353. Kalosze nosze ;)

No grunt to ubrać się odpowiednio do okazji, miejsca czasu a przede wszystkim temperatury. Tak to wczoraj Erillek wybył w domu; pacząc iż podłoże jest mokre a wskazówki pogodowe sugerują jakoby miało nie wyschnąć wcale a jeszcze domoknąć bardziej, odziana w bluz, kalosz i jeszcze kilka innych kożucho warstw na których do kompletu brakuje tylko wełnianego szala. Jakież było Erillkowe zaskoczenie gdy to w lipcu po przekroczeniu magicznego progu godziny 13 nagle zrobiło się stopni 30 nie zaś 20 jak było rankiem i jednak jakby jest trochę zbyt ciepło w odzieniu jakie się o świcie radośnie wybrało z myślą „znów zaszpanuje czymś brzydkim, że aż ładnym” ;) Doczłapawszy się do szcześliwie ozdrowionej klimatyzacji pojazdowej z ulga wzniołwszy modły do wszelkich bogów ozyrysów, ra, buddów i innych klimatyzatorowtwórców w oparach chłodnych powiewów dotarł Erillek do domu celem przebrania się. Jak było potem w odcinku kolejnym, w dzisiejszym wydaniu wiadomości pokazuję zestaw z cyklu tak oczywiste połączenie jaki tylko istnieje ale jakoś w tym momencie mi to pasuje ;)

Zestaw:

Bluza – Sugarpills/ Spodenki – F&F/ Kalosz, toreb – Auchan/ Zegarek – nodo/ nadkolanówki – calzedonia/ etui na jabłkofon – Local Heroes

25 comments

  1. Tulla T. · Lipiec 5, 2012

    uwielbiam! świetna bluza :)

  2. cammy · Lipiec 5, 2012

    Świetnie wygląda ta torebka:)

  3. Katerina · Lipiec 5, 2012

    genialny zestaw na lato ! w razie jakby padalo oczywiscie ;)

    • erill · Lipiec 5, 2012

      No miało własnie padac tylko ktoś po drodze zdanie zmienił :P

  4. M.Ortycja · Lipiec 5, 2012

    nie za gorąco na kalosze? ;)

    • erill · Lipiec 5, 2012

      No właśnie żem rzeczę iż rano nie było bo była wiosna a potem jak już było lato to było ;)))

  5. Little Black Girl · Lipiec 5, 2012

    świetne kaloszki! :)

  6. erill · Lipiec 5, 2012

    Dzięki bardzo :)))

  7. karolina · Lipiec 6, 2012

    kalosze slodkie, ale ta bluza jest rewelacyjna, jezz musze miec taka :)
    xxo

  8. dinusia · Lipiec 6, 2012

    piękne kalosze, ja też mam kilka par

    • erill · Lipiec 6, 2012

      Ja mam jedną tylko bo nie lubię jak mi mokną stopy latem i przeciekają kozaki zimą na roztopach :)

  9. Miss Ferreira · Lipiec 6, 2012

    Ja jestem kaloszowym antagonistą, także forgiw mi, ale wszystko poza obuwem jest very najs. A najbardziej Ty. Tyle razy już to mówiłam, ale jestem totalna mega fanką Twojej urody!!!!!!
    loveeee!!!! :DDDDDD

    • erill · Lipiec 6, 2012

      Spoko ja w zasadzie też, ale jestem również wielkim antagonistą mokrych/moknących stóp i dłoni i dlatego kalosze noszem :P Och aleś mi posłodziła, ja Cie też loveee :*** Zresztą nawet żem już zaspamowała Twojego blogaska owymi wyznaniami :D

  10. Miss Ferreira · Lipiec 6, 2012

    O wiedzę Erillu, że mamy podobne zajęcie – obczajanie blogów swych nawzajem :DDDDD

  11. ;) · Lipiec 6, 2012

    wygladasz tu jak Leighton Meester ;D

  12. Katie · Lipiec 7, 2012

    szczerze mówiąc nie przepadam za kaloszami, ale na tobie wyglądają bosko ! :)

    X

  13. Tecumseh · Lipiec 8, 2012

    przezroczysta torebka jest świetna! ;)

  14. Joaśka · Lipiec 8, 2012

    Kalosze super ale…nie miewasz problemów z sciaganiem, zwłaszcza założonych na goła nogę?

    • erill · Lipiec 9, 2012

      Nie noszę ich na gołą nogę :)) Ale faktem nie należą do najwygodniej ściąganego obuwa :)

  15. erill · Lipiec 9, 2012

    Dzięki wielkie za komentarze :))) Strasznie mnie jest miło czytać :)))

  16. http://www.agatazamorska.com · Lipiec 9, 2012

    love u
    ahahahhahahahahhahahahahahahahahah

    cudowna moja
    poplakalam sie w nocy przez Twoj komentarz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. Justyna · Lipiec 10, 2012

    Gora jest swietna, zwlaszcza bluza, ale kalosze i podkolanowki nie przekonuja mnie:/

Skomentuj

