331. KoraLove :>

Doceniam luz ostatnio. Do lamusa odrzucam na czas letni wszelkiej maści rurki i inne równie wygodne twory, ucze się chodzić w spodniach szeroko pojmowanych chyba jako pumpy oraz przepraszam się z ledżajnsami maści różnej im bardziej zadrukowanej fajnym obrazkiem tym lepiej. Im starsza jestem (a zmiana prefiksa zbliża się coraz większymi krokami) tym bardziej zależy mi na wygodzie niż super trędi luku w super modnym czymś co z wygodą ma tyle współnego co nasz prezydent ze znajomością ortografii, tudzież nasz światek mody z opinią inną od patetyczno wychwalającej. Rzec należy by istnieć w swiecie szeroko pojętej mody przenoszonej drogami realności bądź cyforowości nie należy pod rzadnym pozorem wyrażać swych opinii zbyt dosadnie. W niedługim czasie okazać się może, że nasz podziwiany styl stanie się bazarowym zaś bystrość można będzie w pełni zastąpić kontrowersją i jakże wielką odwagą cywilną zmywania się z miejsca gdzie biją kobiety w tępie spidiego gonzalesa. Pamiętajcie drogie dzieci, nie próbujcie tego w domu! Ze światem oficialnie dzielić się należy jedynie opiniami o wydzwięku miłym, słodkim i sympatycznym. Swojego zdania należy najlepiej nie mieć i reprezentować sobą poziom intelektualny ameby bo wszakże każda opinia o wydźwięku innym niż ogólnie przyjęty jest wyrazem wybijania się na czyichś plecach.

Zestaw:

Spodzeń – noname/ bluzka – NewYorker/ obuw – F&F/ okular – rejban orydżinal/ zegarek ledowy którego nie widać – no name

20 comments

  1. Laila · Maj 2, 2012

    Świetnie wyglądasz :)

  2. marionetkamody · Maj 2, 2012

    bardzo przyjemny zestaw, lubię takie spodnie :)

  3. Lady Foxette · Maj 2, 2012

    Zegarek widać, chyba, że to nie to, czym myślę, że jest.. Widać, że jest Ci wygodnie i o rany boskie, nie wyglądasz przy tym paszkwilkowo. Choć ja bym tych spodni nie założyła, to Tobie pasują i świetnie grają kolorem.

    • erill · Maj 2, 2012

      hahaha dziękuje :D:D:D:D

  4. Mnikaa · Maj 2, 2012

    Kocham ten kolor ;)

  5. Messrose · Maj 2, 2012

    Wyglądasz przecudnieeee! :D Tylko grzywkę schowałaś… :<

  6. Magda · Maj 2, 2012

    Mój ukochany fason spodni. Masz te szczęście, że kompletnie nie ujmuje Ci uroku :)

    Nie jestem fanką lukru i bardzo cenię ludzi z własnym zdaniem, ale w zyciu do głowy by mi nie przyszło, żeby kogokolwiek potraktowac w taki sposób jak Ewa Tamarę i imiennie obsmarowac na blogu. Szczerośc szczeroscią, ale z klasą, bo uważam, że to było baaaardzo słabe.
    Poznałam wiele osób, których nie polubiłam, tylko kogo interesowałoby, że nie dogadałam się z Anią z klatki obok. Szum jest, innego celu podawania takiej informacji nie widzę.

    • erill · Maj 2, 2012

      A dzięki :))) Dobrze wiedzieć, że za wygoda nie musi leżeć pokraczność bo czuje, że będę miała więcej takich spodniów :)

      Ja się na temat afery tamaro-ewa-gate nie wypowiadam, bardziej chodzi o to, że poza tą kwestią Ewie oberwało się za niezachwycenie się pokemonami które uznały, że ubranie się w ciuch od projektana uczyni ich super nad ludzmi, gdzie poza tania kontrowersja niczego sobą nie reprezentują.

  7. Dominika Deszcz · Maj 2, 2012

    Pierwszy raz mi sie takie spodnie na kims podobaja, tzn na Tobie:). Wygladasz SWIETNIE:)))

  8. Sylwiaaa · Maj 2, 2012

    Ktoś wie gdzie można zakupić takie spodnie ? :)
    pozdrawiam! ;)

    • erill · Maj 2, 2012

      Ja je nabyłam na tzw. chińskim markecie :)

      • Sylwiaaa · Maj 2, 2012

        dziękuję! musze sie wkoncu wybrać do chińskiego sklepu :D

  9. agg · Maj 2, 2012

    fajowe pantalony!

  10. martini · Maj 2, 2012

    Ojoj zwracasz uwagę na ortografię naszego prezydenta, a Tobie samej wkradł się mały błąd, „pod zadnym pozorem” haha ;-) ) pozdrawiam !

    • erill · Maj 2, 2012

      To raczej literówka (z zamiast ż) ale faktem powinnam świecić przykładem używając takiego argumentu :)

  11. Ebru · Maj 3, 2012

    Bardzo fajny zestaw! Mam nadzieję, że po maturze (kiedy to już będę mogła wyjść z domu bez wyrzutów sumienia) w New Yorkerze będą jeszcze te bluzki :)
    Mam też pytanie: jak Ci się chodzi w tych czarno-czerwonych koturnach Deezee? Są stabilne i wygodne? Z góry dziękuję za odpowiedź!

  12. Tara · Maj 3, 2012

    wyglądasz bombowo!!! i jest, to moje zdanie wcale nie przesłodzone, ale szczere! też im jestem starsza, tym bardziej zwracam uwagę na wygodę…trzeba być sobą po prostu i mieć gdzieś co „modowe guru” o tym myślą;)

  13. Bardzo miłe zestawienie. Zainspirowałam się nim :) Zapraszam do siebie!

    http://ladystylish.blogspot.com/

  14. Miss Ferreira · Maj 15, 2012

    Haha, cudowny tekst, chwała niech będzie amebom!

  15. isath77 · Maj 21, 2012

    o proszę, bardzo ładny zestaw :) me like it ^^

Skomentuj

