319. Wyskocz z lodówki :>

Przychodzi taki moment w życiu faszjon gerl że z lekiem zbliża się do lodówki. Owy nie jest spowodowany ewentualnymi pustakmi w niej ale tym, że oto być może po raz tysiąc siedemset dwudziesty ósmy niczym niekończąca się opowieść o domu mody Spectra oraz Forrester wyskoczy z niej ąkły usmiech najbardziej rozpoznawalnej w internecie Katarzyny i bynajmniej nie trzeba było w tym celu zapraszać do siebie pana Rutkowskiego. Lodówka to nie jedyny punkt ataku należy nadmienić.. wall na fejsie, główna w Agorze czy rosnąca liczna wpisów blogowych o brzmieniu „dzień dobry jestem blogerka, od pół roku nie piszę o sobie szafiarka” albo innych „Bo czemu ów słit Kasia jest blogerko modowo skoro ma ludzia od wpisów na łolu i ktoś jej robi focie i w ogóle to u was bijo murzynów”. Słodki jezu moja firanka którą tak zmyśle drapowałama właśnie opadła na jedno ramię ale.. srsly?? naprawdę internet był się okazał aż tak mały by pomieścić ego „pracy u podstaw blogerek od lat” i ąkłej Kasi T która pisze o muffinach oraz tych którzy po prostu stoją jak debil przed statywem i udają, że som modni i trędi bo ubrali miętowy sweter który był na wystawie w Zarze? Ja się do kolektywu nie nadaję, nigdy nie tolerowałam odpowiedzialności grupowej i skoro nie wstydzę się być polakiem który „kradnie”, „jest nierobem” i „nic nie ogarnia” to nie, nie wstydzę się być szafiarką. Nie biorę na swe barki odpowiedzialności za czyjeść ambicje, frustracje, żale i udawanie jakby się było ponad to bo być z tym jest takie mainstreamowe. Na swoje barki biore ambicje swoje a te bynajmniej nie znajdują się w okolicach frajdy jaką daje mi blogowanie. Nie jestem ani ponad, ani z ale po prostu jestem. Ot wszystko.

Zestaw:

Bluz, płaszcz – vintage/ spodzień – cubus/ obuw, toreb – no name/ okular – rejban

16 comments

  1. Ada Mary Thr · Marzec 22, 2012

    Jak przeczytałam „Katarzyna” i „Rutkowski” w jednym akapicie, to myślałam, że będzie o matce Madzi – w sumie i ta i Kat T a sprawa polska, ogólnonarodowa dyskusja, chociaż Kat T to jednak mniej ogólnonarodowa – gdyby nie onet to większość narodu pewnie by nie wiedziała o żadnym kasim blogu. Więc z tym wyskakiwaniem z lodówki to trochę dużo powiedziane:)

    • erill · Marzec 22, 2012

      Ależ oczywiście, że dużo bo specialnie przeginam ;)

  2. Dominika Deszcz · Marzec 22, 2012

    Przyznaje, ze musialam przeczytac dwa razy, zeby zaczaic o co Ci tak glownie chodzi, ale sobie w koncu moje szare komorki jakos poradzily:).Podoba mi sie jak piszesz; szczerze, bez ogrodek i tak emocjonalnie, bez zastanawiania sie-przynajmniej ja to tak odbieram:). Bardzo mi tez przypadl do gustu Twoj dzisiejszy stroj-bardzo lubie polaczenie: plaszczyk plus trampki/tenisowki:). Fajnie, fajnie!

    • erill · Marzec 22, 2012

      Fakt, wielokrotnie złożone zdania jakie konstruuję bywają czasem nieczytalne :) Ale dziękuje mimo wszystko :))

  3. Magda · Marzec 22, 2012

    Niby Kasia taka nijaka, a wydaje mi się, że o takich osobach się nie rozmawia. Nie inspiruje mnie jej blog, ale ta cała nagonka i rozdmuchiwanie sprawy powoli rzeczywiście staje się irytujące.
    Uważam, że gdyby nie podobała się naszym obywatelom, nie miałaby tylu komentarzy, tylu wejść i przewagi w ‚modowym’ rankingu nawet, gdyby była prezydentem, więc chill out.
    Zawsze byliśmy skłonni do uogólnień, dlatego nie powiem o sobie ani blogerka, ani szafiarka – jestem Magda, prowadzę bloga, tyle. Każdy chce być kimś, problemem jest gdy lans, to jedyne zajęcie.

    A Twój ałtfit bardzo mi się podoba, dzisiaj też wyciągnęłam z szafy białe trampki :)

    • erill · Marzec 22, 2012

      No właśnie, w pełni się z Tobą zgadzam :)
      A i dzięki :)

  4. Tara · Marzec 22, 2012

    podpisuję się pod Twymi słowami obiema „rencami”:D ja po prostu lubię ciuchy…od zawsze…a jak mnie ludzie w związku z tym nazywają jest mi wszystko jedno…ostatnio manekinem z lumpeksu Anonim mnie określił;) a poważnie, to może dlatego, że mam już swoje lata – nie przejmuję się takimi duperelami…
    płaszczyk godny! słoneczny:D

    • erill · Marzec 22, 2012

      manekin z lumpeksu? Nie wiedziałąm swoją drogą, że lumpeksu majo manekiny, u mnie takie ubogie te miejsca chyba są ;)))
      Dziękować ;)

      • Tara · Marzec 23, 2012

        ja też nie wiedziałam…widać niektóre mają;))

  5. tattwa · Marzec 22, 2012

    ledwo skończyła się jedna zadyma z Kasią Tusk, już zaczyna się druga. ale tym razem zmilczę, bo nawet jeśli mój czytelnik wytrzyma, to ja już mam dość :) ja tam się nie poczuwam do odpowiedzialności grupowej. ja sobie po prostu piszę bloga i mam wyjebane na system, brzydko mówiąc.
    kolor płaszcza boski, ja się chyba przefarbuję znowu specjalnie żeby nosić żółty. i jak ja Ci nóg takich długich zazdroszczę, yh!

    • erill · Marzec 22, 2012

      No właśnie mam podobne zdanie, to szczerze mówiąc jedyny taki wpis jaki popełniam w tym temacie i takim brzmieniu bo do groteski zbliża się ta cała sytuacja i szum wogół jakiejś ąkłej laski ;)

  6. Paulina · Marzec 22, 2012

    płaszczyk <3

  7. Sofismatos · Marzec 23, 2012

    bardzo dobrze, że jestes ! :)
    Pytam się dlaczego jeszcze nie ma Cie na wro street fashion ! wpisujesz sie idelanie :)

    conversy… cudne . co rok powtarzam , że w koncu sobe sprawie swoja pare seledynowych z zółtym wywijanym językiem :)

    p.s. tak to park poludniowy :)

    • erill · Marzec 23, 2012

      Bo ja rzadko chodzę w okolicach gdzie oni bywają :) No ja planuje sobie kupić oryginały bo te to takie co kupiłam w sklepie którego już nie ma gdzie kupowałam zawsze odkąd pamiętam ;))

  8. mikalafashion · Marzec 24, 2012

    wyglądasz rewelacyjnie! zazdroszcze takich perełek!

    • erill · Marzec 25, 2012

      Dzięki :))

Skomentuj

