340. Bry w czerwcu ! :D

Jako że jest dzień dziecka a ja dzieckiem czuje się zawsze i niezmiennie zwłaszcza przy wszelkiej maści lodziarniach, cukierniach oraz sklepach z butami w dniu dzisiejszym będę wyglądać na foteczkach słodko i uroczo i prawie jakbym była grzeczna, normalna i poukładana jak sądziłam, że będę myśląc w wieku lat nastu jaka będę mając lat tyle co mam teraz. Pukładanie owe charakteryzuje się siedzeniem po godzin naście i radosnym klaskaniem uszami że mija kolejny dzień zapuszczania korzeni przy komputerze bo gdyż terminy gonią i są już kolejne i nie zapowiada się przez najbliższych kilka miesięcy by miało się to zmienić. Oraz tym jakże wspaniale mam zaplanowany dzień, że siadając rano do pracy cieszę się, że mam tyle czasu na dzierganie sklejek ignorując uprzejmie głos spod czaszki sugerujący, że chyba jest coś o czym mogłam zapomnieć i przypomina mi o tym telefon tuż przed chwilą gdy mam oddać coś czego jeszcze nie mam gotowego. YAY! :D Zawsze powtarzam sobie nie zostawiać nic na ostatnią chwilę i zawsze jest tak, że po drodze „nie ostatnich chwil” mam milion innych rzeczy w które zdążyłam się już wkręcić zapominając o bożym świecie siadając do czegoś w poniedziałek i budząc się w piątek myśląc, że jest wtorek :D

WALKA NA KOTAŁKIIII !!

PieS. Nie jestem w stanie błogosławionym chyba, że owym można nazwać skoliozolordozę jaką na codzień dumnie prezentuje mój kręgosłup.

Zestaw:

Kiecka – F&F/ obuw – DeeZee/ Zegarek – Nodo/ Torba – noname/ kotałka na torbę – Zakopane hej!/ okular – Brylove

17 comments

  1. Fashonova · Czerwiec 1, 2012

    Ah jaka super kieca, nie wiedziałam, że F&F robi takie fajne rzeczy :) Czas wybrać się do Tesco :)

    • erill · Czerwiec 3, 2012

      też byłam zaskoczona bo juz nie bywam tam tak często a ona jeszcze była w promocji :D

  2. AnnnMarie · Czerwiec 1, 2012

    świetna ta kiecka no i oczywiście buty ;)

  3. Rykoszetka · Czerwiec 1, 2012

    W takich klasycznych zestawach też Ci ślicznie,. Wyglądasz uroczo, ale gdzieś tam przebija się chochlikowatość ;D

    • erill · Czerwiec 3, 2012

      a to dopiero analiza a ja myslalam, ze nie widać ;P

  4. c-yaya · Czerwiec 1, 2012

    świetna sukieneczka :)

  5. beata · Czerwiec 1, 2012

    najlepszego dzieciaku;)

  6. Przemek · Czerwiec 1, 2012

    prosto ale ładnie ;)

  7. Tara · Czerwiec 2, 2012

    mam tak samo…wszystko robię na ostatnią chwilę, z wywieszonym jęzorem…kiedyś myślałam, że na stare lata będę bardziej poukładana…niestety…stan roztrzepania pogłębia się;))
    uroczo wyglądasz i tyle:D

    • erill · Czerwiec 3, 2012

      Czyli nie ma dla mnie nadzieji ;D To też pocieszające mam sporo czasu żeby się oswoic :P

  8. pannajoanna.pl · Czerwiec 3, 2012

    Bardzo dziewczęco, śliczne zestawienie buty MEGA! masz styl!:)

  9. fountain fashion · Czerwiec 3, 2012

    Śliczne buty

  10. lady_sport · Czerwiec 3, 2012

    Co za okular! Ach te grochyyyyyyyyyyyy!

  11. Mag · Czerwiec 3, 2012

    śliczna sukienka :)

  12. Magda · Czerwiec 3, 2012

    Mam to samo, wieczne niezorganizowanie i same ostatnie chwile:) Zawsze byłam pod wrażeniem koleżanek, które w liceum prowadziły kalendarze, w których były plany dnia, terminy klasówek itd., a one potrafiły się do notatek dostosować. Nie mogłabym tak żyć.
    Sukienka jest urocza, drugie zdjęcie piękne.

    Przy okazji chciałam Ci podziękować, że zawsze zostawiasz u mnie takie cudowne komentarze. To niesamowite, że Ci się chce ;) :*

    • erill · Czerwiec 3, 2012

      Chyba tak zorganizowanym to się trzeba urodzić i się tego nie nabywa. tak mi się zdaje, bo moje wszelkie próby doogranizowania się jeszcze bardziej kończą się fiaskiem ;) Nie jest dramatycznie ale daleko mi do pedantyzmu ;)

      Lubię do Ciebie przychodzić i pisać elaboraty bo zawsze jest do czego się odnieść ;)

  13. erill · Czerwiec 3, 2012

    Dzięki wielkie za komentarze!! :)))

Skomentuj

