326. Shake truskawkowy i inne zjawiska pogodowe.

Jako, że wiosnę mamy w pełni co całkowiecie oddajcie cudowna atmosfera sztormu za oknem należy odkopać swoją sympatię do owoców, warzyw i innych smacznych listków. Z owoców pijam sfermentowany winogron, ewentualnie zmiksowane z bananem truskawki z dodatkiem najlepiej rumu ale w ostateczności może być tez czysta woda ognista, z warzyw uwielbiam bułkę tartą z kalafiorem z zielonych smacznych listów odkryłam niedawno roszponkę i rucolę jako coś zjadliwego a nie bedącego jedynie dekolarcją miski z podeszwą czy innym schabem. Nawet nie szczególnie brakuje mi smażonych ziemniaków czy innych równie dietetycznych dań. Chyba faktycznie coś jest w powietrzu… Do pełni szcześcia przydałby się grill i miodowy Ciechan ;) Zdjęcia jak zwykle nie oddają aury za oknem, bo zrobione są kilka dni temu gdy jakoś bardziej zajmowało mnie nadrabianie zaległości serialowych oraz sen przemieszany z rowerem niż konstruowanie błyskotliwych wpisów. Niemoc mózgowa została jak widać po rozprawce o smacznych listkach ale przynajmniej foteczki są ładne ;)

Zestaw:

Spodzien – C&A/ body – Auchan/ bluza – Matalan/ obuw – sh/ zegarek – nodo

9 comments

  1. Kreacje · Kwiecień 12, 2012

    Widzę tutaj jakieś mega śliczne buty <3

    • erill · Kwiecień 16, 2012

      hehehe ;) Faktem są śliczne :D

  2. Rudsini · Kwiecień 12, 2012

    Spodnie są po prostu szałowe!
    Cały zestaw bardzo nietypowy, sportowa bluza, zestawiona zupełnie kontarsowo z mocnym złotym i równocześnie bardzo kobiecym naszyjnikiem i te spodnie – dla mnie bomba :)
    Pozdrawiam!

    • erill · Kwiecień 16, 2012

      Normalnie jak je zobaczyłam to krzyczały do mnie „mamoooo ! Czemu ja tu wisze?!” ;)) Nie mogłam się oprzeć ;))) Dzięki :)

  3. Wix · Kwiecień 12, 2012

    co za połaczenie! bardzo nietypowe = bardzo w moim guście:)

    • erill · Kwiecień 16, 2012

      Dziękowac :)))

  4. Sylwia · Kwiecień 14, 2012

    rewelacyjne zdjęcia! świetny set!

    • erill · Kwiecień 16, 2012

      Dzięki ! :)

  5. poolkownik · Kwiecień 19, 2012

    kiepska opcja :/… ale przynajmniej nie jesteś MEJNSTRIM

Skomentuj

