355. Golden aj :)

Odkopuję się z czerni.

W ostatnim czasie nie miałam szczególnej potrzeby robienia czegoś poza uciekaniem myślami w pracę i zajęcia które doładowały mnie energią inną niż ta która zgromadziła się wokoło mojej głowy. Weryfikuję jeszcze dobitniej ludzi którzy gdzieś tam obok mnie się pojawiają bliżą lub dalszą satelitą. Łapię się za głowę do czego zdolny jest człowiek, jak bardzo ludzie potrafią się pogubić i jak trudno im spojrzeć tak naprawdę na siebie w lustrze. Jak potrafią uderzać coraz szerszym kręgiem nie zdając sobie sprawy jak bardzo zrażają do siebie kolejne kręgi ludzi. Łapie się na bezsilności w pomocy takim ludziom, na bezsilności w radzeniu sobie z koleją życia która naocznie po prostu umyka gdzieś gdzie jest jej lepiej. Tylko nasz egoizm nie umie sobie z tym poradzić i podnosi ręce w geście złości, że dlaczego tak szybko.. Chłonę każdą chwilę z tymi którzy ładują mnie pozytywnie, każdy dzień w którym gromadzi się ogromna dawka pozytywnej i szczęśliwej energii która ładuje mnie na kolejny tydzień zanim znów nie trafię na następną sobotę. Już się nie chowam. W pamięci brzmi uśmiechnięte „serwus!” i jest chęć do trwania dalej z uśmiechem na twarzy.

 

 

 

 

 

 

Zestaw:

Sukienka – sh/ Bluza – MrGu&Gu/ Obuw – River Island/ Zegarek – nodo

16 comments

  1. M.Ortycja · Lipiec 24, 2012

    bluza czadowa ;)

  2. FarbicFilzFabric · Lipiec 24, 2012

    Witaj po raz pierwszy! Twoj blog jest jednym z nielicznych, ktory przejrzalam caly (slownie: CALY). Chcialam sie przekonac czy wrazenie po tym poscie mnie nie myli. Nie myli ;) Masz fajny styl. Jestes naturalna, masz wyczucie i cos takiego…hm. Nie wiem, ale podoba mi sie. Bede Cie czytac i ogladac. To tyle. PS: nie jestem kolekcjonerka obserwujacych. Milego dnia. Pozdrawiam. Anka

    • erill · Lipiec 26, 2012

      WOW! Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem, że miałaś chęć przejerzeć całość :) Trochę się tego nazbierało :) Jest mi szalenie miło czytać takie słowa i jeszcze milej wiedząc, że będziesz do mnie wracac :))

  3. Basia · Lipiec 24, 2012

    Errilku odważam się komentować po raz drugi. Pod wpływem jednego z ostatnich postów weszłam na stronę Gu&Go z zamiarem kupna właśnie tej bluzy. uwielbiam Klimta! niestety jakby mnie mój luby zobaczył w tejże bluzie, to by mnie chyba wyrzucił z domu. natomiast leci do mnie spódniczka z Wenus Boticellego, koszuleczka z Alfonsem Muchą i – największy hit – sukienka z Huśtawką Fragonarda !!! tak się chciałam pochwalić, może Ty też się ucieszysz, że promujesz dobry ciuch i że ktoś się z tego powodu cieszy. i energia krąży :)

    • erill · Lipiec 26, 2012

      hahaha ! Jasne, że się ucieszę :D Cza promować i puszczać w świat to co fajne, kiziaczne i w czym się dobrze człowiek czuje :))))

  4. Imperfect Girl · Lipiec 24, 2012

    Fajny look z tym Klimtem i lekkością spódnicy… :) Ale jeszcze bardziej podoba mi się mądrość, którą zawarłaś w tym wpisie. W prosty, niewymuszony, uroczy i szczerze – bardzo życiowy sposób. <3

    • erill · Lipiec 26, 2012

      Dziękuje :))) :*

  5. schockobons · Lipiec 24, 2012

    Uwielbiam Cię czytać i oglądać! normalnie czytasz mi w myślach czasami z tymi swoimi przemyśleniami.. :)
    zdjęcia jak zawsze cudowne, a bluza już dawno skradła mi serce :P

    buziaki, pozdrawiam!

    • erill · Lipiec 26, 2012

      Jejku, dziękuje :)) Strasznie mi jest miło czytać o tym, że się mie lubi czytać :) To rozczulające ;))

  6. dzieckokwiatu · Lipiec 25, 2012

    Przedostatnie zdjęcie – jak jakaś bogini indyjska!

  7. isaBELA · Lipiec 25, 2012

    ciekawa bluza :)

  8. Marcin · Lipiec 26, 2012

    Cześć,
    świetna stylizacja:)
    Pytanie z innej beczki: co sądzisz o jakości tej bluzy? przymierzam się do jej zakupu i nie ukrywam, obawiam się trochę.Cena, jak na studencki budżet, jest wysoka.
    Jak sprawuje się w uzytkowaniu? Czy materiał jest trwały? Nie mechaci się?
    Za wszelkie sugestie z góry dziękuję;)
    pozdrawiam,
    Marcin.

    • erill · Lipiec 26, 2012

      Hej,
      Ja myślę, że jakość jest warta ceny. Bluza jest z fajnego miekkiego materiału, a spód jest lekko miziowaty przez co nie drapie na gołej skórze. Poza tym ma ściągacze przez co bardzo wygodnie się ja nakłada i nosi. Póki co nic mi się nie mechaci, ale jeszcze jej nie prałam, jakkolwiek podejrzewam sądząc po materiale, że jej to nie grozi. Tak więc wiem, że trochę drogo ale naprawdę warte swojej ceny :)

      pozdr,
      Erill

  9. erill · Lipiec 26, 2012

    Dzięki wielkie Wam na komentarze :)

  10. Marcin · Lipiec 26, 2012

    Dziękuję bardzo za info. Niestety, albo stety dostałem propozycje fajnego wyjazdu, wiec zakup bluzy odkładam na dalszy plan, co nie oznacza, ze jej nie kupię. Bo kupię;)

    • erill · Lipiec 31, 2012

      Kup, kup bo warto :)

Skomentuj

