347. You ziom !

Cóż, obawiam się iż w najbliższym czasie będę miała na nodze sofixy, albo sofixy, ewentualne sofixy, no może czasem sofixy ewnetualnie sofixy. Na poczeby własne zaadoptowałam nazwę sofix na swój batonikowobuw który właściwie znaszam i chyba zakupie kolejną parę w obawie iż nie dotrwam pełnego nawet miesiąca żeby nie wyglądały jakbym przeszła w nich pielgrzymkę na dach świata. Anyłej. Byłam ostatnio w mieście Łódź i rzec muszę, że gdy ma się czas na coś więcej poza wyczerpującym jakże ląsem na ściance sponsorskiej w ciuchach które nocami wybierasz na trzy miesiące przed samym wydarzeniem, a potem zmieniasz dzień przed wszakże są już passe, to naprawdę można się zauroczyć. Z zachwytem patrzyłam na stare fabryki które straszą swym trupim urokiem, na brudne secesyjne kamiennice, na dogorywającą zabudowę przedwojenną, na pięknie odnowioną Manufakturę która będąc królową komercji, ale która przynajmniej nie marnieje. Absoslutnie zostałam kupiona od lat istniejącym lunaparkiem w którym zatrzymał się czas i w którym reprezentowałam sobą postawę miss polonia z przyklejonym bananem radości rodem z czasów gdy miałam lat 8 i największą frajdą była wata cukrowa i autkaaaaa ! :D Na deser zaś powiedzieć należy, że jakbym miała shotMe we Wrocku to po miesiącu miałabym kartę stałego klienta ;))

Zestaw:

Ledżajns – Diverse/ Bluza – NewYorker/ bluzka – sh/ obuw – sequinshoes/ zegarek – nodo/ oksy – rejban ordżinal.

12 comments

  1. bestylish · Czerwiec 19, 2012

    wow, bluzka świetna!:) Wszystko spoko, ale buty bym zmieniła!:)

  2. Pola · Czerwiec 19, 2012

    super połączenie kolorów! Podobasz mi się w tym secie!!

  3. mikalafashion · Czerwiec 19, 2012

    super look, bardzo mi się podoba, najchętniej skopiowałabym go od Ciebie i od razu bym tak wyszła na ulice, no może z mniejszym obcasem ;)

    • erill · Czerwiec 21, 2012

      Ale te buty wcale nie sa takie wysokie :D Albo po 14 cm dla mnie kazde poniezej 10 sa juz niskie :P Dzieki ! :))

  4. kaawee · Czerwiec 19, 2012

    ooo leginsy<3

  5. Rysia · Czerwiec 20, 2012

    Legginsy, buty- fajnie, fajnie :)

  6. Ki · Czerwiec 20, 2012

    Proszę przestać machać mi ostentacyjnie tymi butami przed nosem! Wiesz, że w moim stanie nie mogę się denerwować, a się denerwuję że ich nie mam!

    • erill · Czerwiec 21, 2012

      No ej dzisiaj przyszla dostawa do sklepa :D

  7. ag · Czerwiec 20, 2012

    jak ja wreszcie dorwę ten obuw to też go zanoszę na śmierć

    • erill · Czerwiec 21, 2012

      heheheh :D

  8. ladysport · Czerwiec 21, 2012

    Co za obuw, a ledżins!

  9. erill · Czerwiec 21, 2012

    Dzieki wielkie Wam dobre ludzie :D Cieszem się, ze sie podobywuje :D

Skomentuj

