351. Cherry Blossom Girl :)

Tak, tak wiem. Jestem absolutym sofciarzem. Miast pokazywać Wam tutaj sterty wydartych ostatnim tchem, łokciem i kolanem pomiętych szmat zwanych pieszczotliwie super dizajnerskimi projektami prosto z wielkiej zarazki pokazuje Wam nie dość, że opaczone, kupione ponad miesiąc temu w regularnej cenie ledżajsny to i jeszcze bluzka miast mieć jedyną słuszną markę bakteryjną posiada jedynie metkę jej siostry dla uboższych kreatywnie i portfelowo. Cóż począć panie. Nic tylko w sadzie wisniowym łkać do niedojrzałego owoca jaka ze mnie marna blogerka. Nie dość, że w Zarze nic nie kupiłam od roku to olaboga nawet wczoraj nie wyszłam z domu o świcie by w kolejce ustawić się jeszcze przed otwarciem sklepu zupełnie jak za czasów komuny pod sklepem się za mięsem stało. Damn !

Zestaw:

Ledżajns – MrGu&MrsGo/ Bluzka – H&M/ obuw – DeeZee/ Czasoodmierzacz – nodo/ oksy – BryLove

16 comments

  1. Gabi · Czerwiec 29, 2012

    Wow! Tak magicznie jakby! Podobasz mi się ;)

    • erill · Lipiec 1, 2012

      A dziękować jakby ;)

  2. Arish · Czerwiec 29, 2012

    No straszne faktycznie. xd Osobiście nie lubię Zary, bo imho cena jest zupełnie nieadekwatna do jakości ich ubrań. A tak swoją drogą – super buty @.@

  3. Pola · Czerwiec 29, 2012

    Co to to prawda!
    Z zażenowaniem czytałam wczoraj na facebooku kto rano budzik nastawiał aby zdążyć do Zary! Przez to zmuszona byłam kliknąć na „Nie lubię” na ich funpage! Brrrr!! Sio!

    BTW – super zagranie kolorystyczne!

    • erill · Lipiec 1, 2012

      Każdy ma inne priorytey jak widac, ja na ten przykład wolę spać o 7 rano :P Dziękować :D

  4. Dominika Deszcz · Czerwiec 29, 2012

    Swietne zdjecia! Bardzo, bardzo, bardzo:)))

  5. ladysport · Czerwiec 30, 2012

    Jakbym miała taki ledżins – to też bym ich nie ściągała:)

  6. Emilia · Czerwiec 30, 2012

    Ale masz bajeczne legginsy:) Pozdrawiam:))

  7. erill · Lipiec 1, 2012

    Dzięki bardzo za komentarze :)))

  8. M.Ortycja · Lipiec 3, 2012

    niezłe leginsy ;)

  9. Pudlo Manka · Lipiec 3, 2012

    Uwielbiam Twój styl!:)

    • erill · Lipiec 9, 2012

      A dziękuje, szalenie mi miło :))))

  10. violettakrygier · Lipiec 4, 2012

    Masz przepiękne legginsy;) A wszystkie zdjęcia są mega optymistyczne ^^ Ja zaczynam dopiero przygodę z worpress prowadząc blog z ręcznie wykonaną biżuterią. Obecnie w kolorach lata;-) zapraszam do mnie, może coś się spodoba?

  11. erill · Lipiec 9, 2012

    Bardzo very macz thank U za każde miłe słowo :)

  12. Justyna · Lipiec 10, 2012

    Genialne sa te leginsy!Calosc podoba mi sie! :)

  13. CATarzyna · Lipiec 13, 2012

    bardzo to ciekawsko wygląda jak to miasto na nogach wyrasta z sielskiej trawy. takie przenośne drapacze chmur na siedmiomilowych butach. szkoda tylko, że mam taki straszny zgrzyt z tą ciuchową marką, z którą więcej nie chcę mieć do czynienia. ;) a Tobie bardzo ładnie w takich miastowych łydkach.

    zapraszam do mnie, gdyś u mnie mniej „miejsko”, w sensie bardziej wyludnione blogowe tereny, prędzej jakieś prerie i krajobraz westernu – tylko suche krzaki się walają po moim pustkowiu. potrzebuję więcej zbłąkanych dusz i ich komentarzy! więc proszę wpadać do mnie, w siedmiomilowych butach to chyba nie jest dystans nie do pokonania!

    catarzyna.blogspot.com

Skomentuj

