349. Nełon !

Z wiekiem zdaje się Erillkowi kończy się cierpliwość doludzka. Bo tak jakoś trudno jest mi zrozuzmieć postawę coby człek mający szacun na przerwie pod klasą przed matematyka podstawową – wszakże rozszerzona na egamiznie gimnazjalnym dla tegoż swiatłego umysłu może okazać się szczytem niezdobytym i dziewiczym niczym alpy na księżycu -miał uczyć kogoś kto pracuje już kilka lat jak ma swą pracę wykonać. Szczególnie gdy pracą nigdy się nie skalał i jedyne co potrafi to zarażać swym jakże urokliwym i zachęcającym do swej osoby entuzjazmem zyciowym. Stawania niczym statuła niosąca radosne światło pozytywnej energii „a po co, dlaczemu, to nie pasuje, a dlaczego tak a nie śmak, a na co tak, a to za duże, za małe, a to amatorskie”, dyszenie komuś w kark i nie kumanie iż się tu pracuje i można iść być ąkłym gdzieś indziej też mi trudno pojąć mym misiowym rozumkiem. A już chyba najmniej łatwo jest mi choćby stolerować, że ktoś będący absolutym nikim usilnie próbuje pławić się w ledwo wschodzącym blasku kogoś kto talent ma i próbuje go wykorzystać. No przykjeliło się gówno okrętu i krzyczy płyniemy. Człowiekom Lamom mówię zdecydowanie nie i proszę być ąkłym w kierunku im dalszym od mnie tym lepiej.

Zestaw:

bluzka – NewYorker/ ledżajns – MrGu&MrGo/ Obuw – DeeZee

18 comments

  1. MESSROSE · Czerwiec 25, 2012

    Fajowo wyglądasz, tak że aż mi się uśmiechać do monitora zachciało. Piękne buty!♥

  2. www.azamorska.blogspot.com · Czerwiec 25, 2012

    nononon,fajnie Lalu !

    xxxx

  3. Magda · Czerwiec 26, 2012

    Tak wszystkim lamom mówimy zdecydowane nie !

    Ekstra wyglądasz, ledżajnsy są coraz bardziej kuszące ;) Tylko ja nie ma takich długaśnych nóg jak Ty :o

    • erill · Czerwiec 28, 2012

      Ament ! :D Wcale nie trzeba miec takich dlugich nog ;) A poza tym dla mnie wiekszosc jest ciut na krotka ;))

  4. Ki · Czerwiec 26, 2012

    Że tak zacytuję Króla Juliana (możesz zrobić sobie taką tabliczkę na patyku i pokazywać lamom dyszącym i wszystkowiedzącym): „Daruj, ale czy mógłbyś stąd wyjść, bo to jest biznesklasa? Naprawdę, to nic osobistego, po prostu jesteśmy od Ciebie lepsi”

    • erill · Czerwiec 28, 2012

      hahahahhahaha!!! Od dzisiaj staje sie to moim mottem zyciowym :D

  5. Marta · Czerwiec 26, 2012

    dobry ten nełon ;)

  6. Tara · Czerwiec 26, 2012

    zawsze mnie rozśmieszysz tekstem:D i zawsze wyglądasz odjazdowo!!!!

    • erill · Czerwiec 28, 2012

      dzieki ! :D:D:D

  7. isaBELA · Czerwiec 26, 2012

    buty buty butyyyy !!!!!

  8. Dona · Czerwiec 26, 2012

    Bardzo mi się podoba ta stylizacja, zwłaszcza legginsy i buty

  9. dzieckokwiatu · Czerwiec 27, 2012

    3 zdjęcie od spodu mała, damska ilustracja „pier***, nie robię ;D”

  10. Atacz · Czerwiec 27, 2012

    fajne kolorki

  11. Modne torebki · Czerwiec 28, 2012

    ładniee, buciki są najlepsze !

  12. erill · Czerwiec 28, 2012

    Dzięki Wam bardzo za komentarze :D

  13. Arish · Czerwiec 28, 2012

    No to się obudziłam w porę xd Ale tak sobie przeglądam i ten Twój ałtfit mi się bardzo spodobał ;) Bardzo lubię takie zestawy luźna góra + obcisłe gatki, a te neony to już w ogóle <3 Ostatnio właśnie poluję na przecenach na bluzkę tego typu, ale żółtą.

    • erill · Czerwiec 28, 2012

      Jest dokladnie taka sama jak moja i to zolta i mietowa :) ja juz jedna zolta mam, w mietowej wygladam jak w pizamie wiec wzielam ta, ale jest ich jeszcze calkiem sporo i to na przecenie :))) W NewYorkerze of koz :))

Skomentuj

