346. Muchomagnez :D

Ledwo się odziałam a pokochała mnie każda mucha i robal z rodziną wielopokoleniową jakie znalazły sie w obrębie pół kilimetra ode mnie. Chyba już wiem dlaczego do tej pory unikałam w zasadzie tego magnezorobalokolorou. Nic to, prezentując się jak przydrozny żąklil po ulewnym deszczu zmykam do pracy w nadziei, że internet złapie na mym tableciku by można było w miare na bieżąco drzec się „polska gola!”. Tak, wiem. Moja bluzka nie prezentuje się dobrze, podróże jej nie służą jak widać ;)

Zestaw:

Bluzkofrak – VeroModa/ Ledżajns – Diverse/ Obuw – Sequinshoes/ zegarek – nodo/ oksy – BryLove

9 comments

  1. Jagoda · Czerwiec 16, 2012

    te buty sa wprost genialne!!!!!
    wygodne sa? ile kosztuja?

    • erill · Czerwiec 17, 2012

      Bardzo wygodne :) 169 zł :) Jak się zapiszesz do fanpage’a sklepu z butami to jest 10% zniżki :)

  2. Martienna · Czerwiec 16, 2012

    bardzo oryginalny zestaw ; )
    wyróżniasz się
    Wpadnij do mnie na nową notkę ;)

  3. Madzia · Czerwiec 16, 2012

    Coś często masz te buty, wygodne są? Bo też mi się takie podobają a boję się, że dołączą do dwóch par koturnów których prawie nie noszę, bo nie da się w nich wytrzymać xD

    Bluzka jest niesamowita <3

    • erill · Czerwiec 17, 2012

      Jakby nie byly wygodne tobym w nich praktycznie non top nie chodziła ;))) Dla mnie sa super wygodne :)

  4. DIANE · Czerwiec 16, 2012

    Przejrzałam Twoje posty od lutego. Świetny blog, będę wpadać cześciej.

  5. Gabi · Czerwiec 16, 2012

    A ja już się przyzwyczaiłam, że nie kochasz żelazka ;)

    Ot, taka mała złośliwość, bo zaraz polecą oczywiście wazelinki ;)

    LOVE :*

    • erill · Czerwiec 17, 2012

      Nie no ja żelazko kocham, tylko ono nie kocha moich ciuchów ;D

  6. daguchna · Czerwiec 17, 2012

    Chętnie bym sobie sprawiła takie fajne legginsy :D

Skomentuj

