322. Tuż przed prefiksem ;)

Czyli krótka historia o tym jak to na emeryturę udała się cyferka osiem, którą zastąpiła cyferka dziewięć i o tym jak to Erillek wkroczył na ścieżkę roku który zakończy się zmianą prefiksa po raz już trzeci. Cóż rzec mogę, od wczoraj nic spektakularnie się w zasadzie nie zmieniło. No może poza tym, że dzięki swoim ćwiczeniom nie mogłam założyć butów i kapci na stopę, popsułam swoją Krystynę zwaną zamiennie pojazdem turboerillkowym czterokołowym, zmokłam i zmarzłam w jedynym w ciągu całego tygodnia deszczowo-huraganowym dniu, dostałam bukiet pachnącego wiechcia zwanego frezją w kolorach modnego jeloł oraz trochę intensywniejszego pudru zwanego fuksją, paczkę super trędi serialu zwanego grą o krzesło gdzie siedzi sobie Boromir – którą uwielbiam w wersji ruchomej oraz pachnącej drukarnią oraz zakochałam się w „produkcie marketingowym z wielkim ust koralem i bez wokalu” jak pieszczotliwie określa się Lanę Del Ray. Bilans dnia uważam za udany generalnie rzecz ujmując i w dniu dziejszym zyje dalej jakby nic się nie zmieniło ;) na foteczkach staram się wyglądac na poważną prawie trójkoprefiksę z odrobiną połses jak faszjon ;)

Zestaw:

płaszcz, futer – vintage/ kiecek – no name/ biżut – Cubus/ Obuw – DeeZee/ zegarek – nodo

25 comments

  1. allabouteve · Marzec 30, 2012

    genialny kolor ma ten płaszcz!!

  2. Domi · Marzec 30, 2012

    Świetne kolory. Piękny płaszcz <3

  3. Rykoszetka · Marzec 30, 2012

    Świetnie pozujesz na tych zdjęciach! Nogi mas jeszcze dłuższe niż zawsze :-)
    Wszystkiego najlepszego :D

    • erill · Marzec 31, 2012

      Dzięki podwójnie :))

  4. Ada Mary Thr · Marzec 30, 2012

    Wszystkiego naj i niech żyje nam! A kto? Errrrilllek!!
    Masz piękny żółto-oczo-jebny płaszczyk. Genialny kolor.
    A mój prefix 3 zaczyna się wykluwać coraz większymi krokami, w pojęciu osób, które liczą czas od poczęcia to się właściwie już w tym miesiącu wykluł:(

    • erill · Marzec 31, 2012

      hahah, dziękuje :) No wiesz tak licząc to w sumie będzie całkiem podobnie przecież ;) Ja tam jakoś specjalnie zmian nie odczuwam ale może jak już ten prefiks się zmienia to się czuje..?

  5. Agata · Marzec 30, 2012

    Wszystkiego najlepszego! Ja zmieniam prefiks za dwa miesiące. Ból :/ W prezencie zażyczyłam sobie moher.
    Drugie zdjęcie miszcz!

    • erill · Marzec 31, 2012

      Dzięki :) Ja sie bede czymać słów mej kumpeli, że życie zaczyna się po czydziestce ;))

  6. Lady Foxette · Marzec 30, 2012

    Żeby tak każda dziołcha przed-trójkoprefiksem wyglądała! Wciąż nie mogę napatrzeć się na Twoje buty, ale dzisiaj odciąga mnie od nich kolor płaszczyka ;) Choć sama ze względu na stanowcze odgrodzenie się od zimy, lisków już nie noszę, to Tobie wybaczam. Rajstopki super wydłużają nogi. A pozowanie bezbłędne, weri profi.
    Lubię Twoje teksty. Tyle.

    • Lady Foxette · Marzec 30, 2012

      Ajj, i jeszcze wszystkiego najlepszego :)

      • erill · Marzec 31, 2012

        dziekuje ;)) Znaczy dobrze się w sumie konserwuje ;)) Ja Ci powiem, że zimą lisa miałam raz ale tak mi pasował do tego płaszcza, że musiałam chociaż raz puścić wódz wyobrażni by go założyć ;)))

  7. kayaretro · Marzec 30, 2012

    no płaszcz to Ci się trafił!!!!

    • erill · Marzec 31, 2012

      Mojej mamie się w sumie trafił kilka lat temu gdy go dla mnie kupowała ;)

  8. agg · Marzec 30, 2012

    sto lat!

  9. famfaramfam · Marzec 30, 2012

    patrzę na Twoje zdjęcia i aż ciężko oderwać mi wzrok! Genialna jesteś! ;)

    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

  10. erill · Marzec 31, 2012

    Bardzo, bardzo serdecznie dziękuje Wam za komentarze :))

  11. Riennahera · Kwiecień 1, 2012

    KIZIAK KIZIAK KIZIAK!

  12. Zadziorna · Kwiecień 1, 2012

    Nogi masz długie aż do nieba a pozujesz jak zawodowiec (czy też zawodowczyni?). Na trzecim zdjęciu zwłaszcza widać profesjonalną wzgardliwą minę modelki. A że niby zbliża się zmiana prefiksu po raz trzeci? No coś Ty? Ze zdjęć wynika że co najwyżej drugi ;) Wszystkiego najlepsiejszego!

  13. kinkycd · Kwiecień 1, 2012

    Bardzo fajne rajstopy.

  14. mala100gosia · Kwiecień 1, 2012

    ach co za full kolor :) pieknie, a tobie życze nie 100, a 200 lat :)

  15. Bella · Kwiecień 1, 2012

    Płaszcz rewelacyjny, zdjęcia świetne ;) ..acha…Wszystkiego NAJ!!!! ;)
    ps. zmiana prefiksu i u mnie za niespełna 4 miesiące ;)) pozdrawiam! ;)

  16. niebieskooka · Kwiecień 1, 2012

    Jeju, dlaczego ja dopiero teraz trafiłam na twojego bloga???Notki napisane językiem jaki najbardziej lubię, i nie mogę przestać śmiać się do monitora( objaw głupoty czy jak?)
    wszystko mi się w tobie podoba, i wszystkiego najlepszego:)

  17. Tara · Kwiecień 1, 2012

    najlepszego!!!!:D
    mnie się te prefiksy coraz szybciej zmieniają…
    dodam, że wyglądasz jak rasowa modelka…i nie słodzę;) nogi masz bardzo długie!!!
    do tego ekstra buty!!!

  18. Miss Ferreira · Kwiecień 11, 2012

    Jam tego nie komentowała? No miszcz! Skróć te kulasy! Bo mnie dołują! Zajebiście wyglądasz!!!

  19. Miss Ferreira · Kwiecień 11, 2012

    I 100 lat ofkors!

Skomentuj

