335. Szajing piggy ;)

Aura cofnęła się w rozwoju i czasie. Miast przekładać kozak z sandałem zastanawiam się czy nie okrywać się kołdrą przed wyjściem z domu. Otwarte okno w aucie i zabijanie okolicznych much oraz przechodniów swoim fałszem do Lany z radia zastąpiłam ogrzewaniem i burczeniem na kierowców którzy są zbyt ślamazarni i jakby nie dospani sama pociskając całe 63 km/h myśląc, że zaraz najem się much z tej prędkości. Zgłaszam otwartą reklamacje do tego co się dzieję i faktu, że w połowie maja musze spać w polarowej piżamie by nie zamarznąć jakbym była przynajmniej na biegunie. No ja się pytam o co kaman? Ja rozumiem, że w górach to się może zmieniać i zachód słońca równa się zmiana lata na środek zimy w głębokiej syberii ale my do diaska jesteśmy w mikroklimacie więc gdzie się podziały temperatury powyżej 10 stopni?! Ja wiem, tematyka pogodowa jest nudna, oklepana i świadczy o tym, że jestem absolutnie przekonana, że nie macie okien, termometrów i nie wychodzicie z domu ale wcale nie byłabym zaskoczona gdyby się okazało, że większość z Was zakopała się w jaskini kołdrowej na zimowy sen i czeka na lepsze czasy. Sama bym chętnie tak zrobiła.. ale nudzi mi się to jednym dniu więc cóż..

Zestaw:

Bluzka – sh/ Spodzień, biżut – Cubus/ Ramoneska – no name/ Obuw – Bershka/

12 comments

  1. Miss Ferreira · Maj 17, 2012

    Aj to drugie zdjęcie jest mega!
    Wielbię Cie nieustannie, beri najs, beri!

    • erill · Maj 18, 2012

      a ja Ciee <3

  2. tenebris69 · Maj 17, 2012

    Fajnie! Kolia i szpilki świetnie się zgrywają i fajnie uzupełniają outfit!

  3. Lanspudernice · Maj 17, 2012

    Świetne zdjęcia! Kolor spodni fajnie ożywia zestaw. :)

  4. Kathy · Maj 17, 2012

    ŚWIETNE zdjęcia i super outfit :)

  5. Gabi · Maj 17, 2012

    Nic dodać nic ująć … szkoda tylko, że tak mało o pogodzie napisałaś :P

    • erill · Maj 18, 2012

      tez mi sie tak wydaje, chyba dodam kilka zdan ;-)

  6. schockobons · Maj 17, 2012

    pierwsze i ostatnie zdjęcie MISTRZUNIO! nie mogę oderwać oczu! :)
    spodnie rewelka!
    a co do pogody to się zgadzam w 100% – te ponad 15 stopniowe anomalie mnie ( nas ) wykończą :( żądam lata, tu teraz i w tej chwili! :D

    pozdrowionka!

    • erill · Maj 18, 2012

      hehe, dzieki ! ;) no ja tez definitywnie rzadam nie marzniecia !!

  7. grubas · Maj 18, 2012

    jednak Wrocław to straszna wieś!

  8. isath77 · Maj 21, 2012

    dawno mnie tu nie bylo :P ogolnie moze byc, ale jakos nie pasuja mi az tak ciemne rajstopy :/

  9. isath77 · Maj 21, 2012

    dawno mnie tu nie bylo :P w sumie moze byc, ale jakos za ciemne sa dla mnie te rajstopy :/

Skomentuj

