314. Lustereczko powiedz przecie…

Stała się rzecz niezwykła i niebywała. Tak oto za sprawą przypadku, kilku klepnięć klawiatury i walki z nieswoim aparatem Erillek stał się właścicielem pierwszego w swej karierze elementu w swej szafie prosto spod rysunku projektanta. Owy tworzy markę Ne Comme Ca znaną głównie na terenie Wrocławia i za sprawą jakże obiektywnego żuiri Łódzkiego faszjon łika – który jak wiemy dba w każdym calu swego zachowania o doznania świeżości na swych wybiegach i wcale nie pokazuje projektantów którzy od trzech sezonów do kolekcji dodali dwie nowe kreacje – póki co tak pozostanie. Anyłej. Nie spodziewajcie się tutaj piór, orłów czy innych jedwabów.. jest to po prostu dobrze uszyta czarna bluzka, z pięknymi rękawami i boskimi rozcięciami i do tego o odpowienim poziomie transparentności. tak, tak.. prawdziwa faszjon gerl nie idzie po prostu do zary.. acz przepraszam, nie zamawia ze sklepu onlajn zanim go otworzą dla szarej masy.. i nie kupuje, ona idzie do dizajnera żeby móc pochwalić się super metką. Ja musze jeszcze poważnie porozmawiać z panią fotograf o tym, że na żadnym zdjeciu nie widać tej metki i miast plus sto do lansu mam plus sto do nie wiem czego.. Chyba upadku na głowę iż w takim negliżu się prezentuję. Nic to, ja przynajmniej mam rajty pod spodniami. Jestem strasznym sofciarzaniem i taka nie dość, że nie skora do poświęceń jestem to i na dodatek niemodna. Kto to słyszał by zaraz po rozstopach śniegu chodzić wciąż w rajstopach, toż to passe jest i nalezy prezentować światu stóp goły, przecież mamy środek lata i zahartowanie godne angielek ;)

Zestaw:

Bluzek – Ne Comme Ca/ spodzień – NewYorker/ Zegarek – nodo/ Obuw lusterkowy – Bershka onlajn szop

22 comments

  1. AnnnMarie · Marzec 6, 2012

    buty genialne !

  2. mikalafashion · Marzec 6, 2012

    wyglądasz cudownie!

  3. mala100gosia · Marzec 6, 2012

    bluzka jest bajeczna :) z gorsetem wyglądała by jeszcze lepiej

    • erill · Marzec 7, 2012

      Zebym ja miała taki gorset tobym nosiła a teraz nagle nigdzie nie ma takich jakie są mi poczebne ;(

  4. Rabbit Hole · Marzec 6, 2012

    super, bardzo charakterystycznie :)

  5. Agata · Marzec 6, 2012

    Zazdroszczę buciorów! Świetnie wyglądają z całą resztą odzienia :)
    Chciałam je upolować na Bershce onlajn, niestety musiałam skapitulować przez brak karty kredytowej :/

  6. Sylwia · Marzec 6, 2012

    fajna bluzka :)

  7. Justka · Marzec 6, 2012

    Jaki delikatny przytyk w kierunku „najsłynniejszej” polskiej blogerki ^^
    PS. Mówiłam Ci już jak uwielbiam tu wchodzić? :)

    • Justka · Marzec 6, 2012

      Zapomniałam napisać, że chciałabym Ci zabrać ten spodzień! i już sobie stąd idę! :)

      • erill · Marzec 7, 2012

        Ej nie idź ! ;)) Przytyk, nie no skąd jakiż przytyk? :P

  8. Fallka · Marzec 6, 2012

    bluzka rzeczywiście piękna :) pozdrawiam

  9. Lenny Lemonade · Marzec 7, 2012

    Ale fajnie, że zobaczyłam Ciebie u mnie, bo ja lubię podglądać Twoje posty :)! Piszesz zawsze tak zabawnie, że mam wrażenie, że to wszystko jest takie lekkie. buziaki

  10. sacond hand girl · Marzec 7, 2012

    zachwyciły mnie spodnie sa takie w stylu B.Bardotte!:)

  11. Petite Feetie · Marzec 7, 2012

    Świetne spodnie, ale za to ta bluzka – WOW :) I myślę tak samo jak mala100gosia – z gorsetem wyglądałaby fenomenalnie :)
    Pozdrawiam :)

  12. Tara · Marzec 8, 2012

    ale ekstra wyglądasz!!! kocham Cię za te grochy!!! wszystko jest IDEALNE!!!

  13. c-yaya · Marzec 8, 2012

    jeeej, wyglądasz przeeeemega! spodnie i bluzka i zegarek boooskie, a razem jeszcze lepsze ;DDD

  14. AgataP · Marzec 9, 2012

    wspaniała bluzka i spodnie!

  15. ola · Marzec 9, 2012

    przeswietne spodnie :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

  16. Martula · Marzec 15, 2012

    ojej cudowny strój !!!! odważny ale piękny – w moim stylu :) koniecznie wyślij tą sttlizację na konkurs organizowany przez Mago https://www.facebook.com/mago.obuwie?sk=app_208195102528120 do wygrania kasa na zakupy :)

  17. Alex · Marzec 17, 2012

    A ja właśnie za te rajty Cię kocham. I please, noś je jak najdłużej, pod spodniami, bez spodni, do spódnic. Jesteś niezwykła, oryginalna, nieszablonowa. Wyróżniasz się na tle „reszty”, choć totalnie Ci na tym nie zależy. Pełna klasa. Pozdrawiam. Alex 87.

  18. Tomasz Ka · Marzec 26, 2012

    Autorkę wpisu zapraszam na program prof. Miodka.

    • erill · Marzec 27, 2012

      Autorowi komentarza sugeruje mniej poważnie podchodzić do treści na tymże blogu :D

Skomentuj

