360. Dryndomania !

Z dryndowaniem to jest tak że jak już Erillek siądzie to już wsiąknie całkiem. I tak to było tamtymże razem gdy to wsiadlam testowo chcąc pojechać na swój zajęć fitnesowy na godzin jedenastypowróciłam po wykonaniu kilometrów dwudziestu dwóch o godzinie osiemnastej. A miałam zaraz wracać, ehe, jasne. Rzec musze iż drynd spisał się znakomicie, mój zadek z lekka mniej bo gdyż odczuł że jadnak drynd jest dość twardy w zawieszeniu i chodnik wrocławski jest w gorszym nawet stanie od dróg i co rusz wbija się w kolejną dziurę, wielki krawężnik dla jeepa ewentualnie dla wyczynowca rowerowego, albo inne równie przyjemne dla częsci tylnej Erillka nierówności ;)

Zestaw:

Ledżajns – MrGu&Go/ Top – C&A/ obuw – Deichman/ okular – RejBan ordżinal

12 comments

  1. AgataP · Sierpień 6, 2012

    wspaniale leggi i buty!

  2. fashion-psyche · Sierpień 6, 2012

    Legginsy są urocze! ;)

  3. Miss Polka dot. · Sierpień 6, 2012

    rany co za Wariat!!! :))) <3 wracam tu z ogromną przyjemnością!!! getry mistrz!!!

    buzi buzi

    • erill · Sierpień 7, 2012

      :D :***

  4. Rykoszetka · Sierpień 6, 2012

    Po dryndomanii spodziewałam się chyba bardziej jakiś frędzli albo inszych dyndających/dryndających przy stroju rzeczy :D Ale drynd do roweru pasuje jak ulał ;-)

    • erill · Sierpień 7, 2012

      ja od zawsze na rower miejski mówilam drynda ale faktycznie kojarzy się z dynda ;)))

  5. Imperfect Girl · Sierpień 7, 2012

    Skąd Ty bierzesz te wszystkie ledżajnsy! *.* Ja chcę, ja chcę, ja chcę! Przypominasz mi Papagenę z „Czarodziejskiego fletu” Mozarta. Ten styl – papuzi, szalenie kolorowy, zwariowany, kobieta o milionie twarzy :)

    • erill · Sierpień 7, 2012

      skątowni :P Żartuje ;) Mam fazę to umiem znaleźć w róznych miejsach ;)) heheh, naprawdę? :D:D:D Dzięki to strasznie miłe ! :)))

  6. Zuza · Sierpień 7, 2012

    Drynd miszcz

  7. Panna Kazikowa · Sierpień 7, 2012

    Baaaaardzo mi się podobają tego typu leginsy,ale za każdym razem kiedy na nie patrzę i już noszę się z zamiarem kupna jednej pary- uświadamiam sobie, że trzeba mieć niesamowicie szczupłe nogi, żeby dobrze się na nich prezentowały. No cóż, najwidoczniej nie jest mi dane być ich szczęśliwą posiadaczką ;)
    P.S. U Ciebie wyglądają naprawdę zjawiskowo!
    Pozdrawiam ;)

    • erill · Sierpień 7, 2012

      Z tymi niesamowicie szczupłymi bym nie przesadzła bo ja wcale aż takich super szczupłych nie mam, szczególnie odkąd drynduje i jeszcze ćwicze :) Kwestia doboru góry myslę :))) Dzieki!! :))

  8. erill · Sierpień 7, 2012

    dzięki wielkie za komentarze dziewczyny! :)))

Skomentuj

