309. Fruwajki !

Konkurs, konkursem ale wyglądać czeba. Im bardziej dziwnie i niedopasowanie do warunków atmosferyczno-termocznych tym lepiej. Wszkaże letnia koszula jest idealna na koniec lutego, a buty kanarkowe do roztopowej aury pasują tak jak marchewka do groszku. Ostatnie kilka dni mineło mi pod znakiem kłodry, chusteczków oraz gapienia się tepo w kartkę książki którą usilnie starałam się poczytać. Powinnam tutaj rozpocząć poem albo przynajmiej haiku o cudowności chorowania, możliwości odespania, wypoczęcia i w ogóle o tym jak to wspaniale jest robić nic i takie tam. Każdy pracoholik radośnie klaszcze przecież uszami na samą myśl o tym, że nie tylko nie musi, ale nie może (pod groźbą podłączenia klawiatury do prądu) pracować. Tako i ja; dla jeszcze większej strawności swej schorowanej osoby która jest w tym stanie podobna do ulgi która odczuwa się po posypaniu otwartnej rany solą, uprzejmie i entuzjastycznie wyrażałam swoją radość z tego faktu. Ale spoko, juz jestem zdrowa w końcu wróciłam do swoich ukochanych sklejeczek, zycie odzyskało blak i swiatło i wcale nie ma to nic wspólnego z tą nudną wstawką pogodową która każe sugerować, ze być może wiosna jest bliżej niż dalej ;)

Zestaw:

Koszul – NewLook/ Kamizelek – Auchan/ Spodzień – TkMaxx/ Obuw – DeeZee

28 comments

  1. levvicka · Luty 21, 2012

    studio dajmond poznaje, po profesjonalnym podeście fotograficznym, z resztą we Wroclawiu sa chyba tylko 2 cykloramy – dajmond i dobra…

    • erill · Luty 23, 2012

      Profeszjonalny ok wypaczy wszystko :D

  2. Miss Ferreira · Luty 21, 2012

    Witamy wśród żywych na powrót! Spodzień jest miszcz!

  3. Magda · Luty 21, 2012

    jak zawsze nic do siebie nie pasuje, dzień jak co dzień.

    • grubas · Luty 22, 2012

      potwierdzam,nic a nic!

    • Madzia · Luty 22, 2012

      haters gonna hate.

      • erill · Luty 23, 2012

        potatos gona potato :D

    • cojapacze · Luty 25, 2012

      kozak w necie, dupa w świecie.
      czekam na twoją stylizację. na pewno wszyściutko będzie pasowało – według twego wprawnego, doskonałego oka przynajmniej.

      • erill · Luty 27, 2012

        Wow, mam doskonałe oko – całe jedno ! Ale czad ! :D

  4. secretnight · Luty 21, 2012

    oryginalnie, bardzo ciekawie :D
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga! :*

  5. AgataP · Luty 21, 2012

    wspaniały koszul i kamizel! <3

  6. Madzia · Luty 21, 2012

    ja też już czuję wiosnę w powietrzu, a Twoje zdjęcia jeszcze bardziej wiosennie mnie nastrajają! :)

    • erill · Luty 23, 2012

      I właśnie o to chodziło ! :)))

  7. elza · Luty 21, 2012

    Świetny ofit

    Wygraj 5000zł KONKURS

  8. Justka · Luty 21, 2012

    Spodzień rządzi! Ej a ja mam dzwony w szafie i się boję nosić :P

    • erill · Luty 23, 2012

      Czemu się boisz? :)) To taki fajnie plastyczny ciuch i taki innych od wszechobecnych rurków :)))

      • Justka · Luty 25, 2012

        Właśnie nie wiem :P w rurkach mam jeszcze wiekszą d**ę niż normalnie :D chyba się skuszę :P

      • erill · Luty 27, 2012

        Mnie się wydaje, że dzwony są bardzo dobrą alternatywą do rurkow :)

  9. agg · Luty 21, 2012

    fajne spodnie, szalałam kiedyś za takim:)

  10. Kejtt · Luty 21, 2012

    Fajne butki, mocny akcent kolorystyczny!

  11. Kinga · Luty 21, 2012

    hippie time!

  12. Tara · Luty 22, 2012

    jak ja Ci zazdroszczę tych portek! a dokładniej tego, jak w nich ekstra wyglądasz!!! zrobiłaś fantastyczny powrót do lat 70-tych!!!

    • erill · Luty 23, 2012

      A dziękuje ;))) Doceniam tym bardziej, że skojarzenie jest bez susgestii :)))

  13. passionelka · Luty 22, 2012

    Buty są niesamowite <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

  14. erill · Luty 23, 2012

    Dzięki wielkie za komentarze :)) :*

  15. Ala · Luty 26, 2012

    normalnie nie wierzę, że takie spodnie można jeszcze na tym świecie znaleźć. zazdroszczę!!! myślisz, że jeszcze na nie trafię w tk maxx?

    • erill · Luty 27, 2012

      Powiem Ci, że jak je zobaczyłam też nie wierzyłam właśnym oczom :) Nie wiem czy można, ja je znalazłam już jakiś czas temu i to w dodatku po przecenach. Trzeba szukać i sprawdzać :)

      • Ala · Marzec 1, 2012

        żebym ja tylko czas na to miała… ogłaszam, że to spodnie wszech czasów normalnie!

Skomentuj

