313. Sezon plenerowy <3

Skoro jest blogasek winno być słitaśnie i radośnie (stąd ta mainstreamowa emotka na końcu tytułu), a jeszcze do tego wiosna sie zbliża to w ogóle można ćwierkac jak słońce i świecić jak ptaki od szóstej rano. W ogóle słyszeliście ptaki już? :D One wiedzą :D Tym samym sezon ścian w studiu diamond chwilowo odstawiamy na rzecz ścian garażów i płotów i innych przestrzeni otwartnych szeroko pojmowanych jako pole, dwór, podwórko czy inne plenerowe klimaty. Radość ma nie zna granic podobnie jak granica ciepła i radosnego szczękania zebami przy fotkach ciut bardziej odkrytych niż zakrytych ale o tym w odcinku nastepnym. Wczoraj miałam trafić do Frankie’s na spotkanie panelu rozmownego 7×7 czy jakoś tak o modzie, fashionisktach i innych wrostreetfashionowych łapaczy wyglądu ulicznego ale gdzieś po drodze napadł na mnie szpinak w stp i zamiast pić koktajle piłam kompot. Cóż.. może innym razem ;)

Zestaw:

Spodnie – NewYorker/ body – Auchan/ Bluza – Matalan/ obuw – stradivarius/ zegarek – nodo

13 comments

  1. MESSROSE · Marzec 4, 2012

    Myślę, że Ciebie łączy jakieś głębokie, sentymentalne uczucie z tymi butami. Gdybym je zobaczyła na ulicy, to pewnie też by mnie z nimi połączyło. One są takie genialne! :D

  2. eve-r-green · Marzec 4, 2012

    Buty są obłędneeeeeee!

  3. meagainstfashion. · Marzec 4, 2012

    ja Ciebie polecałam, a Ty olałaś. :( :D

    • erill · Marzec 4, 2012

      a mogę prosić dużymi literkami? :))

  4. 6roove · Marzec 4, 2012

    buty są po prostu boskie!

  5. karolina · Marzec 4, 2012

    wydawało mi sie,że te buty są szare, czy masz może dwie pary????????????????

    • erill · Marzec 4, 2012

      Moje są kremowe :) W sklepie były dostępne dwa kolory szary właśnie i beż :) ja wybrałam beż :)

  6. Clara Turbay · Marzec 4, 2012

    LOVELY BLOG.

  7. NODO Watches · Marzec 5, 2012

    Kozacki zegarek :)

  8. Ki · Marzec 5, 2012

    To jest zacne prosze pani :) A buty są zacne podwójnie :)

  9. mikalafashion · Marzec 5, 2012

    wyglądasz rewelacyjnie, zazdroszcze butów <3 ;)

  10. The-Devil_Weaars · Marzec 5, 2012

    mam te same spodnie :) nawet ostatnio post z nimi był :))

    genialne są ;D

  11. AgataP · Marzec 6, 2012

    czadowa kurtka i spodnie!

Skomentuj

