339. Ledżajns :>

Przychodzi taki dzień w życiu Erillka, że musi utożsamić się z grupą sza(t)fiarek i zacząć wyglądać jak klon. Do kubła z oryginalnym podejściem, nietypowym ciuchem czy krztą własnego stylu. Ze skruchą udać się należy przed wystawę Zary i paczeć należy do oporu aż się naumi jak należy wyglądać by reprezentować sobą jedyny i zasadny look zwany modnym. Gdy już przyswoimy z pokorą i skruchą jedyny słuszny styl uliczny udać się należy do domu, włączyć swój modny komputer (najlepiej lenovo jak wieść niesie, ja mam przestarzałe rodem z sadu papierówek) i znaleźć wszystkie istniejące butki internetowe, skopiować ich banery i wkleić na bloga. Zasadnym byłoby w zasadzie założenie go na nowo wtedy też lepiej będzie wyglądać gdy po niecałych dwóch tygodniach istnienia wyglądasz lepiej i bardziej bogato niż wjazd do każdego większego miasta i centrum Warszawy oblepione plakatami a i nawet z Times Square mógłbyś konkurować. Gdy już wszystko gotowe należy nabyć coś co jest do obrzygania modne i pokazywane wszędzie wzdłuż i wrzesz internetu a nawet i po skosie by się znalazło i dumnie prezentować swój najgoręszty mast hef tego sezonu czyli print obrazowo-zdjeciowy. Czy to na plecach, piersi dumnej czy literach czterech zwanych potoczenie Erillkową szafą trzydrzwiową nie jest aż tak istotne by to w ogóle mieć i dumnie w nim kroczyć. Jako i ja krocze.. połyskując neonem ;)

Zestaw:

Sweter – allegro/ Okular – brylove.pl/ Ledżajns – Mr.Gugu&Mr.Go/ Obuw – DeeZee/ Zegarek – nodo.

17 comments

  1. Piękne ledżajsy!

  2. schockobons · Maj 30, 2012

    zaiste zacne ledżajsy!
    kocham sposób w jaki piszesz – micha sama mi się cieszy :D hahaha :D

    • erill · Czerwiec 1, 2012

      Jijaaa! Dzieki :D:D:D Tym bardziej mnie cieszy, ze ktoś chce czytać i tak to odbiera :)))

  3. marionetkamody · Maj 30, 2012

    szczena mi opadła na widok tych ledżajsów!

  4. Rykoszetka · Maj 30, 2012

    One są popularne chyba tylko na blogach, nie widziałam jeszcze nikogo we Wro w takich szalonych legginsów. No i oczywiście Twoje nogi świetnie w nich wyglądają! :D

    • erill · Czerwiec 1, 2012

      No w sumie coś w tym jest ;) Dzięki :)

    • moniezja · Czerwiec 5, 2012

      Oj, ja jestem z Wro i w swoich paraduję bardzo często!;)

  5. Gabrysia · Maj 30, 2012

    do roboty bym w nich nie poszła, ale koło chałpy dobre ;)

    • erill · Czerwiec 1, 2012

      A jak szerokie jest to koło? :D

  6. ladysport · Maj 30, 2012

    Co za ledżinsy! Czad!

  7. meg · Maj 31, 2012

    masz idealne warunki by nosić takie legginsy! zazdroszczę;-))))))

  8. yellow pinto · Maj 31, 2012

    kurcze nawet ja sadze ze sa ciekawe :)

  9. A mnie się ogromnie podoba sweter!:)

  10. szukajmniwemgle · Czerwiec 1, 2012

    :) zabawny post, co do zestawu, to świetnie się zesobą komponuje, kwestie kopiowania pomijamy :)

    • erill · Czerwiec 1, 2012

      Dzięki, ok możemy mieć deal, że kopie są tabu :P

  11. erill · Czerwiec 1, 2012

    Dzięki wielkie kochani za tak pozytywny odzew :D Cieszę się, że się wam ledzajns podobywuje :)

  12. moniezja · Czerwiec 5, 2012

    boskie legginsy i okulary!!;)

Skomentuj

