356. Landrynka ;)

Chyba jakiś Mars wszedł w ascendent skorpiona bo gdzie się nie obejrzę to same negatywne emocje i niusy. Sama się wczoraj powstrzymałam od wstawiania wpisu bo jedyne o czym byłam w stanie deliberować to o swojej frustracji dotyczacej dziwnych zachowań ludzi sfrustrowanych.. Taa Daaam. Grunt to brak hipokryzji, prawdaż. Jak nie zaatakował mnie jakżesz kompetentny i obiektywny artykuł w shot magazine o tym jakże to straszne jest iżesz Maff ma spójny styl i każda blogerka chce być albo jest wyrocznią mody i dlaczego blogerki są takie odtwórcze nie zaś kreatywne i innowacyjne. Albo ktoś założył bloga który swoim poziomem nie jest w stanie nawet dorównać pudelkowi i faktowi posolonymi super ekspresem – a umówmy się sądziłam do wczoraj, że jest to nie lada sztuka. Otóż – TaaDaaam – nie jest. Wystarczy trzymać się poziomu „dowcipu” pana powiatowego i jego kolegi postawnego. Zdaje się dla niektórych okazał się być ów duet nadzwyczaj inspirujący. Z innej jeszcze strony normą stają się listy „niemiłosne” na tablicach fejsbukowych które mniej lub bardziej subtelnie informują wszystkich znajomych o tym jakżesz pozytywne emocje towarzyszą jakimś ludziom, albo inne równie pozytywne treści ukazujące jakież barwne i pełne pozytywnej i słonecznej energii jest nasze życie na którego poszczególne aspekty należy ponarzekać piętnaście razy w ciągu doby :D Wiwat dobre nastawienie ;)

Zestaw:

Bluzka – Tk Maxx/ Ledzajns – szafomania/ obuw – Centro/ zegarek – nodo

13 comments

  1. Imperfect Girl · Lipiec 26, 2012

    Dobre nastawienie czaem ratuje sprawę. Jak przeczytałam ten art, który wczoraj zlinkowałaś, to się nieźle wkurzyłam – mimo, że dopiero zaczynam, ale w końcu po coś to chcę robić, prawda? nie jestem i nie będę żadną wyrocznią. Po prostu chcę doświadczyć blogowania i wcale nie mam ochoty, żeby ktoś mnie przy okazji obrażał… :/

    Fajna ta bluzka, buty też. Ledżajns jak z kosmosu :D

    • erill · Lipiec 30, 2012

      No własnie o to chodzi, że przypisuje się ludziom jakieś motywacje z czapy bo komuś się coś wydaje albo wnioskuje na podstawie jednej – dwóch osób.
      Dzięki :)

  2. Klamoty · Lipiec 26, 2012

    Oj tam, oj tam ;) Nie czytałam i zdrowsza jestem :)
    Super wyglądasz, bardzo lubię takie optymistyczne kolory, choć „w moim wieku” to mogłabym co najwyżej tę tuniczkę … . Oj, trzeba mieć smukłe udka na takie legginsy.

    • erill · Lipiec 31, 2012

      No ja chyba metodę „im mniej wiesz tym dłużej zyjesz” zaczne stosować na codzień ;) Dla zdrowotności ;))) A tam wiek, to samopoczucie i figura własna chyba są tu bardziej wiążące ;)

  3. dzieckokwiatu · Lipiec 27, 2012

    Wyrocznie zazwyczaj były ślepe. Więc chyba żadna blogerka nie zostanie wyrocznią.

    Rusałkowato ci dziś :)

  4. Madzia · Lipiec 27, 2012

    Dawno mnie tu nie było, paczę, a tu tyle postów do nadrobienia! :O
    Buty są przecudne <3 Nigdy bym nie pomyślała, że spodobają mi się białe buty, ale te są świetne!

  5. Basia · Lipiec 27, 2012

    Erillu, nie wiesz kto pisał ten artykÓł? tzn. z niektórymi rzeczami się spierać nie będę, aczkolwiek jazda po Maff wyraźnie świadczy, że ta osoba nie czyta i nie słucha ze zrozumieniem… no, nieważne. nie podnośmy sobie niepotrzebnie ciśnienia ;)

    • erill · Lipiec 31, 2012

      Nie wiem kto pisał ale nie wydaje mi się by miał być to ktoś warty zapamiętania no chyba, że pod kątem „komu nie należy zlecać pisania artykułów” ;)))

  6. fragolafashion.pl · Lipiec 27, 2012

    Tak, tak, tak! Kawka, nóżki na stół i nadrabiam zaległości u Ciebie! <3 Ledżajnsy wymiatają!

  7. BellaStyle · Lipiec 28, 2012

    Buty mi się podobają…idealnie tu pasują! :) pozdrawiam! :)

  8. FarbicFilzFabric · Lipiec 30, 2012

    Taaa, ja tez lubie te „pozytywne” nastawienie do swiata ;) Ale staram sie nie czytac dolujacych tekstow i tyle.
    Wole poogladac cos milego dla oka. Np. takie kojace zmysly zestawy jak ten tu ;) Pieknie, zwiewnie, kolorowo, klasowo. Portki pierwsza klasa. No a buty, choc nie przepadam za bialymi, to tu daja rade. Powiem wiecej, sa wisienka ;) Chyba wyciagne swoje dawno nie zakladane biale sandalki i se ponosze ;)
    P.S. O, Twoj tytul bloga nawet podobny do mojego! Przyrzekam nazwalam go tak ZANIM wpadlam na Twoj, hahaha ;) Pozdrawiam optymistycznie. Anka

    • erill · Lipiec 31, 2012

      hahahah :D Dziekuje Ci za ten komentarz :) Od razu jakoś tak raziej i przede wszystkim pozytywniej się na mej duszy zrobilo :)))

  9. erill · Lipiec 31, 2012

    Dziekuje Wam bardzo za komentarze :)))

Skomentuj

