczywiscie:-)

    • erill · Sierpień 29, 2012

      jejku, dziękuje Ci serdecznie :)) :*

  9. Martyna · Sierpień 29, 2012

    w życiu bym nie pomyslala ze maxi i takie buty mogą tak fajnie wyglądać !

  10. Imperfect Girl · Sierpień 30, 2012

    Aaaa, widzę jeżozwierza! W dodatku z zadziorną miną! Od sezamków passuję, ale po Twą unikalną zdolność ustawiam się w kolejce, rezerwuję, oddam za nią majątek życia (plus kota ;)) strasznie mi się ta bluzunia podoba tym razem <3

    • erill · Sierpień 31, 2012

      Z tym kotem to może być problem bo mieszkańców akceptuje Marlena która poza nami nikogo nie toleruje :P

  11. Gabi · Sierpień 30, 2012

    Erillek cudownie zaskakuje z każdym postem i daje nadzieje, że mimo wszystko na polskich blogach nie zawita nuda – jedna wizyta u Erillka i znowu wierzę w kreatywność blogosfery :) Z drugiej strony wiem, że dla każdego jest miejsce, ale to które Ty zajęłaś obejmuje ze trzy siedzenia i z pewnością w najbliższym czasie nikt się nie dosiądzie – nie stać nikogo na taki bilet! :)

    • erill · Sierpień 31, 2012

      hahahaha! Ty to zawsze mi coś takiego napiszesz, że od razu mi się usmiech przykleja na pół dnia :D :*

  12. Kasia · Sierpień 30, 2012

    Blogerka ‚modowa’ z dystansem, to lubię! :D spódnica bardzo mi się podoba, bluzka super, choć takiej bym sobie nie kupiła ;) całość bardzo stylowa!

  13. EstelleFashion · Sierpień 30, 2012

    Czapka jest cudowna !! ;)

  14. Meri Wild · Sierpień 30, 2012

    lol. dobre te foty z zachodem słońca :D A tak w ogole to oddawaj czapke :P
    Pozdr,

  15. Amandine · Sierpień 30, 2012

    świetna maxi :)

    pozdrawiam
    Amandine

  16. sol · Sierpień 30, 2012

    Nie podoba mi się czapka ale reszta jest ok :)

  17. world on high heels · Sierpień 31, 2012

    Rewelacyjny zestaw! :) A z czapką to chodzi o to, że twoja ma oćwiekowany brzeg daszka? O ile dobrze kojarzę to inne nie mają ćwieków na daszku.. :) Chociaż.. może się mylę ;)

    • erill · Sierpień 31, 2012

      Zgadza się ;) ja też na początku nie zauważyłam ;))

  18. erill · Sierpień 31, 2012

    Dziękowac bardzo mocno za komentarze :)))

  19. Alex · Wrzesień 14, 2012

    jak dla mnie najlepsza stylówka, ooo!

Skomentuj

