310. Biały kozak kontratakuje !

I to na dodatek na koturnie ! I to z frędzlem ! I to jeszcze do olaboga spodni w żmijkę czy innego węża. Dramat, proszę państwa. Nie, żeby do tej pory była tu jakaś komedia czy chociaż opera ale tym razem aktów jest aż cztery. A może i pięć jeśli doliczymy do tego fotel ;)

W ogóle, ostatnio na DeeZee (tej stronie z której buty możecie wygrać jakbyście być może zapomnili..?) padł temat o kierowaniu pojazdem w obuwie innym niż płaskie. Zwolenników tyle co przeciwników a konkluzja taka, że każda zeszpilkowana kobita to zagrożenie i debilizm na drodze i należy za to mandatować. No jasne ! Nie zapominajmy wszakże, że to szpilka na syrce odpowiada za to, że myśli się iż migacz to taka ładna ozdoba na autku nie zaś narzędzie do informowania innych użyszkodników dróg, że chce się pojechać w prawo albo na lewo i po marginesie jechać. No ja tam zawsze skręcam więc o co ten klakson??? Podobnież słupek obcasowy odpowiada za to, że się coniektorym wydaje, iż im nos bliżej szyby tym widzi się i umiejuje więcej. Albo już z całą pewnością koturn odpowiedzialny jest za jazdę 30km/h po 22 lewym pasem podczas gdy służy on do szybkiej jazdy, albo skręcanie z lewego pasa przez trzy pasy na prawo bo chce się zjechać z estakady. No i nie zapominajmy, że mózg w ogóle nie jest odpowiedzialny za to, że nie pociska się 120 po mieście i nie jeździ między innymi slalomem. Z całą pewniścią winne są te złe, wysokie szpilki które stwarzają zagrożenie! Zamknijmy je w karcelach!

Zestaw:

Sweter – no name/ spodzień – dostany/ top – sh/ obuw – Stradivarius

11 comments

  1. Maja · Luty 23, 2012

    Bardzo mi sie podobuje, aż bym chętnie zobaczyła całość w pionie!

    • erill · Luty 27, 2012

      A może sfocę jeszcze kiedyś w pionie :)

  2. Cae7um · Luty 23, 2012

    Mało zrozumiałam z tego, co napisałaś, ale sweter masz piękny.

  3. mikalafashion by Kalina · Luty 23, 2012

    buty boskie!!! i te spodnie, ahh ;)

  4. Tara · Luty 23, 2012

    chyba pierwszy biały kozaczek, który mnie nie razi…powiem więcej – podoba mi się!!! nawet do wężowych spodni:)))

    • erill · Luty 27, 2012

      hehehe ;) Właśnie ten sam stan miałam przed lustem jak się popaczyłam na swe odbicie w całości ;)

  5. c-yaya · Luty 26, 2012

    Ty, fajne te białe kozaczki ! ;D i spodnie rewelacyjne ;DD

  6. tattwa · Luty 27, 2012

    matka moja jedyna i najdroższa twierdzi na przykład, że ona to woli w obcasach bo jej wygodnie. a jeździ jak demon! i bezwypadkowo!
    białym kozakom mówimy tak, precz ze stereotypem!

    • erill · Luty 27, 2012

      No ja miałam w swym zywocie trzy zdarzenia drogowe, z czego każde w bucie płaskim a jedno nie z mojej winy, dwa razy krycha chciała pocalować czyiś zad i nie miałam na to wpływu ;)
      co do kozaka rzeknę tylko – Amen !

  7. Panna Kazikowa · Luty 27, 2012

    I och i ach! Tyle mogę powiedzieć :) Spodnie są mega przekozackie :D

  8. kayaretro · Luty 28, 2012

    no boskie, boskie te kozaki, mi się udało wychaczyć je w necie ze Stanów i czekam na upragnioną przesyłkę!!!

Skomentuj

