330. FWP – Szołrumy i maksi dressy na red karpecie.

Druga i ostatnia zarazem cześć opowieści o tym jak to nasza bohaterka jakimś dziwnym trafem znalazła się w epicentrum zdarzeń zwanych high faszjon odbywających się w Łodzi. W dzisiejszym odcinku przekonamy się iz nasza bohaterka zwana Erillkiem zwać się winna Srokrilkiem, oraz dowiemy się iż cierpi na pomroczność jasną przejawiającą się kompletną nieznajomością twarzy szeroko kojarzonych ze światem mody w Polsce nawet gdy podpisuje owym zgodę na wykorzystanie wizerunku :D

Część pierwsza części drugiej czyli oczopląs pospolity po wejściu na teren showroomu. Przyznaję, że opcja paczenia na stoiskach kto co robi i jak to sie maca w ręce, przy twarzy czy na uchu jest świetne. Wiadomo zdjęcia sobie, fotoszop sobie a real sobie. Dlatego cenię sobie tym bardziej możliwość dotykania materii, pogadania z kimś o projekcie, co z czego i dlaczego. I tak na przykład się okazuje, że zegrarki tworzyć można z krawatów! a sukienki wiązać na kilkanaście sposób tworząc z jednego projektu kilka kreacji. Master nad masterami. Można stworzyć biżut z klocków lego (na pewno nam nie zginie bo jak widomo kolcek lego to urządzenie do wynajdowania wnętrza stopy w ciemnym pokoju), albo kołniezyki z pleksi a memy umieścić na kolczykach – których to właścicielką za spraw super kobiet z Lasu Rąk się stałam ;)

(uwaga zdjęciów będzie dużo)

Paczacze !!!

Omnomnomnom

Co do mego ałtfitu to przyodziałam sobie na sie prezent urodzinowy od drugiej połowy mych zaj.. przyjaciół którzy cierpliwie znosili moje błagalne modły do spódnicy projektu Wrocławskiej zdolnej projektantki Marity Bobko, która tworzy dla marki Le Blakk. Modły zostały wysłuchane do spódnicy powędrował jakże pasujący sweter z prawie grubym splotem, passe obuw zwany litami tyle, że podrobionymi oraz kurtka zwana ramoneską no nejm. Tenże ałtfit zauważyła pani Dorota Wróblewska której naturalnie w swej ignoracji w ogóle nie poznałam bo napadła mnie w momencie gdy wyrażałam do znanej fotograf Grymuzy swoje nieprzyjemne zaskoczenie i gram pogardy do robienia przez ekipę KMaga kislu z mózgu ludzkiego bo gdyż na fejsie pisali, że na plakietkie media się wchodzi na after zaś na stoisku pan uprzejmie w geście bezradości rozłozył ręce, że absolutnie wjazd jest tylko na zaproszenia które skończyły się dnia poprzedniego. Nie żebym miała jakieś wybitnie ciśnienia na chodzenie na aftery ale pogadać ze znajomymi to akurat ochotę miałam, wiedząc, że na tej imprezie też będą. W końcu weszłyśmy ale nie ukrywam, że jestem nieco zdegustowana niedoinformowaniem ludzi obsługujących stosiko KMaga. Soczek dostałam, do bitu nogą poszurałam, słów kilka z ludziami zamieniłam, twarzy trochę rozpoznałam i jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, że ktoś (chwała Ci KMagu) wpadł na to, że do obsługi lokalu i wpuszczania gości zarudnił swoich ludzi. Dzięki czemu na impreze weszli tylko ludzie zaproszeni i z Faszjon Łika a nie tacy którzy znają bramkarzy bo są tam zawsze (vide Lordis) i odstawiali super układy taneczne na podeście by znaleźć się w fTV.

Ubrań:

Sweter – Cubus/ Spódnic – Marita Bobko/ obuw – DeeZee/ torebka – prezent/ ramoneska – no name/ kolczyki – Las Rąk

22 comments

  1. marionetkamody · Kwiecień 28, 2012

    nie dziwię Ci się wcale a wcale, że tak jęczałaś o tę spódnicę… jest magiczna!

    • erill · Kwiecień 28, 2012

      Dokładnie , magiczna :D:D:D

  2. Madzia · Kwiecień 28, 2012

    piękna spódnica!
    daj jakieś zbliżenie kolczyków, proszę, bo bardzo mnie ciekawi jak wyglądają. proszę ;)
    zazdroszczę Ci bycia na tym feszyn łiku jak cholera… :D

  3. roksana-t · Kwiecień 28, 2012

    Cudowne zdjęcia :) pozazdrościć udziału. Pozdrawiam!

    • erill · Kwiecień 28, 2012

      Dzięki :))

  4. Vega · Kwiecień 28, 2012

    Dzięki za komentarz, uśmiałam się czytając Twoją relację :) Nie wiem co to jest to jasne coś na pierwszy rzut oka jak zrobione z prezerwatyw (ale to tylko chory wymysł mojej wyobraźni :D) A tak serio serio zazdroszczę feszyn łika :) Pozdrawiam!

    • erill · Kwiecień 28, 2012

      heheheh :P Nie to nie prezerwatywa :P Chyba chodzi Ci jak rozuzmiem o bąbelkową bluzkę? dziewczyna własnoręcznie wytłaczała każdy z tych kształltów przez dwa tygodnie siedząc po kilkanaście godzin. Wrażenie piorunujące :)) </B.

  5. meg · Kwiecień 28, 2012

    świetnie dobrałaś kolory!;-)

    • erill · Kwiecień 28, 2012

      Dzięki :)

  6. kayaretro · Kwiecień 28, 2012

    Dorota Wróblewska na FW???? Chiba coś pomyliłaś koleżanko, bo na 200 % jej tam w tym roku nie było:))

    • erill · Kwiecień 28, 2012

      Widocznie ma asystenkę która zamiast niej zaczepia ludzi do ksiązki Fashion People która na dodatek jest jej sobowtórem :)

      • kayaretro · Kwiecień 29, 2012

        no ten sobowtór to Wiolka..:)))

      • erill · Kwiecień 29, 2012

        Masakra ! Jakim cudem udało jej się złapać kogoś tak podobnego do niej samej :D

  7. agg · Kwiecień 29, 2012

    przepiękna ta spódnica:)

  8. Monika T. · Kwiecień 29, 2012

    O retyyyy, cudowna spódnica <3
    Ja nie mogłam odejść od stoiska ooh!Andy. Uwielbiam ich biżuterie <3

  9. grubas · Kwiecień 29, 2012

    super zegarki,kondomy używane chyba ale spódnica to wygląda kiepsko,może na kimś szczupłym lepiej by wypadła,a tak podnosi się na brzuchu i nieładnie wygląda

  10. AgataP · Kwiecień 30, 2012

    jakie czadowe zegarki!!!
    wygladalas bosko!

  11. Miss Ferreira · Maj 15, 2012

    Pięęęęęęęęęęękna!

  12. zeżryj mnie · Maj 21, 2012

    świetna fotorealacja. magiczna spódnica…

  13. isath77 · Maj 21, 2012

    osobno wszystkie te rzeczy czad, jednak wydaje mi się razem wszystko to trochę bezkształtne… tracisz jakiekolwiek wcięcie w okolicach talii z tym swetrem i tą kurtką w parze z tak szeroką kiecką. Ale tak jak mówię, ja to kompletnie nie czuję tych nowych trendów ;p mimo to! któreś z tych butów w końcu kupię – bomba!!

Skomentuj

