332. „i wtedy wychodzę ja, cały na biało”

Prawie jak w dowcipie, prawie na biało, prawie jest spoko no i prawie jest modnie. Jak ktoś wie a może i nie ostatnio przeżywam fascynację legginsem wszelkiej maści, byle nie gładkim nudno czarnym. Nie żebym miała coś do czerni bo gdyż lubie bardzo ale tak jakoś chyba wolę jakiś fajny wzorek, nadruk czy przepraszam print jak to się teraz haj faszjon mówi. Musze nadrabiać zaległości z wiedzy o haj faszjon bo gdyż się okazuje, że mylę twarze ludzi i tak asystenta mylę z szefem; najbardziej znanego fejsłowcy też nie poznaję, strach myśleć czy jakby stanął spilberg przede mną to czy tez byłabym zdolna go poznać…? Chyba czas pomyśleć o okularach Jamesa Bonda albo Terminatora żeby od razu podpowiadał co ja pacze. W razie pytań leggins ma więcej lat co ja i w sklepach go nabyć nie można, bluzy zresztą też. Wszystko pożyczyłam na oddanie wieczne od mej modnej mamy. Foteczki znów są piękne i przepełnione głębią połses jak faszjon bo robił je samowyzwalacz. Tak wiem to strasznie trudne do rozpoznania..

Zestaw:

Bluzka, leggins – vintage/ obuw, zegarek – no name

 

12 comments

  1. www.agatazamorska.com · Maj 4, 2012

    Dobrze jest !!! Erill piękne !!! Ulubione moje :*

  2. Weasel · Maj 4, 2012

    Bluza super

  3. Agata · Maj 5, 2012

    Łaaa leggins! Szkoda, że moja Mamita taka trędi nie była :/ Szanuj je, bo to skarb niebylejaki! :)

  4. Paulina · Maj 5, 2012

    bluza – rewelacja :)!

  5. Super legginsy, tylko, że zestawiłabym je nieco inaczej, np z czerwoną górą :)

    • erill · Maj 6, 2012

      A to jeszcze na pewno z kolorem :) Tylko tak mnie naszło na biel we wzorki ;)

  6. Ebru · Maj 5, 2012

    Mam też pytanie: jak Ci się chodzi w tych czarno-czerwonych koturnach Deezee? Są stabilne i wygodne? Z góry dziękuję za odpowiedź!
    Proszę, możesz odpowiedzieć? Pytałam pod poprzednim postem już :<

    • erill · Maj 6, 2012

      A wysłałam CI maila z odpowiedzią :) Mnie się w nich chodzi dobrze ale tylko po idealnie płakiej powierzchni. Nasze chodniki są absolutnie nie współpracujące z tak wysokim koturnem i tak cieniutkim paseczkiem trzymającym stopę niestety. Wygodne są, ale stabilność to jest dla wytrwanych w tym obuwie :)

      • Ebru · Maj 6, 2012

        dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)

  7. erill · Maj 6, 2012

    Dziękować za głosy zachwytowe :))))

  8. Gabrysia · Maj 7, 2012

    ale pojechałaś :) mnie nie przekonuje, ale i tak Cię uwielbiam :D

  9. isath77 · Maj 21, 2012

    kocham Twoje trampy tutaj :(

Skomentuj

