358. Taś taś rybki !

Moja słabość do nadrukowanych po całej powierzchni ciuchów trwa. Miast logicznie nie poddawać się mainstremowi i kombinować z tego co mam me paczałki wciąż świecą się tęsknie gdy widzą coś co ma nadruk. Nijak nie umiem się wpisać w grono postaci przez mnie autentycznie podziwianych które z szafy wyrzuciły tony niepotrzebnych rzeczy i potrafią logicznie do zakupów podchodzić. U mnie faza naspeedowanej wiewiórki syberyjskiej gdy wchodzę z kawałkiem gotówki do sklepu wciąż trwa. Może nie rzucam się na wszystko co magazyny których nie kupuję starają mi się wmówić iż potrzebuje niczym ma kawa mleka z dodatkiem białej keczolady, ale mimo wszystko co jakiś czas to co oddam dalej zastępuje się skutecznie ubiorem nowo nabytym. Dojść nijak nie mogę czy wina to tego, że mój styl jest taki, że w zasadzie go nie ma i co mi się akurat spodoba to sobie założę i coś co nosiłam rok temu wydaje mi się już nudne i mi nie pasuje mimo, że wtedy nosiłam głównie to i do wszystkiego mi leżało. Grunt to nie mieć schizofrenii maniakalnej w postrzeganiu siebie ;) Pocieszam się faktem iż w mej szafie wciąż trwa kilka takich ubrań które są od początku i nie zamierzają się wybierać w podróże do landów nieznanych szaf i mimo lat wciąż lubuje się w ich noszeniu :)

Zestaw:

Top – C&A/ Leggins – Diverse/ Obuw – sekłinszuz/ zegarek – nodo

11 comments

  1. Miss Polka dot . · Sierpień 1, 2012

    wyglądasz super!!! :) i za dystans do siebie duży pozytyw ;)))

    buzi buzi

    • erill · Sierpień 3, 2012

      Dzięki bardzo !! :)) :*

  2. Imperfect Girl · Sierpień 1, 2012

    Mi się nadruki strasznie podobają, ale kiedy się rozumowo puknę w głowę, to wiem, że nie mogę ich kupić, bo wówczas nie mogłabym dopasować prawie żadnej biżuterii i… no właśnie, to byłby dramat i narzekanie jak stąd do Chin :D Masz zaje… dwabiste buty! Wygodne są takie? :)

    • erill · Sierpień 3, 2012

      Jako że ja jakoś ostatnimi czasy w zasadzie nie noszę biżuterii poza zegarkiem więc chyba te nadruki zastsępują mi te dodatki w jakiś sposób ;)) A buty są ultra wygodne :)))

  3. dorkac5 · Sierpień 1, 2012

    Ciekawe stylizacje. :)
    Od dawna śledzę, Twój i wiele innych szafiarskich blogów..
    Zainspirowana takimi modowymi blogami, postanowiłam założyć własny.
    Na razie jest tylko jeden post :D ale liczę na jakieś rady, sugestie.. :)

  4. dzieckokwiatu · Sierpień 1, 2012

    przerybnie :D

  5. Agnieszka · Sierpień 1, 2012

    Ciekawie, z luzem, podoba mi się ;)

  6. Karolina · Sierpień 2, 2012

    świetny look:)ostatnie zdjęcie Mega:)pozdrawiam

  7. erill · Sierpień 3, 2012

    dzięki za komentarze :)

  8. Martyna · Sierpień 3, 2012

    genialnie wygladaja te legginsy z tymi butami <3

  9. Sonja · Sierpień 4, 2012

    Wyglądasz świetnie ;)

Skomentuj

