362. Good gerl :>

No dobra; nawet Erillkom zdarza się czasem wyglądać bardziej normalnie i w klasyfikacji bliżej kobiecej niżli wiecznej rozbrykanej dziouchy pozującej na dachach i oknach ;) Nie doszukiwałabym się jednak jakiejś diametralnej zmiany wizerunku bo nawet moje coraz bardziej umierające statystyki blogaska nie są w stanie zmusić mnie do zmian na ładnie, kobieco i prosto ubrane dziewczę w sukienkach w kwiatka, nełona czy innego równie modnego wzorka i fasonu wespół z szpilkiem i kopertówką. No za nic świecie widać dorosnąć nie chce i udawać wolę iż mimo trzeciego prefiksu tuż nad głową wciąż lat mam osiemaście i wolno mi ubierać się w zasadzie we wszystko jeśli tylko do pracy nie idę w ultraszorcie coby ludziom zawału nie robić i na odgórny gniew się nie narażać ;)

Zestaw:

Kiecka – H&M/ torebka – vintage/ obuw – DeeZee/ Biżut – Auchan/ zegarek – nodo

 

14 comments

  1. Basia · Sierpień 10, 2012

    mam tą samą kiecę na dnie szafy u mamy! tylko różową… ;)

    • erill · Sierpień 12, 2012

      Ja mam jeszcze taką beżową ;)

  2. gerund · Sierpień 10, 2012

    ja jebie co ty masz na nóżkach:(

  3. Dag · Sierpień 10, 2012

    kamea – cudenko :) w mace sie kapalas widze ;>

    • erill · Sierpień 12, 2012

      Ja w mące to sypiam ;)))

  4. Redsun · Sierpień 10, 2012

    buciki są cudowne!

  5. droppstyle · Sierpień 10, 2012

    Wyglądasz świetnie! Całość bardzo na tak :)

  6. Ann · Sierpień 11, 2012

    zebrowy obuw świetny, w połączeniu z dziewczęcą sukienunią wygląda idealnie:>:)

  7. tola · Sierpień 12, 2012

    erillek nie patrz na statystyki, ja od niedawna odkryłam Twój blog i zagladam prawie codziennie :P

    • erill · Sierpień 12, 2012

      Nabijam się z lekka ;) Dziękuje, strasznie miło mieć takaich czytelników :) :*

  8. erill · Sierpień 12, 2012

    Dzięki wielkie za komentarze ! :))

  9. Monika · Sierpień 13, 2012

    No i taka fajna dziewczynka z Ciebie na tym zdjęciu :)

  10. fraumuffin · Sierpień 13, 2012

    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Świeże podejście do „faszjon” i sarkastyczne komentarze- luuubię to :-)

  11. Klamoty · Sierpień 15, 2012

    Podoba mi się i popieram Twój tok myślenia, choć jam już po trzecim prefiksie :) Ale czy to znaczy, że umarłam i wolno mi ubierać się tylko w jeden, powszechnie akceptowany sposób? Odzieżowym nudziarzom mówimy stanowcze NIE. A u Ciebie zawsze coś ciekawego się dzieje :) Chrzanić statystyki, wiesz do czego leci najwięcej much …. ? ;P

Skomentuj

