345. The roof is on fire ;)

Tak oto remisem wygraliśmy sobie szacunek polakow oraz pretensje, że dlaczego nie ma wygranej. Nic to, że nie dalej jak przedwczoraj głosy mówiły o pewnej przegranej, o porażce i kolejnej wojnie polsko ruskiej której przyglądać się będzie niemiec. Zadowolenie polaków – coś czego obawiam się sam Stwórca nie byłby w stanie osiągnąć ;) Podobnież zresztą jak jasnych i klarownych informacji w miejscach ogólnie i publicznie dostępnych gdzie można; a gdzie nie można wchodzić (szczególnie gdy uległo to zmianie). Nic to, zawsze można przecież zaatakować tramwaj bo jest czerwony albo zaczepic kibica bo jest rosjaninem i zrobić rozrubę. Od tego przeciez sa mecze, prawdaż. Od tanich prowokacji ukazujacych światłość umysłu i jakże pro sportową postawę skierowana na wydarzenie na nie tania promocję swej osoby, ewentualnie opcją sąsiednią od rzucania rac na murawę czy palenia papierosów na trybunach na stadionie. Wszakże jestem u siebie tylko tak jakby trochę dalej od Moskwy ;) Nie ma świętych.

Zestaw:

Spódnica – NewYorker/ Bluzka – H&M/ Obuw – sequinshoes/ zegarek – nodo/ biżut – Cubus

21 comments

  1. Miss Ferreira · Czerwiec 13, 2012

    Kurde, nie sądziłam że się to stanie, ale jednak jara mnie ten obuw :D

    • erill · Czerwiec 13, 2012

      ha ! Potęga manipulejszyn baj Erill :P

    • Zadziorna · Czerwiec 13, 2012

      Kurde, mnie też…

  2. Ki · Czerwiec 13, 2012

    Och jaaaaaa!!! Cudo!!!

  3. N · Czerwiec 13, 2012

    pięknie wyglądasz na tle tego nieba :) a bluzkę to dawno kupiłaś? Bo nie wiem, czy jest jeszcze sens jej szukać.

    • erill · Czerwiec 13, 2012

      Dzięki :) Niecałe dwa tygodnie temu :) Było ich sporo na wieszakach z basicami :)

  4. Fashion Split Personality · Czerwiec 13, 2012

    „Dziewczyno z dachu” – bardzo ciekawie dobrałaś te ciuszki ;-) Niby romantycznie (delikatna, przezroczysta bluzka), niby rockowo (ramoneska jest super) i na koniec sportowo (buciki wyglądają naprawdę przyjemnie :-)

    • erill · Czerwiec 13, 2012

      A dziekuję Ci bardzo dobra kobieto :))))

  5. Alicja N. · Czerwiec 13, 2012

    Świetne te buty ; >

  6. Magda · Czerwiec 13, 2012

    A mnie jarają zdjęcia, chociaż jakby ktoś mi dał w prezencie taki obuw, to nie pogardziłabym ;) Lubię takie połączenia nieoczywiste.

    • erill · Czerwiec 13, 2012

      Paradoksale pasował mi ten obuw bardziej od beżowych szpilek ;)))

  7. laff · Czerwiec 13, 2012

    spodenki wymiatają!

  8. ew · Czerwiec 13, 2012

    dziękuje bardzo, jest mi miło czytać takie komentarze, w szczególności od osoby która się podziwia z każdą stylizacja, notka coraz bardziej :)

    Boskie zdjęcia i oczywiście pięknie wyglądasz, podoba mi się połączenie romantyczno-rockowego stylu z nutką luzu, buty robią wrażenie !

    • erill · Czerwiec 13, 2012

      O jia ! Dziekuje Ci za tak szalenie miły komentarz :))))

  9. Fashionova · Czerwiec 13, 2012

    Mam tą samą spódnicę… A widziałam ostatnio jak jakaś blogerka nosiła ją raz jako bluzkę, raz jako opaskę :) Tak mi się przypomniało :)

    • erill · Czerwiec 13, 2012

      Jako opaskę chyba bym nie dala rady, ale patent z bluzką warty przetesowania :D

  10. erill · Czerwiec 13, 2012

    Dzieki wielkie za komentarze :))

  11. martinini · Czerwiec 14, 2012

    Z kazda notka masz coraz lepsze stylizacje ! A poza tym, Twoje nogi wow *.*

  12. Ann · Czerwiec 15, 2012

    wszystko idealnie połączone! Pan bucior w tym kolorze mnie zbytnio nie przekonywał, ale tu wygląda świetnie! ;) No i te zdjęcia na tle ciemnego nieba, cudne!

  13. Meganstyle · Czerwiec 30, 2012

    Zabij mnie jak Ty tu zajebiście wyglądasz!! :)

  14. erill · Lipiec 1, 2012

    A dziekowac, dziekowac za jakze mily i pozytywny odbior :D

Skomentuj

