352. Stań w koledżu na ulicy ;)

Czyli odziej se swetra działu męskiego zwanego grzecznym kardiganem do szortów zwanych bielizną z jeansu jako iż tyleż samo zasłaniają i wyjdź do ludzi. Jako iż jak pisałam poprzednio odzienie bluza, szorty & gumiank team nie koniecznie sprawdzają się w stopniach trzydziestu należało przyodziać coś co bardziej odpowiada aurze tropików śródziemnomorskich które występują w naszym umiarkowanym jako rzecze podręcznik geografii klimacie. Co prawda przypuszczam iżęsz wątpie szczególnie w chwilach gdy mamy minus siedemset albu plus tysiąc dwieście byśmy mieli żyć na szerokości umiarkowanej, ale jeśli tak jest faktycznie to ja chyba nie chcę już wiedzieć jak wygląda ta nieumiarkowana strefa po zmianach. Anyłej. Fotkens są niewyraźne jako iż była noc i wizja umysłu piła już ze schłodzonej lodem i promilem szklanki więc na szybko się udało czasnąc kilka w miarę ostrych klatek. Prawie, że udało mi się odziać tak jak sobie myślałam, że chcę tylko nie odgadnioną tajemnicą pozostaje dla mnie proces między mózgiem i wyobraźnią która widzi konkretne ciuchy a tym jak prezentują się na mnie. Mam nieprzyjemne obawy iż słowem kluczowym jest tu moja postać i postura bo wszystko jest spoko póki tego nie odzieję. Chyba zmienie manekina ;)

Zestaw:

bluzka – Cubus/ Swetrzysk – NewYorker/ szorty – sh+DIY/ obuw – sequinshsoes + DIY/ torba – Auchan/ zegarek – nodo

13 comments

  1. Gabi · Lipiec 9, 2012

    jeb! mam dokładnie ten sam problem!! :)

  2. Tulla T. · Lipiec 9, 2012

    za KAŻDYM razem zachwycam się Twoim niesamowitym dystansem! :)

  3. ag · Lipiec 9, 2012

    buciszcze w wersji podrasowanej neonem wygląda naprawdę zacnie!

  4. Cae7um · Lipiec 9, 2012

    nie wiem, o czym napisałaś, ale ładnie wyglądasz. ten sweter to neon serio czy tylko na zdjęciu?

    • erill · Lipiec 9, 2012

      Nie, nie jest neonowy, jest po prostu mocno czerwony :)

  5. Dominika Deszcz · Lipiec 9, 2012

    Hhahahahahahaa, alez Ty masz pioro! I nogi dlugasierne!:))) Nie zmieniaj manekina, nie zmieniaj!!!:)))

  6. Miss Ferreira · Lipiec 10, 2012

    Eril, wyglądasz meeeeeeeeeeega, to mój najulubieńszy ałtfit ever!

  7. Miss Ferreira · Lipiec 10, 2012

    Matko i te nogi…………….

  8. MESSROSE · Lipiec 10, 2012

    Pewnie to już wiesz, ale czytając Twoje posty mam zawsze minę „wtf?” połączoną z „:D”, co oczywiście idzie w parze z następnym przeczytaniem. Jesteś mistrzynią w pisaniu xP Zapewne łatwiej byłoby, gdyby tu i ówdzie pojawił się przecinek, no ale. :D

    Kocham Twoją torbę a’la Prada z iPhonem na wierzchu. XDDD

  9. Jagoda · Lipiec 10, 2012

    piękna torebka ;d zapraszam do mnie

  10. Fashion Split Personality · Lipiec 10, 2012

    Twoja forma ekshibicjonizmu zawsze wywołuje u mnie uśmiech ;-) Jesteś urocza !

  11. ladysport · Lipiec 10, 2012

    Wcześniej jakoś nie opaczyłam torebeczki. Boski plastik fantasic!

  12. Klamoty · Lipiec 21, 2012

    Skręcałam się ze śmiechu czytając Twój radosny slowotok :) Wpis optymistyczny na równi ze strojem. Ja się w tej kolorystyce nie odnajduję, ale Ty i owszem. Ostatnia poza cudowna :)

Skomentuj

