323. Świnia w kwiatkach :>

Tak, tak, moje ukochane spodnie „pokaż nam swój baleron a my Ci powiemy jaką kolorową słodyczą cukierniczą jesteś” powracają. Dzisiaj reprezentują swym jestejstwem kolorowości bunt przeciw anorektycznemu modelowi szarości i białości polskiej. Dumnie niczym paw ukazujac oto rozmiar size plus włoski a nawet i francuski, przkazuję tym samym swiatu prawdziwe jego oblicze i to jak bardzo krągłość trzech podbródków świadczy o wybiciu się pośród nudnego tłumu Polskiego, który jest szary, chudy a nawet olla boga szczupły i dlategoż tak mało interesujący kolorystycznie. Przyznam iż od dzisiaj mym guru w pojmowaniu świata jest pan Tymochowcz który to oświecił mnie balskim swej wysokiej świadomości jakimż byłam manekinem pustym i bezbarwnym chcąc wyglądac zdrowo. Odrzucam sałatę, szpinak i kalafior. Niech zyje fast food, tłuszcz oraz słodycz lodów Grycan !

Zestaw:

bluza – matalan/ Koszul – vintage/ Spodzień – Cubus/ Obuw – DeeZee

10 comments

  1. grubas · 2 kwietnia, 2012

    Faktycznie -utuczona jesteś,a do tego nic do siebie nie pasuje!Chyba najgorsza kombinacja od miesięcy!

    • erill · 4 kwietnia, 2012

      Bystrość Twych uwag mnie oślepiła :D

  2. żużu · 2 kwietnia, 2012

    aaaale mi się marzy taka bluzo-kurtka! ech, ech, ech!

  3. J. · 3 kwietnia, 2012

    Aaa! Buty! Spodnie! Bluzka!:D Świetnie wyglądasz:)

  4. Madzia · 3 kwietnia, 2012

    Erill, błagam… Nawet jeśli to ma być ironia, to nie pisz kobieto, że jesteś gruba, bo wpadnę w takie kompleksy że z domu nie wyjdę.

    Baj de łej, mam podobne spodnie, tylko 7/8 i nie z wysokim stanem… Czyli właściwie wcale nie są podobne, mają tylko podobny kolor (;

    Bluza mi tu trochę nie pasuje… Ale jak Tobie się tak podoba to spoko, doceniam, że nie marzniesz tylko po to, żeby zrobić zdjęcia!

    • erill · 4 kwietnia, 2012

      ok, ok ;) No już nie będę ;) A faktem że ciepłem za bardzo nie dawało więc bluzę załozyłam i jakoś mi tak pasowała to i została ;))

  5. Miss Polka dot . · 3 kwietnia, 2012

    czad czad!!!! bardzo fajne kolorki i wszystko mi się MEGA podoba!

    buzi buzi

  6. utkaaa · 4 kwietnia, 2012

    cudowne buty :) a spodnie mają piękny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

  7. erill · 4 kwietnia, 2012

    Dzięki Wam za komentarze :))

  8. Alyssa Charles · 10 kwietnia, 2012

    Fantastic post, I really look forward to updates from you.
    My Bolg : DepressionSymptomsMedication.com

Dodaj komentarz