338. Stritstajl :)

Czyli o mej niechęci do jeansów dłuższych niż pół pośladka i lubości wszelkich luźnych, lejacych się materii oraz butów za niecałe 30 złociszy w Lidlu. Tak, tak. Tendencja kupowania z Zarze wciąż skutecznie mnie omija, nadal nie drobiłam się największwego hot zeshotów sandała marki wielka bakteria oraz rzeczna wyspa w kolorze dwu – trzy – siedemsnato odcieniowym. Łkając niepocieszona w kącie zakupiłam w akcie bycia ponad wszelką miarę pod prąd buty które z kolei do opaczenia można obserwować na dyskotekach marki Daytona czy inne Metrpolis oraz wszelkich gimnazjach i innych szkołach w których króluje styl Joł miast stylu „glałmur” ewentualnie w skrócie „Glammm”. Fryzur jak zawsze dopisał standardowym spontanem o kształcie spłaszczonych złotych łuków ;)

Zestaw:

Bluzka – NewYorker/ Spodzień – MNG ałtlet/ Obuw – Jelonek from Lidl/ okular – Brylove/ torebka – nołnejm/ Kotałke na torebce – zakopiońskie hej!

20 comments

  1. niema · Maj 28, 2012

    fajne zdjęcia:)

  2. daniela · Maj 28, 2012

    luuuuuuuuubie to! strit stajl jest zawsze IN!

  3. iimi · Maj 29, 2012

    bardzo fajnie piszesz- i fajnie, że nie starasz się być taka jak inni ! za to lubię Cię czytac i oglądać :)

    • erill · Maj 30, 2012

      O jejkuuu!!! Dziękuje :))) :*

  4. Gabi · Maj 29, 2012

    A na tym ostatnim zdjęciu to ja bym Cię tak wzięła i pchła ;)
    BTW zarowe trendy ciuchy mam z ciucholandów – liczy się?

    • erill · Maj 30, 2012

      hahahah!!! :D Jasne, ze sie liczy :D

  5. Karola · Maj 29, 2012

    Słońce znalazłam ten post przez przypadek, chyba Tattwa go udostepniłan aFB, ale co jak co już cię subskrybuje i nadrabiam zaległości w czytaniu :)

    Karate kid jest najlepsze jupi!

    • erill · Maj 30, 2012

      hahah :D Dzieki :D Witam zatem i mam nadzieje iż zostaniesz na dłużej ;)

  6. Meganstyle · Maj 29, 2012

    haha zajebiste zdjęcia i świetna stylówka :)

  7. made-vogue · Maj 29, 2012

    ciekawy zestaw :) podoba mi się, chociaż to nie mój styl :P

  8. Vuala · Maj 29, 2012

    uwielbiam Twoje wpisy, dystans do siebie i poczucie humoru bijące ze zdjęć!

    • erill · Maj 30, 2012

      Dziękii!!! :))))

  9. meagainstfashion. · Maj 29, 2012

    jesteś mega pozytywna. :)

  10. ag · Maj 29, 2012

    joł madafaka!:)

  11. Irja · Maj 30, 2012

    świetnie tutaj u Ciebie :) idę „se” poczytać wcześniejsze wpisy :D

    • erill · Maj 30, 2012

      Endżojuj ;D

  12. Panna Lila · Maj 30, 2012

    Podoba mi się :D

  13. Fatilicious · Maj 30, 2012

    cvool stristajl :) to lubie więc obserwuje :))

  14. erill · Maj 30, 2012

    Dzieki Wam wielkie ludzie za tak miły odzew, strasznie mnie cieszy jak ludziom sie podobywuje i że się mnie fajnie czyta (to mie jara najbardziej) także jeszcze raz wielkie dzięx i UR maj motiwejszyn :D

  15. natalia · Czerwiec 13, 2012

    buty i spodnie popsuly calsc…

Skomentuj

