368. Hareerelum szambakoom ;)

Zastanawiam się czasem czy tylko ja i moje otoczenie żyjemy w dość specyficznej czasoprzestrzeni kosmicznej gdzie początek wiosny o poranku kończy się słychłkiem lata wieczorem. Budzę się w poniedziałek a potem jest kolejna sobota, kolejny rosół i dawka ultra pozytywności w wykonaniu ludzi bliżej lub dalej mi znanych kończacą się rozmyciem makijażu i potokiem łez z rozbawienia. Szukam fachmana co mi rozciągnie dobę o jakieś 12 godzin i tydzień o trzy dni cobym zdążyła się czasem wyspać bardziej niż mniej i miała czas na cieszenie się każdym obrazkiem jaki oglądam po kilka razy nie tylko na żywo ;)

Nie pytajcie o etymologię tytułu ;)

Zestaw:

Top – NewYorker/ spódnic – LuvYa/ nadkolanówek – Calzedonia/ obuw – H&M/ czapek – Hustla/ zegarek – nodo

12 comments

  1. Monika Davidovicz · Sierpień 27, 2012

    Też bym nie pogardziłam garstką czasu w każdym dniu… Ale niestety nie ma tak dobrze.

  2. Basia · Sierpień 27, 2012

    o nie Erillu kolejna firma ciuchowa ze „sztucznymi” printami! (sztucznymi w sensie od sztuki ;p) Ty chcesz żebym zbankrutowała chyba ;)

    • erill · Sierpień 29, 2012

      A co ja mam powiedzieć? ;))))

  3. Gabi · Sierpień 27, 2012

    Dawaj spódnice!!

  4. FarbicFilzFabric · Sierpień 27, 2012

    Alez Ty masz dluuugasne nogi! Cudo! Fajny stajl, niezmiennie Twoj, niezmiennie mnie zachwycajacy ;) I jak Ty to robisz, ze mnie, nielubiaca takich czap do potegi, u Ciebie jakos nie irytuja? Malo tego, bez nich jakos wygladasz nie tego…a z nimi super.. Hmmm.. ? Pozdrawiam. Anka

    • erill · Sierpień 29, 2012

      Chorrendum Ci rzeknę iż nie wiem bo do niedawna sama byłam przekonana, że ja obok tych czapek conajwyżej stać mogę nie zaś je nosić a tu proszę kolejna wielka miłość ;) Ciekawe na jak długo ;))) Dzięki serdeczne w ogóle za tak miłe słowa :)))) :*

  5. Imperfect Girl · Sierpień 28, 2012

    Ja nie wiem, co się dzieje z tym czasem, bo mi tak, jak Tobie tygodnie, to miesiące przemijają… :> Jaaaakie Ty masz długaśne odnóża! Pięknie w tych zakolanówkach! No i kiecka – jak ja marzę o niej już od pewnego czasu *.* Ale odwagi brak, oj brak…

    • erill · Sierpień 29, 2012

      Masakra no nie? Ledwo się cieszyłąm wiosną i miałam stresa przed sezonem a tu koniec już widać. Kiedy to zleciało.. im więcej się robi mam wrazenie tym szybciej mija ;) Wiesz Ci powiem iż moja mama której rekacji się z lekka obawiałam nawet lubi ten spódnic więc może ten lek i brak odwagi to nasze ograniczenia? :)

  6. Marta · Sierpień 28, 2012

    fantastyczna czapka. Uwielbiam takiego typu dodatki :)
    ___
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu :)
    Pozdrawiam

  7. katrin · Sierpień 28, 2012

    spódniczka prze kozacka!!!!:)

  8. erill · Sierpień 29, 2012

    Dzięki serdecznie za komentarze :)

  9. dzieckokwiatu · Sierpień 29, 2012

    Aż kusi by o tytuł zapytać…. Walczę z sobą.
    Jak znajdziesz magika co dzień wydłuża, to ja też poproszę.
    Wyglądasz 5 lat młodziej :D

Skomentuj

