363. Głuche pole ;)

Jestem posiadaczką wyjątkowo złośliwego organizmu. Owy zawsze wie gdy mam chwilę oddechu na to by nadgonić czas i robić trzy razy tyle co normalnie w pięciokrotnie krótszym czasie i właśnie wtedy wpuszcza do siebie wszelkiej maści zarazki i bakterie. Okular zasłania więc królicze romantycznie spojrzenie które pojawia sie u mnie w stanach jakże wielkiej rześkości organizmu jak obecnie albo gdy oglądam Króla Lwa tudzież Mononoke Hime. Idę dogorywać zatem w ogrzewane kotem i Kotem łóżko licząć cicho, że jutro wstanę jednak zdrowa..

Zestaw:

Bluza – vintage/ ledżajns – Reserved/ obuw – noname/ zegarek – nodo

17 comments

  1. Redsun · Sierpień 13, 2012

    fajne połączenie;)

  2. Basia · Sierpień 14, 2012

    ja też… kto to widział, chorować latem? a już zwłaszcza angina?!… pozdrawiam również z wyra!

    • erill · Sierpień 17, 2012

      Kochana, angina.. a co powiesz na zapalenie płuc.. latem ;) Ja zimą tak nie choruje nawet ;)

  3. Dona · Sierpień 14, 2012

    świetna bluza!

  4. Ela · Sierpień 14, 2012

    Ten blog jest świetny. Stylizacje są super, ale w odróżnieniu od innych modowych blogów masz świetny tekst! Każdy post czyta się z przyjemnością. Zamierzam zaglądać tu częściej :)

    • erill · Sierpień 17, 2012

      Dziękuje Ci bardzo!!!! :))) Strasznie, ale to strasznie miło mi czytać takie słowa :)))

  5. CoffeeAndWine · Sierpień 14, 2012

    Świetny zestaw!!! Uwielbiam takie połączenia :)

  6. pati · Sierpień 14, 2012

    sorry ale muszę być szczera , jakiś czas przeglądam i przeglądam Twojego bloga i jest coraz gorzej a ta stylizacja to już wiocha do potęgi ! kojarzy mi się z czasami gdy jeździłam na wieś do rodzinki i tam mieszkające dziewczyny zakładały właśnie takowe stroje czyli tzw co popadnie nieważne czy pasujące czy też nie i było to jakieś 15 lat temu także no…

    • erill · Sierpień 17, 2012

      Dziekuje Ci za ta opinie :) Wygląda zatem na to, że przestałam spełniać Twoje estetyczne wymogi. Co gorsz!nie zamierzam zmieniać swojego „gustu” i „stylu” więc obawiam się, że z każdym wpisem bedzie jeszcze gorzej..

      • pati · Sierpień 22, 2012

        Właśnie niestety zdaję sobie z tego sprawę :( a szkoda bo bardzo mi się na początku podobał ten blog , cóż nie ja to inni poczytają , powodzenia !

  7. marionetkamody · Sierpień 14, 2012

    genialne połączenie wzorów! właśnie takie coś lubię najbardziej!

  8. karolina · Sierpień 15, 2012

    odwazne a zarazem swietne polaczenie!!!
    xxo

  9. Klamoty · Sierpień 15, 2012

    Miałam taką bluzę jako nastolatka, tylko moja była zielona :) Strasznie były modne do dżinsów-gumek. Super wglądasz – wzory niby różne, ale tak się tą ciapkowatością uzupełniają, że wszystko gra!

  10. c-yaya · Sierpień 15, 2012

    rewelacyjny efekt, super mix print!
    xoxo

  11. lady_sport · Sierpień 15, 2012

    Uduszę Cię za te bluzy vintage…Skąd ty masz takie cudeńka?:)

    • erill · Sierpień 17, 2012

      Z szafy mamy ;D

  12. erill · Sierpień 17, 2012

    Dzięki wielkie za opinie i komentarze ! :)))

Skomentuj

