357. Dżejl :>

Pozytywnie naładowana po weekendzie spotkań ze znanymi i lubianymi twarzami w  kolejny tydzień wpadam siłą rozpędu i z nową energią. Co prawda do urlopu jeszcze hohoho i ciut ciut ale wtedy gdy wy będziecie urlop wspominać jako prehistorię ja będę moczyć cztery litery pieszczotliwe ochrzczone prywatnym hipopotamem w ciepłym morzu. Tak zamiaruję, co z tego wyjdzie zobaczymy jeszcze w praniu póki co co sobotę tkwię w rosołach i dawkach ultra pozytywności która jest w stanie wyciągnąć mnie z naprawdę dużego dołka oraz trzymać w stanie mentalnego haju radości i szczęścia pomimo braku klimatyzacji w lokalu ;) Howg!

Zestaw:

Top – vintage/ Ledzajns – szafomania/ obuw – sequin/ zegarek – nodo/ okular – rej ban

17 comments

  1. Imperfect Girl · Lipiec 30, 2012

    Zaczynam lubić ten ledżajns. A pazury masz super. Urlop jeszcze przede mną, więc nie bądź taka do przodu ;) :*

    • erill · Lipiec 30, 2012

      A dzięki ;) No to się okaże kto pojedzie pózniej :P

  2. beata · Lipiec 30, 2012

    kuszą mnie te buty. bardzo kuszą ;> wygodne są? da się w nich chodzić?

    • erill · Lipiec 30, 2012

      Bardzo wygodne :) Aż sama jestem mile zaskoczona :) Jak najbardziej da się chodzić :)

  3. c-yaya · Lipiec 30, 2012

    wow wow wow, ale set! zdecydowanie najlepszy z tych, które dziś zobaczyłam na blogach. BOSKAŚ! <3

    • erill · Lipiec 30, 2012

      Łoł! Dziekuję ! :D

  4. Magda · Lipiec 30, 2012

    Co tam legginsy, Twoje nogi są zdecydowanie najlepszym punktem zestawu :) Dół super, ja bym wymieniła t-shirt, ale do Twojego szalonego stylu pasuje jak ulał :)

    • withpassion · Lipiec 30, 2012

      zgadzam się, nogi są przecudowne ! :)

      • erill · Lipiec 30, 2012

        hahahah :D Dzięki dziewczyny :*

  5. Patrycja · Lipiec 30, 2012

    świetne te legginsy! :)

  6. Mademoiselle Romantique · Lipiec 30, 2012

    Bardzo nowoczesny look, ale i tak zakochana jestem w leginsach, bo to moja ulubiona część garderoby. Dodatkowo śliczne buty. Czy mi się wydaje czy są przezroczyste (plastikowe) po bokach? :O nie pocą się nogi i da się chodzić?

    • erill · Lipiec 30, 2012

      Nie wydaje Ci się :) Są transparentne na bokach :) Pocą się jak w kazdym zakrytym bucie i jak najbardziej da się w nich chodzić i to całkiem spranie i długo :)

  7. FragolaFashion · Lipiec 31, 2012

    Co za buty! <3

  8. LolaJoo · Lipiec 31, 2012

    Cool You not breezze. Tylko kiedy ja mam teraz całego bloga Twojego przejrzeć, bo po tym poście mam nieznośną potrzebę. :)

  9. Gabi · Lipiec 31, 2012

    Oj świetnie świetnie super super!! I klimat zdjęć taki, że hej :)

  10. awesomefic · Sierpień 1, 2012

    mam te trzewiki i są cudneeeee i tak też się prezentują na Tobie:)

  11. gefanka · Sierpień 3, 2012

    Pierwszy jak weszłam na Twojego bloga i przeleciałam szybko wzrokiem wszystko byłam na : ”nie”. Totalny kicz, mix, chaos etc. Drugie podejście- wpadałam na super zdjęcia, jak najbardziej pozytywne odczucia. Za trzecim razem wiedziałam, że nasz gust totalnie się nie pokrywa, lubię inne stylistyczne rozwiązania… i co z tego?! Lubię tu zaglądać, bo zastanawiam się czym tym razem zaskoczysz.

Skomentuj

