315. Rafa

Prawdziwa faszjon gerl metek się nie boi i dlatego gdy tylko znajduje chwilę czasu po kawie, wyspaniu się, przeczytaniu książki, pięciokrotnego przejrzenia fejsa, sprawdzenia maili, wszystkich forów i sfrustrowaniu się na nich trafia dumnie do H&Mu by posmakować luksusu. Rzeknę tylko iż luksusu posmakowali zdaje się wszyscy we Wro bo weszłam i mym oczkom ukazało się.. 90% kolekcji na wieszakach. Prawie każdy but w pełnej rozmiarówce, każa kiecka, bluzka, spodnie i w zasadzie wszystko.. jest w sklepie. No.. kołnierzyków nie było. Po wymacaniu spodni, kiecek i bluzek przestałam się aż tak dziwić temu fenomenowi. Niby jedwab a jednak plastik.. sztywne to jak z kartonu szyte.. No nie wiem. Szału nie ma a już na pewno nie za 229 zł. Jakkolwiek.. By tradycji stało się zadość i by butom Ląvą oraz paskowi Wersacze nie było zbyt smutno nabyłam drogą kupna kolczyki z metką Marini. Ładne pudełko mnie kupiło a w nagrodę dostałam jeszcze całkiem przyjmną torbę z logo, nie wiem czy były podobe w poprzednich kolekcjach ale ta okazała się dla mnie miłym dla paczałek dodatkiem. Kolczyk do popaczenia na fejsie jakby co. Tymczasem w klimacie skomplikowanych połączeń fasonowych dzisiaj oto ja prezentuje się w skomplikowanej prostej kiecke, prostym kuferku oraz ciut mniej prostych bucholitach ;) Ah ! I mam dla Was krótką opowieść o tym jak fasolka stała się pierdolnięctym jabłkiem czyli gruszką ;) Ale to poniżej :>

Uwaga, dalsza część wpisu zawiera lakowanie produktu ;)

Wiecie co to jest kablozaur? To taki złośliwy stworzeń zamieszkujący torebki, pudełka i weszlkie miejsca składowania kabli wszelkich. Kablozaur jest stworzeniem wyjątkowo wrednym i zawsze, ale to zawsze objawia swą obecność gdy szukasz tego konkretnego kabla. Nie nalezy go ruszać na ogół bo się wkurza i wtedy kablozauruje jeszcze bardziej co powoduje, że czas w jakim chceliśmy posłuchać muzyki innej od uliczno-oBozeOnMiNieDałKfiatkaNaDzieńKobiet – komunikacyjnego zajmuje nam odplątywanie kabli. Sama nawet jakbym go przeciągneła po wałkach, widelcach, szmiknach i kluczach nie osiągnęłabym tak spektakularnego efektu. Anyłej.. never ever aż takich problemów bo tak oto zgłosiło się do mnie zbawienie w postaci tak zwanego musić rollera. To takie słodkie, malutkie urządzonko służące do poskromienia kablozaura. Ja wybrałam fasolkę bo myślałam, że to gruszka i pomyślałam, że takie skrzywione jabłko będzie bardzo pasowac do mojego jabłkofona. Poza tym każdy już pokazał pączka, opaczyły mi się :) Po kilkudniowych testach stwierdzam, że kablozaur owszem został okiełznany choć nie pokonany (mam za długie te słuchawki trochę bo nie nawijają się całe) i z całą pewnością wygodniej jest mi wyciągnąć same klucze a nie kablo-szminko-rachunko-portfelo-kluczo-zaura ;) Jeśli mielibyście ochotę ułatwić sobie życie słodkim małym gażetem którym można się trochę pobawić (dragjące listki – to jest to :P) to można je zanabyć w rollershopie o tu o :) A wygląda tak o:

Zestaw:

Kiecka – NewYorker/ Obuw – DeeZee/ torba – kupiona od Miss Ferreiry / zegarek – nodo

21 comments

  1. AnnnMarie · Marzec 9, 2012

    wyglądasz przepięknie! kolory, kiecka, torba cudo ;)

  2. lena&lona · Marzec 9, 2012

    oj, cóż za piękna mięta:) torebka jest obłędna, aż zazdrość bierze!

  3. eve-r-green · Marzec 10, 2012

    Pięknie!!!

  4. Miss Ferreira · Marzec 10, 2012

    O bosz… ależ Ty masz nogu!
    No Marni mi wygląda ta kolekcya, rodem z szafy babci.
    Twoja torba jest ładniejsza niż cała ta kolekcya :DDD
    Ścisk :*

    • erill · Marzec 12, 2012

      Kurde no ba że jest najładniejsza skoro kupiłam ją od takiej pięknej blogerki :D :*

  5. EZ · Marzec 10, 2012

    Przez chwilę zastanawiałam się nad zakupem tych butów, teraz widząc je u Ciebie muszę je mieć!
    Dla mnie jeden z Twoich lepszych zestawów :)

    • erill · Marzec 12, 2012

      Czekałam na sprzyjąjącą porę by w końcu je normalnie nosić :) uwielbiam je :)) Dzięki :))

  6. Tara · Marzec 10, 2012

    ekstra kolorki!!! w tej sukience masz nogi do nieba!!!
    jak jestem we Wrocku tez buszuję po H&M-ie…w ogóle we Wrocku najlepiej robi mi się zakupy…

    • erill · Marzec 12, 2012

      haha, dzięki :)) Ja bym się chętnie z kolei wybrała na buszen po sh w mniejszych miastach, te we Wrocku są tak wyposażane, że zbyt rzadko można trafić na perełkę :)

  7. mala100gosia · Marzec 10, 2012

    euforia kolorów :D torebka jest wspaniała

  8. kayaretro · Marzec 10, 2012

    co za kolory, energia….mam pytanko, czy te buciory specjalnie jakość konserwowałaś od zabrudzeń? bo przyznam,że mam na nie ochotę, ale wydaje mi się, że będą się strasznie brudzić…

    • erill · Marzec 12, 2012

      Nie :) One są z ekoskórki więc bardzo prosto wszelkie zabrudzenia usuwa się mokrą ściereczką :) Ewentualnie dla odświeżenia wosk nabłyszczający bez koloru :) Z żółtymi jest gorzej bo są z ekozamszu i tam usunać zabrudzenie to już wyższa szkoła kombinatoryki stosowanej :)

  9. Messrox / Justyna · Marzec 10, 2012

    Kolekcja Marni dla H&M? Szału nie ma. Nie dziwię Ci się, że tylko kolczyki sobie kupiłaś. ;) Spodobała mi się jedynie kurtko-bluza, która odstraszyła ceną. Liczę na to, że doczeka się przecen i wtedy zawiśnie koło oczojebnej, różowej spódniczki Versace również z przeceny (swoją drogą tamta kolekcja miała taki urok, cały ten kicz był bardzo świeży i miło się patrzyło na ludzi w ciuchach od V x H&M…). Chyba tylko biżuteria Marni dobrze się sprzedaje. Najśmieszniejsza jest dla mnie obstawa w H&M’ie. Pierwszy raz odwiedziłam go w pierwszy dzień kolekcji i pierwszy raz zobaczyłam tak niemiło spoglądających na mię panów ;) Jakby każdy chciał to ukraść…

    Wracając do tematu Twej zacnej stylizacji – jakoś razi mnie to słowo, ale niech będzie – powiedziałam kiedyś, że z grzywką wyglądasz jak nastolatka :D. Mała rada od młodszej czytelniczki – nie dziw się, jak ludzie będą mówić, że masz 19 lat :D

    • erill · Marzec 12, 2012

      A akurat panowi mili inaczej to mam wrazenie są tam zawsze ;) Bezczelnie przeszłam trzy razy wokoło nich z błędnym spojrzeniem ;)
      A co do posądzania o wiek to chyba już przywykłam ;)

  10. Rykoszetka · Marzec 11, 2012

    Wow, cudownie Ci w takich kolorach, w ogóle boskie połączenie kolorów, na torebkę nie mogę się napaczeć!

  11. lady_sport · Marzec 11, 2012

    Co za kolory – dla mnie bomba;)

  12. Justka · Marzec 11, 2012

    Znowu mi się podobasz, no! Nie mogę to wchodzić bo się pacze i pacze tylko zamiast robić coś pożytecznego np. siedzieć na fejsie! btw.ostatnio jak żem się pięknie wyrżnęła w takich samych butach!

    • erill · Marzec 12, 2012

      A dziękuje ;) ooo materdyju serio? Mnie póki co dziwne przypadki omineły chyba, że mówimy o tańcu dla boga równowagi o zachowanie jej na bruku w rynku ;))

      • Justka · Marzec 12, 2012

        Rynek swoją drogą! Szłam na przystanek i nagle jebut! Standardowo krzywy chodnik, kawałeczek wyżej, dobrze, że za mną szła tylko jedna pani z piesem :) ale i tak nadal je uwielbiam :)

  13. WIX · Marzec 12, 2012

    ooo niezły ten obów!

  14. Pati;) · Marzec 15, 2012

    Masz świetny styl pisania. Z poczuciem humoru . :D
    W pewnych momentach, aż sama japa mi się szczerzyła. ;)

Skomentuj

