348. Kotecek ! :D

„O jezu masz tego brzydkiego kota co mu się syfy robią na twarzy na bluzie”. Ano mam. Szczęśliwie po ponad miesiącu radosnego oczekiwania, klaszcząc uszami w cierpliwej radości i gryząc lewą stopę prawym kłem doczekałam się w końcu bluzy „4-14 dni roboczych”. Tak, bluza jest fajna, czadowa, ma fajnego kota (obecnie już niedostępnego) polecam każdemu dla kogo radosną rozrywką porównywalną do szachów z flegmatykiem będzie czekanie dwukrotnie przekroczonego terminu realizacji zamówienia, otrzymywania radosnych maili :”tak, tak wysłaliśmy paczkę tydzień temu ale tak naprawdę nadamy ją jutro”, oraz tym którzy hobbystycznie szukają igieł z stogach siania na sierpniowym polu by doczytać informację o tym, że były jakieś opóźnienia – wszakże wysyłanie takich informacji jest dla sofciarzy i każdy szanujący się sklep internetowy wie, że nie należy podawać dobrowolnie numeru nadanej paczki i trzeba poczekać na przynajmniej kilka przypominających o tym maili ;D. To jest dopiero fun, mówię Wam. A te emocje! Normalnie jak na wyścigu ślimaków.

Zestaw:

Bluza – Sugarpills/ Spodnie – RE/ Obuw – Sequinshoes/ okular – rejban ordżinal

15 comments

  1. Gabi · Czerwiec 21, 2012

    Faktycznie przykleiłaś się do tych butów :) Bluza genialna, więc warto było czekać ;) A zdjęcia -wariatuńcie jak zwykle wpisują się w moją estetykę :D

    • erill · Czerwiec 28, 2012

      No co ja zrobie, ze wygodne i jakos do wszystkiego pasuja :D

  2. Cae7um · Czerwiec 21, 2012

    Strasznie brzydki ten kot, co jest piękne :)

  3. Dominika Deszcz · Czerwiec 21, 2012

    Zastanawiam sie wlasnie, co mnie tak bardzo w Twoich zdjeciach fascynuje i…..nie potrafie tego czegos sprecyzowac:-). Masz w sobie cos, czego inni nie maja:-))).

    • erill · Czerwiec 28, 2012

      A dziekuje CI bardzo :)) Szalenie mi milo czytac takie komentarze :) Tak jakos jeszcze bardziej sie chce :))

  4. c-yaya · Czerwiec 21, 2012

    świetna jest ta bluza! super zdjęcia ;D

  5. schockobons · Czerwiec 21, 2012

    4 zdjęcie mistrz! :D <3

  6. moniezja · Czerwiec 22, 2012

    ten kot jest tak brzydki, że aż piękny:D świetna bluza i genialne buty;)

  7. Sylwia · Czerwiec 22, 2012

    bluza jest genialna!

  8. lolitte · Czerwiec 24, 2012

    Najważniejsze, że bluzę w końcu masz :)

  9. Miss Ferreira · Czerwiec 24, 2012

    Warto było czekać. bo wyglądasz mega!
    I nogi masz takie, że omg, a ja czekam na mój obuw taki !!

  10. PrincessBeyonce.blogspot.com · Czerwiec 25, 2012

    Nie lubię tych kotów ale bluza jest świetna ! :)

  11. pani kawa · Czerwiec 27, 2012

    Bluza jest genialna :D

  12. erill · Czerwiec 28, 2012

    Dzieki Wam bardzo za komentarze :) Zgadzam sie bluza jest masterę :D

  13. herpatka · Lipiec 3, 2012

    A więc nie tylko ja miałam dłuuuugą (bynajmniej „4-14dni roboczych”) przygodę z bluzą od Sugarpills – tak, tez się w końcu po jakimś miesiącu DOCZEKAŁAM, ta z kotem też była świetna – teraz załuje, że nie wybrałam właśnie ‚Kotecka’. Gratuluję cierpliwości i pozdrawiam ;-)

Skomentuj

