336. Złota panterka :>

Ja nie wiem o co tym ludziom chodzi. Człowiek idzie sobie zrobić fotki do parku a tam kawałka wolnej przestrzeni. Dominacja grillów, namiotów, małych rowerów i kilogramów koców sprawia, że się zastanawiam „ludzież, cożesz z Wami?! Czemuż nie spacerujecie wokoło witryn sklepowych, toć niedziela jest?!” Otóż stało się to że padać zaprzestało i powróciło lato. Uff.. Rok szkolny się skończył, tłumy Don Kichotów wypłyneły na wody internetu niczym Columb niosąc dobrą nowinę jedynego słusznego poglądu na życie jakim jest ich własny. I tak się nagle okazuje, że juz nie tylko gorszy fakt widocznych krągłości ale moralnie sprzeczne zdaje się być korzystanie z uroków zycia sobotnio nocnego a już tym bardziej obwieszczenie skutków owego na swym blogu. Cóż drogie dzieci, nie próbujcie tego w domu, ciocia Erill dobrze Wam radzi. Najlepiej jest zamieszczać piękne fotki Waszych meblościanek (konicznie w kolorze white tudzież ajwory lub inne bielopodobne, każda faszjonistka wszakże wie, że biel jest mast hef nie tylko na ciuchach), biurek, zbioru super gazet za paręnaście złotych które swoją merytorykę pozostawiły w minionej epoce, albo kawałka makaronu czy truskawki jaką raczyście się na chustawce w ogrodzie ucząc się do sesji na studiach. Następnie należy wyciągnąć swój super miejski rower koniecznie z białym oponem opiując swoją wielką miłość do jednoślada o którym nikt nigdy wcześniej nie słyszał i nawet z rowerem Was nie kojarzy i gestami uprzejmego wrzasku frustracji objechać najbliższego kierowce który ciut wolniej niż się spodziewaliaście zahamował na rondzie bez złego słowa na ustach. Tak. Niedziela.

Zestaw:

bluzka, torebka – sh/ Spodzień – stradivarius/ obuw – DeeZee/ zegarek – nodo

12 comments

  1. isath77 · Maj 21, 2012

    haha! pierwsza xP całkiem ciekawie to razem wygląda :) niby wzór na butach taki z czapy do tego zestawu, a jednak nie wygląda to jakoś źle :p muszę się jeszcze naoglądać i zdecydować jaki werdykt ;D hehe

    • erill · Maj 23, 2012

      hahaha, ach to kobiece zdecydowanie :D:D:D

  2. Mag. · Maj 21, 2012

    śliczny zestaw! :)

  3. c-yaya · Maj 21, 2012

    super look, świetne spodnie! :)

  4. Miryo · Maj 21, 2012

    Byłam wczoraj w okolicach Pergoli i chyba połowa miasta wpadła na ten sam pomysł co ja. W takich warunkach po prostu nie da się robić zdjęć ;) Buty świetne, a torebkę z chęcią bym Ci ukradła.

    • erill · Maj 23, 2012

      A centrom handlowym było pewnie smutno ;))) Dzięki :)))

  5. dzieckokwiatu · Maj 22, 2012

    Dobre rady, nie ma co. Ja tam nie boję się późno wracać… wyjątkiem sa wakacje, 15-16 lat brak kontroli rodziców i głupie pomysły – to jest to co widuje na ulicach po 24 :)

    • erill · Maj 23, 2012

      O tak.. okres wakacyjny jest jedynym w swoim rodzaju zrodelm inspiracji wszelkich „jak nie nalezy wychowywać dzieci”..

  6. grubas · Maj 23, 2012

    nadal brak gustu-wszystko beznadziejne!

  7. tattwa · Maj 24, 2012

    ja się ostatnio czaiłam na pustym peronie, żeby zrobić zdjęcia – ale pogoda była średnia, więc było łatwo nawet znaleźć wolną przestrzeń. bo ja się wciąż czuję jak debil, kiedy ludzie patrzą jak se pozuję do aparatu, myślę sobie zawsze, że oni myślą „boże, taka paskudna i jeszcze się pcha przed obiektyw” XD widać nie zawsze jestem tak wyluzowana jak mi się wydaje ;]

  8. Ania · Maj 25, 2012

    Lubie bardzo sarkastyczne i zgryzliwe (ale nie zlosliwe) podejscie do swiata. Poraza mnie lukrowanie i slodzenie obecne w zatrwazajacej skali w modowej blogosferze, dlatego bardzo mi sie Twoj blog podoba Ciotko Erill. Jedna tylko uwaga dotyczaca ortografii. Mimo iz lamanie wszelakich zasad swiadczy o kreatywnosci, ciekawym podejsciu do zycia i odwadze, to tu jednak znajdziemy wyjatek – lamanie zasad ortografii utrudnia odbior Twych wypowiedzi.
    Ja wiem ze to Twoj blog, wiec mozesz sie nie zgodzic i twierdzic ze jest on tylko dla wybranych, ktorych zadne trudnosci nie pokonaja (w tym czytanie hustawki przez ch), ale mam nadzieje ze wezmiesz moj komentarz pod uwage. Uprzyjemni to zedycowanie czytanie twoich postow, jesli nie reszcie swiata to przynajmniej mi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    • erill · Maj 25, 2012

      O Chrystusie naprawde napisałam huśtawkę przez ch?? :/ Matko bosko :/ Gdyby tak mózg pracował mi równie szybko jak ręka na klawiaturze podejrzewam, że nie popełnialabym takich błędów :/ Do serca biorę opinie i postaram się być bardziej staranna :))

Skomentuj

