311. Yellow !

Nieodowłalnie ogłaszam wszem i wobec iż mamy przedwiośnie. Nic to, że nos potrafi mi odmarznąć około 10 rano gdy zmierzam na swoje super ćwiczenia po których mam bicepsy jak Pudzian. Nie zraża mnie skrobanie szyb ani też przyjemny wiatr który przenosi mnie w chwili podmuchu na rejony arktyczne. Nic to. Wiosna zmierza, to jest wersja oficialna i jej się zamierzam trzymać. Mentalnie oraz okryciowo jeszcze nie odwiesiłam płaszcza zimowego na letni i moje żółte cudo które tęsknie za mnie spogląda każdego dnia gdy wychodzę jeszcze musi chwilkę zaczekać. Jakkolwiek nie sam płaszcz zwiemy kanarkiem i oto znaszam me żółte trzewiki kiedy się tylko da, a od czasu gdy odzyskałam trochę gracji i nosorożec zwany zamiennie hipopotamem zmienił się w słonia (gracja wróciła, tusza została) mogę je dumnie reprezentować na stopach jeśli akurat zdarza mi się gdzieś wyjść bardziej niż w chwilach gdy poznaję wysoką kulturę oraz obeznanie się ze swiatem panów szalikowców w wersji kolorów Legii. Jak się okazuje we toku ewolucji nie doświadczyli oni widoku kobiety i ich ślinianki mają poważny problem z utrzymaniem płynow w paszczy oraz potoku inwektyw którymi jakimś niezrozumiałym dla mnie sposobem udaje im się porozumieć. O ile naturalnie jako porozumienie traktować należy „k.. zaraz się spuszczę, zróby j… kasting na k.. dupy”. Swoją drogą fenomen jest to dla mnie niezrozumiały, że wchodzi do lokalu dziesięciu chłopa, ośmiu ma ma w rękach napoje z kfc, dwóch zamawia piwo i siedzą przez trzy godziny i dzielą się z każdym gościem w lokalu swoją haj kultur prosto z ulic stolicy. Pozdrawiam serdecznie tychże panów za możliwość dokończenia naszej pracy i mentalne wsparcie bez którego ta sesja nie miała by zasadniczo sensu ni kolorytu. Super, że z osmiu fotek, zrobiliśmy cztery.

Zestaw:

spodzień – bershka/ Bluzek – sh/ obuw – DeeZee/ zegarek – Nodo

12 comments

  1. Bless The Mess · Luty 27, 2012

    piękny zestaw! doskonale dobrane odcienie, dawno nie widzialam tak odswiezajacego, wiosennego setu. brawo!

  2. Cherpiteux · Luty 27, 2012

    To ile Ty w nich mierzysz? :-)

    • erill · Luty 29, 2012

      Z jakieś 190 :P

  3. Aleksandra Przeździecka · Luty 28, 2012

    fajne fotki :) i blog caly :)

  4. tattwa · Luty 28, 2012

    skąd się tacy biorą, oto jest pytanie. ja obstawiam, że ewolucja gdzieś po drodze zboczyła i zbacza w dalszym ciągu. kuriozalne. i smutne, acz niepozbawione pewnej dawki czarnego humoru.

    żółty lubię. co prawda bardziej na kimś niż na sobie, bo zdecydowanie nie jest to „mój” kolor (tak jakby którykolwiek był „mój”). ale jak ma nie zachwycać, skoro zachwyca! zwłaszcza zdjęcie ostatnie – nie wiem jak określić tę minę, ale robi zdecydowanie wrażenie :)

    • erill · Luty 29, 2012

      Ja właśnie nie wiem, ale przypomina mi się ten obrazek z podsumowaniem „zawracaj zjebaliśmy”. Wiesz no dawka czarnego humoru jest tak na pół kilometra z daleka a nie na 20 cm zza ucha ;)
      A mina to taka z cyklu „badź sobą” :P

  5. kataszka · Luty 28, 2012

    świetne buty!!!

  6. Tara · Luty 28, 2012

    ale jesteś słoneczna!!! super żółtości!!! na pewno przywołasz nimi wiosne!!!
    i chciałam się zapytać, gdzie Ty masz te tłuścinki? laska jesteś i wcale się nie dziwię panom szalikowcom iż ich zatkało na Twój widok;) a raczej odetkało , aby wyrazić swe uczucia w najbardziej dla nich szczerze:D

    • erill · Luty 29, 2012

      No mam taką nadzieję, acz dzisiaj było słabo no miast słońca była powódź :P No wiesz tu i tam się ma ;) Szczególnie gdy przywyknie się do jakiejś wagi siebie to każde pół kilo jest na wagę tony w mózgowiu :P

  7. T. · Luty 29, 2012

    Love the yellow pants + yellow shoes!

  8. ania · Luty 29, 2012

    piękne buty!:)

  9. MAGDArling · Marzec 4, 2012

    super zestaw! naprawdę ciekawe połączenie bieli z żółcią:D

Skomentuj

