341.Batonik na korutnie :>

To nie to, że było ciemno i aparat nie wyrobił ze zrobieniem ostrych fot; wszakże założeniem blogaska modowego nie są dobre foty a częste wpisy. Podążajcie adepci prawdziwą ścieżką Jedi. Jesli to za mało można doprawić bloga czymś super modnym próbując udowonić ludziom, że umi się wyznaczać trend. Zatem gdy tylko pojawia się podróbka butów w których hameryka przestała już chodzić bo są już passe należy je nabyć z bijącym sercem i kompulsywnie żebrać o foteczki by było, że jest się pierwszym który je pokazuje na nodze w blogosferze. Na koniec zaś należy zaprezentować siebie w typisz strit stajl tuż po tym jak nabyło się kolejną bluzę na dziale męskim wszakże ubieranie się na dziale damskim jak sugerowała by metryka urodzenia jest dobre dla tych którzy nie majo własnego stylu i nie wiedzą co to zabawa modo.

Zestaw:

Bluza – sh/ spodzień – Allegro & DIY/ obuw – sequin.pl/ kawa – starsaks

12 comments

  1. schockobons · Czerwiec 3, 2012

    fajnie wygląda ten obuw! kurde no teraz to mi namonciłaś w głowie.. :D a wygodne chociaż? czujesz tego koturna?

    • erill · Czerwiec 3, 2012

      Wygodne :) Spędziłam w nich 6 godzin w piątek i bardzo sobie chwalę :) A o koturnie zapomniałam po kilku minutach :) jak dla mnie ideał bo często mnie bolą pięty a one mają taką wysokość, że nie czuje ani bólu pięt ani tego, że jestem na jakimś obcasie/koturnie :)

  2. beata · Czerwiec 3, 2012

    ale czadowe miejsce! gdzieś te foty pstrykała?

    • erill · Czerwiec 3, 2012

      W magnolii :)

  3. Fashion Split Personality · Czerwiec 3, 2012

    Wyglądasz świetnie, a te spodnie… No nie mogę – też takie chcę ! Zdradź proszę jak je zrobiłaś ? ;-)

  4. Sanna's Land of Illusion · Czerwiec 3, 2012

    Byłam bardzo ciekawa tych butów- czy da się w nich chodzić. Nie zaryzykowałam, a tu proszę :)
    Portasy tez fajne :)

  5. Ania · Czerwiec 4, 2012

    Przez Ciebie zaczęłam mówić na buty „obów”, heheh ! :)

    • tattwa · Czerwiec 6, 2012

      mam to samo, to słowo jest jak wirus :D

  6. Natalia · Czerwiec 4, 2012

    super, oryginalnie i o to chodzi :)

    http://www.fashionbynutka.blogspot.com

  7. ag · Czerwiec 4, 2012

    ja na takie choruję od dawna ale jak już znajdę idealne wyglądowo to kurka nie ma mojego numeru!

  8. www.agatazamorska.com · Czerwiec 4, 2012

    Najlepiej ! <3
    Gabriela misZczem jest !!!

  9. kaawee · Czerwiec 10, 2012

    te buty i to jak tu wyglądasz…. grrrr! no po prostu Cię nienawidzę ;p

Skomentuj

