364. Kafel wafel

Tak sobie myślę, że jesli kiedykolwiek odechce mi się chcieć to chyba zakończy się moje życie a zacznie wegetacja. Patrząc czasem na ludzi nie mogę oprzeć się wrażeniu, że niezbywalną przyjemnością i celem zyciowym jest dla niektórych wynajdowanie coraz to kolejnych powodów dla których można się nad sobą poużalać. Nie jest właściwie w ogóle istone jakie są okoliczności przyrody czy życia. Istotna jest ta fascynująca kreatywność w wynalezieniu sobie powodu dla którego generuje się specyficzną energię złożoną z koktajlu litości i poczucia winy że oto obok jest ktoś tak biedny iż należałoby go głaskać rzucając jednocześnie wszystko; łącznie z chęciami by nie pomyślał, że sam fakt, że żyjemy inaczej i chcemy celuje w niego i jego niezwykle ciężkie i trudne życie którego w swym braku empatii w ogóle nie rozumiemy. Wszakże ktoż to widział by żyć gdy inni wegetują, chcieć gdy ktoś nie chce, robić gdy ktoś nie robi czy uśmiechać się gdy komuś jest smutno. Ot taki nasz kraj i szerokość geogaficzna radosna iż winno nam być zawsze tak źle jak innym coby nie było iż zbyt śmiale w życiu postepujęmy chcąc się realizować :) Tak po prostu no matter what, zaprzeć się i na głos „nie da się” rzec „no to kufa pacz!” :)

Zestaw:

ledżajns – vintage/ top – sh/ bluza – house/ buty – nołnejmy

22 comments

  1. Redsun · Sierpień 17, 2012

    pięknie ;)

  2. c-yaya · Sierpień 17, 2012

    wow, genialne leginsy i super foty!

  3. kaawee · Sierpień 17, 2012

    przepiekne miejsce na zdjecia

  4. ladysport · Sierpień 17, 2012

    Jeszcze mi powiedz że ledżajns też z szafy mamy….

    • erill · Sierpień 18, 2012

      No akurat z mojej, ale też lata temu przywiezionej zza oceanów ;)

  5. Dona · Sierpień 17, 2012

    Jestem zachwycona scenerią zdjęć!

  6. FarbicFilzFabric · Sierpień 18, 2012

    Mam podobne przemyslenia. Niestety. Zmienilam miejsce zamieszkania – troche pomoglo ;)
    Stylizacja klimatyczna. Pieknie. Pozdrawiam. Anka

    • erill · Sierpień 18, 2012

      Mnie pomgaga izolowanie się od takich jednostek jesli gdzieś w me okolice zbłądzą :)
      Dzięki :)

  7. Monika · Sierpień 18, 2012

    Przesłanie posta proste, ale musiałam go przeczytać 3 razy zanim do mnie dotarło o co kaman. Ah te sobotnie poranki (hmmm… już po 16? kiedy to się stało)

    • erill · Sierpień 18, 2012

      Och jakżesz ja Cię doskonale rozumiem :D

  8. artdone · Sierpień 18, 2012

    Złote myśli!
    Fajne fotki :)

  9. Tara · Sierpień 18, 2012

    masz rację…większość ludzi uwielbia marudzić…uważam, że nie ma sensu narzekać na coś czego nie potrafimy zmienić, czy nie mamy na to wpływu…zamiast jęczeć, lepiej cieszyć się tym co mamy:)
    fajnie wyglądasz! ciekawam, gdzie te fotki robione…gdzie wynalazłaś tyle mchu czy też trawy jakiejś w budynku!:D

    • erill · Sierpień 19, 2012

      Ja jestem tego samwgo zdania, a jeszcze tylko dodam że czasem lepiej sie odizolować od jednostek generujących same mało pozytywne wibracje bo się cześciowo je przejmuje zupełnie nieświadomie :)
      A fotki są z zalanej sali w której przez wiele dekad spokojnie mógł zyc tylko mech ;)

  10. stook pook · Sierpień 19, 2012

    szkoda, że ludzie nie zdają sobie sprawy jak to naprawdę jest i modelki to dla nich pustaki, które robią same fajne rzeczy i jeszcze dostają za to pieniądze… eh
    a dziekuje, dziekuje. ciesze sie, ze komukolwiek się chce mojego bloga przegladac. przyznam, że nad Twoim też przystanęłam dłuższą chwilkę i krejzolka z Ciebie niezła. pozdrawiam

    • erill · Sierpień 19, 2012

      Wiesz jak to ot tacy ludzie z ulicy sobie tak myślą to mnie to aż tak nie rusza bo mogą nie wiedzieć. Ale takie myślenie wsród ludzi z branży jest najgorsze…
      Ej i mnie sie Twojego bloga bardzo przyjemnie sie przegląda ;))

  11. Madzia · Sierpień 19, 2012

    Masz jakieś zbliżonko fryzury? Bo wygląda zarąbiście! <3
    Bardzo fajny zestaw, niby prosty, ale dzięki ledżajnsom wyjątkowy.

    • erill · Sierpień 19, 2012

      Oj obawiam się, że nie udało mi się jej nigdzie złapać bardziej w moich ciuchach.
      Dzięki! :)

  12. tattwa · Sierpień 20, 2012

    a, bo ludzie lubią się udręczać. umartwiać. użalać nad sobą. mogę powiedzieć wprost, że moje życie obfitowało w sytuacje rodem z działu „dramaty rodzinne” lub „trudne tematy”, a mimo to żyję i mam czelność być z tego życia ogromnie zadowolona. ale dla niektórych szklanka jest zawsze w połowie pusta – na co dzień staram się zmuszać ludzi dookoła mnie, żeby przestali zrzędzić i zabrali się za własną dupę. ale jeśli to nie pomaga, nie ma innego wyjścia, tylko usunąć ze znajomych na fejsie, nie odbierać telefonów, nie dać się zatruwać tymi czarnymi wizjami rzeczywistości.
    każdy postrzega świat na własne podobieństwo, ot co.
    a te legginsy masz okrutnie doskonałe!

  13. Klamoty · Sierpień 20, 2012

    Podobno narzekanie to nasza narodowa specjalność. Gdyby było dyscypliną olimpijską, to mielibyśmy zawsze ogromne sznse na medal. Czasem wydaje mi sie, że ludzie po prostu wstydzą się (?) przynać, że jest im dobrze, tylko dlaczego? Ja lubię uśmiechniętych ludzi :)
    Piękne zdjęcia, wyglądasz rewelacyjnie. Czuję ducha lat ’90 i to w świetnym stylu :) No i gdzie Ty wynalazłaś tę salę?

  14. theshortblackdress · Sierpień 21, 2012

    genialna stylizacja

  15. Thedailymagnolias · Wrzesień 11, 2012

    Coz to za piekne miejsce, gdzie mech rosnie wewnatrz…

  16. Pingback: Zakurzone. | W poszukiwaniu stylu..

Skomentuj

