334. Przy okazji Zakopane

Rzec należy iż Zakopiec to magiczna jest kraina. Wita Cię słonecznie i serdecznie, żegnać potrafi mroźnie i deszczowo. I to zaledwie na przestrzeni kilku godzin. Nie zmienia to na szczęście smaku placka ziemniaczanego na Krupówkach wielkosci największej patelni jaką mam w kuchni ani pączka czy rogaliczka którym wykarmić dałoby się całą grupę w przedszkolu, ani widoku z Gubałówki. Jedyne co zmienia to fakt, że wyglądasz jak żywy trup a na rosół paczysz z miłością dozgonną, grzańca zaś z miodem wypijasz z wyrazem ekstazy samej Teresy pędzla Berniniego.

W odcinku następnym bliżej geograficzne opiszę wydarzeń który wywarł na mnie ogromne wrażenie zwany Medią Modą Wizerunkiem konferencją która niezwykle mnie podbudowała, gdzie spotkałam kilka mniej lub bardziej znanych twarzy, nasłuchałam się naprawdę fanastycznych wykładów i prelekcji i wymieniłam zdanie z bardzo różnymi ludźmi na panelu dyskusyjnym :)

Placki moje love <3

Z zakopiańskiego na polskie ;))

Tambyłka odcinek 1.

Tambyłka grupowa odcinek 2.

Tambyłka odcinek 3.

Uwaga, nisko zadowolone Erilllki – przed podejściem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, ewentualnie zawartością szklanki napoju spirytusowego.

A tą foteczkę se można w osonym okienku paczeć, hej !

Zestaw:

Bluza – sh/ Kurtka – F&F/ Torba – no name/ Spodzień – Cubus/ obuw – Lidl (tak, ten dyskont)

8 comments

  1. Sylwia · Maj 15, 2012

    Uwielbiam Tatry! Wybieram się tam za 2 tygodnie:)

  2. kat · Maj 15, 2012

    Bernini byl rzezbiarzem, nie malarzem. Czyli ekstaza sw. Teresy to rzezba.

  3. Elle Michelle · Maj 15, 2012

    niezłe nazwy drinów, zwłaszcza, że sama jestem barmanką ;)
    dzięki za komentarz! zapraszam częściej i do obserwowanych :) Twoje kiecka na FW boska! :)

    http://www.toobee.blogspot.com

  4. Berta · Maj 16, 2012

    wytrysk zbója z malibu i mleka ?łeeee…..

  5. Helena · Maj 16, 2012

    huehue, nie ma to jak wytrysk zbója
    a tak na marginesie to dzięki za oświecenie w kwestii Orsay’a za to właśnie lubię (mimo wszystko) blogsferę, czegoś zawsze się można dowiedzieć.
    Masz coś bardzo model-like w twarzy, to chyba efekt oczy +wydatne kości policzkowe, hmm pozazdrościć! ( żeby nie było, to komplement jest!)
    mua!

  6. Christel&Hanna · Maj 17, 2012

    awesome post! really pretty pictures!

    <3

  7. isath77 · Maj 21, 2012

    kurtka pierwsza klasa!

  8. Basia · Lipiec 3, 2012

    dłuta Berniniego :)

    kiedyś trafiłam tu na tego bloga przypadkiem i później jakoś się tak stało że zniknął mi z oczu. dzisiaj z racji tego, że nastąpiło cudne odnalezienie, nadrabiam zaległości ;)

    pozdrawiam z deszczowego (również) Wrocławia :)

Skomentuj

