366. Mąka ;)

Cóż; świetliste promienie słońca, plaże oraz przyjemne ciepłe oceany skutecznie omijają mnie i me odnóża. Póki co opalać się conajwyżej mogę od kawy, ewentualnie od monitora, sporadycznie na rowerze przy prześwitach z drzew liściastych coby upodobnić się do nowego faszjon printu jakim jest moro ;) Nic to; mój czas zapewnie kiedyś nadejdzie gdy w erze mrozów i badylowatej aury drzewnej być może doczekam się urlopu. Póki co korzystam z tego, że w naszym jakże umiarkowanym klimacie wystepuje lato rodem z Tajlandii które potem nocą potokami spływa mi pod oknem ;)

Zestaw:

bluzka – sh/ szotry – sh+Diy/ obuw – River Island/ zegarek – nodo

 

25 comments

  1. Joanna · Sierpień 21, 2012

    fajna ta firana! :)

  2. Magda · Sierpień 21, 2012

    Szafiarki opalają się w galaktykę, więc może Ci wyjdzie wśród tych drzew :P Superowa jest ta bluzka, teraz to już nie będę kombinować, ale na przyszłe lato koniecznie muszę poszukać czegoś w tym stylu :)

    • erill · Sierpień 21, 2012

      Fakt, nie w moro a w galaktyke, ja taka nieobeznana z tym faszjon światem jestem ;))) A firanko bluzke polecam, szczegolnie przy plus 30 ;) niby ubrana ale sie nie czuje ;)

  3. schockobons · Sierpień 21, 2012

    możemy se pjone przybić bo ja też preferuję opaleniznę na „szlachciankę” tylko plebs się opala :P
    a i fajną masz tą firankę i ciżemy :D

    • erill · Sierpień 21, 2012

      Ok! Namówiłaś mnie :D:D Od dzisiaj jestem szlachciaką ;)))

  4. kaawee · Sierpień 21, 2012

    te buty, alez mi sie marza

  5. martinees-x · Sierpień 21, 2012

    świetna stylizacja! uśmiechnij się :)

  6. Pola · Sierpień 21, 2012

    moje kolory :) lubię lubię :) :)
    Powiedz mi kochana jaki Ty przy swoim wzroście masz numer stopy? Chyba tylko ja przy moim 176 mam taką złodziejską płetwę :)

    • erill · Sierpień 21, 2012

      Jakieś 38,5 w porywach to 39 :) A wyższa jestem od Ciebie o 2 cm jeszcze.. jakoś tak chyba mi w genach mała stopa została ;)

      • Pola · Sierpień 21, 2012

        hm…. ZAZDROSZCZĘĘĘĘĘĘ, tylko przy takim wzroście nie masz bóli stóp?? Och no ręce mi opadły że ja muszę polować na 40,41 a nawet 42! :(

      • erill · Sierpień 21, 2012

        nie odczuwam żeby miała jakieś bardziej niż inni który pracują na nogach po kilkanaście godzin, więc chyba nie :)

  7. Klamoty · Sierpień 21, 2012

    Bluzka jest wspaniała! Zazdroszczę Ci jej z całego serca ;D

  8. FarbicFilzFabric · Sierpień 21, 2012

    Moscia Panno Szlachcianko! Opalanie jest niezdrowe! Opalaj sie wiec Wacpanna juz lepiej od tego monitora, kiedy to bedziesz tworzyc nastepne piekne posty z nadobnymi kreacjami, jak ta tutajze, na ktore czekam z utesknieniem. Klaniam sie nisko. Anka ;)

    • schockobons · Sierpień 22, 2012

      toż to dobrze prawisz Anko! :D

    • erill · Sierpień 22, 2012

      hehehehe, ok ;) namówiłaś mnie :D Ach na Twoja siła przekonywania ;))) Nie no ja generalnie od lat sie nie oplam bo owe uważam za najnudniejsze i najmniej produktywne zajęcie jakie może istnieć ;) Wolę lezeć w cieniu i czytać książke ;))
      Dzięki! :*

  9. Imperfect Girl · Sierpień 22, 2012

    Oddawaj tą bluzkę! *.*
    Piękna jest!
    Nie narzekaj na brak opalenizny, bo swego czasu w kręgach dobrze urodzonych osoby opalone były uważane za niskiego stanu… ;) Wyglądasz ślicznie, kocham tą biel i te koronki…
    A teraz wyskakuj z bluzki!

    • erill · Sierpień 22, 2012

      Nie narzekam ;) Raczej tęsknie wyrażam się o urlopie ;))) Dzieki! :)))

  10. Basia · Sierpień 22, 2012

    Erillu oraz schockobons, pozwalam sobie również na przybicie pjony, gdyż wczoraj odmówiłam wyjścia z domu z powodu „bo tu jest chłodniej i słońce nie razi”, a epitety rzędu „córka młynarza” i „śmierć na chorągwi” są dla mnie codziennością.
    chociaż niestety nie wygląda to najlepiej, bo mam cienką skórę i wszystkie żyły wychodzą. jestem nie tylko biała, ale również zielono-niebieska. a to już wyższy level chyba

    • erill · Sierpień 22, 2012

      No to masz faktycznie wyższy level. Mnie co prawda czasem też widać zyłki ale to sporadyczne i na dodatek głownie na twarzy gdy jestem ultra zmęczona. Ja jestem raczej sina bo karnacje mam oliwkową i póki się ona nie opali jest blado sina więc aj noł jak się czujesz :)

      • Basia · Sierpień 23, 2012

        hahah, no mi to aż tak bardzo nie przeszkadza taki stan rzeczy, wiem natomiast że razi to innych (ten odbity blask, ju noł łot aj min :D). bardziej mi przeszkadza to, że wygląda to niezdrowo niż nieładnie, i dlatego czasem przejde się położyć pod sztuczne słońce.

  11. meg · Sierpień 22, 2012

    z tymi nogamiiiiiiiiii to mozesz szalec!;-))))

  12. erill · Sierpień 22, 2012

    Dzięki bardzo wszystkim Wam :))))

  13. Aqinimod · Sierpień 22, 2012

    Ja też bez urlopu póki co :) A obuw bym Ci podebrała ;)

    • erill · Sierpień 29, 2012

      Będę o niego walczyć ;)))

  14. Fatilicious · Sierpień 30, 2012

    firanko bluzka, cos jak zapomniane poncho LOVEEEE

Skomentuj

