317. Baleronik :D

Jak zapewne wiecie pierwszą i najważniejszą zasadą prawdziwej faszjon gerl jest „nieważne jak w tym wyglądam ważne żem jest modna”. Tak więc oto niczym prawdziwa wiktym of proste życie bez problemów postanowiłam za nic miec zasady mające niby mieć wpływ na moja super idealna sylwetkę w rozmiarze 44 dla włochów i nabyłam super świńskie spodnie. Owe w sposób jakże wdzięczny i idealny podkreśliły w mych zgrabnych udach każdą fałdę mieśnia tłuszczowego jakich dorobiłam się w trakcie tej srogiej zimy. Niech Was nie zmylą kilogramy lodów biała czekolada mejd baj najpopularniejsze cukiereczki naszego szoł bizu; które zdaje się stały się mym nowym ideałem pięknej, zgrabnej sylwetki patrząc na prędkość w jakiej moja waga dobiega do magicznej granicy ciężaru jakiego 10 lat temu nie wyobrażałam sobie zobaczyć w warunkach innych niżli błogosławione. Cóż na klatę oraz rurę biorę te kilogramy i ze skutkiem różnym w kolorze różu, fioletu oraz otarć w miejscach gdzie nie sądziłam iż posiadam coś poza kośćem staram się wyglądać bardziej jak słoń niż rozpasany słońcem hipopotam.

Zestaw:

Spodzień, bransolet – Cubus/ Bluzek – NewLook/ Ramoneska – no name/ Obuw – no name/ Zegarek którego nie widać – Nodo

26 comments

  1. berry · Marzec 18, 2012

    spooodnie <3

  2. famfaramfam · Marzec 18, 2012

    gdybyś Ty jeszcze w tym źle wyglądała ;d podziwiam, podziwiam i podziwiam! Piękną bransoletkę, genialny kolor spodni, cudowną koszulę, ach, podoba mi się! ;)

    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    • erill · Marzec 19, 2012

      A nie wyglądam? ;))) Dzięki ;))

  3. Miss Ferreira · Marzec 18, 2012

    Hahahahahahaha! Erill uwielbiam Cię, musimy się w końcu poznać :*

    • erill · Marzec 19, 2012

      hahaha, z wzajemnościo :**

  4. www.agatazamorska.com · Marzec 18, 2012

    Kocham Cię gabi !!!

  5. Kret · Marzec 18, 2012

    trampki miszcz, mialas je w zestawie z jakomś falbaną ?

    • erill · Marzec 19, 2012

      Chyyba nie.. ale być może moja pamięć zawodzi..?

  6. bezgustu (@bezgustu) · Marzec 18, 2012

    prawie jak kiedyś u mnie buty, których nie widać :D

  7. Agata · Marzec 18, 2012

    Ja się pytam: gdzie te balerony??? Bo jakby były, to bym nabyła ze 3 kilo :D (coby na mnie wszystko nie wisiało!) O!

    • erill · Marzec 19, 2012

      Czasem lepiej jak ciut wisi, niż się obciska ;)))

  8. poshpeople · Marzec 18, 2012

    super spodnie, jaka ty pozytywna jednostka jesteś :P wpadnij do nas :P http://posh-people.blogspot.com/

  9. M. · Marzec 18, 2012

    Piękna bluzka!

    Pozdrawiam,
    M.

    KONKURS KONKURS KONKURS

  10. Justa · Marzec 19, 2012

    Szczesliwi kilogramow nie licza :P

    Pozatym wcale nie widac baleronow :)

  11. dzieckokwiatu · Marzec 19, 2012

    Linia musi być gruba i wyrazista.

    Pikne zdjęcia.

  12. CurlyFashion · Marzec 19, 2012

    Jakie ty masz nogi długie!

  13. Tara · Marzec 19, 2012

    nie wiem, gdzie Ty te baleroniki widzisz?! zgrabna jesteś bardzo! w życiu nie powiedziałabym, że masz rozmiar 44! ja widzę 38!!! spodnie super, ale koszula w motyle jeszcze bardziej superowa:)))

    • erill · Marzec 19, 2012

      W luszcze ;) I to jest 38 ;) Tyle, że dla włochów rozmiar 38 to właśnie 44 :))

  14. erill · Marzec 19, 2012

    Dziękować Wam wszystkim za taką pozytywność :)))

  15. Agnieszka · Marzec 20, 2012

    pięknie wygladasz.
    obserwujemy? zapraszam do rozdania

  16. Lenny Lemonade · Marzec 20, 2012

    Znów okraszenie zdjęć takim opisem mnie rozwaliło na tysiąc kawałeczków:PP, ale…
    sorry, nie chrzań :D chciałabym w jasnych spodniach tak wyglądać!

    • erill · Marzec 21, 2012

      ok, ok juz nie będę ;))

  17. grubas · Marzec 20, 2012

    po co te głupie komentarze-jesteś gruba i już!

  18. Ewa · Marzec 21, 2012

    Jakie balerony kobieto!!! Fajnie Ci w tych spodniach i tekst z humorem Pozdrawiam

Skomentuj

