308. Ekran startowy ;)

No dobra.. Nie ukrywam, że nie kupuję w Wyspach Rzecznych ani innych Chwilach, na ciuchy od projektantów też nie mam zbyt wielkiej szansy. Wciąż czekam na list od Zienia zupełnie jak ten z Hogwartu ale uparcie ktoś mi zabija dechami maila albo skrzynkę na listy i jakoś się nie doczekałam jeszcze. A jakoś się trzeba wybić, moja kolekcja bannerów na blogu jest wybitnie uboga.. czymże mój jeden przy zestawianiu z na przykład dwudziestoma?? Nędza kochani, nędza. Ale już nad tym pracuję, bo gdyż oto wymyśliłam sobie spsosób! Bedzie nim prezentowanie ciuchów starszych ode mnie samej i od średniej wieku moich czytelników. Bedzie unikatowo i będzie można ukazać, że „nie trzeba wydawać wiele, by prezentować się elegancko i z klasą” jak to określił mój dzisiejszy idol zwany szefem Onetu. Co prawda klasa i elegancja nie koniecznie opisują bluzę od dresu pamiętającą czasy głębokiego NRD i której wiek należałoby sprawdzić w skomplikowanych badaniach w laboratirum u jakiegoś Maca Taylora albo innego Morfeusza w Las Vegas ale to detal ;) Podobnie jak moje kanarki ;) I okulary które były nawet za oceanem zanim wróciły i trafiły na mój nos.

Ach! Ekran startowy czy inaczej zwany kontrolnym, znacie? Kojarzy się? ;)

Zestaw:

Bluza, okular – vintage/ spodzień – Cubus/ Obuw – DeeZee/ zegarek – nodo

25 comments

  1. EZ · Luty 17, 2012

    Buty?!!!! Świetnie komponuja sie z calością:)

  2. Rykoszetka · Luty 17, 2012

    Rewelacyjna bluza :D

  3. dori · Luty 17, 2012

    love it!!!

  4. Pola · Luty 17, 2012

    Ten kolorowy koktajl jest idealny na to co za oknem!!

  5. Isia · Luty 18, 2012

    chyba kocham Twoje buty :D

    • erill · Luty 19, 2012

      chyba? chyba????? ;)

  6. Ania · Luty 18, 2012

    Hello !
    Napisałaś, że Józio jest podbnz do mnie, więc z miejsca mega Cię lubię ! :*

    • erill · Luty 19, 2012

      heheheh ;) No bo jest ;)

  7. kiwaczek2 · Luty 18, 2012

    to jest ekran „przerwa w programie” ;-D

    • erill · Luty 19, 2012

      No.. ;) Mówi się kontrolny, startowy czy jakoś tak ;) generalnie wiadomo o co kaman ;)

  8. lady_sport · Luty 18, 2012

    Bluza rządzi!

  9. Bobs. · Luty 18, 2012

    wszystko jest ZAJEBISTE!

  10. agg · Luty 18, 2012

    kojarzy się!

  11. Miss Ferreira · Luty 18, 2012

    Kurde lecę do sprzątania, wrócę z lepszym komentarzem, godnym Twojego bloga, ale wyglądasz przekozacko na maksa!!

    • erill · Luty 19, 2012

      godnym bloga, ulalala.. czekaj uczeszę się może żeby tą godność reprezentować godnie :P

  12. Tara · Luty 19, 2012

    ja kojarzę jak najbardziej! wszak czasy mej młodości przypadają na ten ekran kontrolny!;)) żarówiaste kolory aż biją po oczach! szczerze Ci powiem, że oddałaś rewelacyjnie klimat tamtych lat!

    • erill · Luty 19, 2012

      Mojej też własnie, stara unitra i włączanie jej po wcześniejszym ściszeniem na maksa, żeby nikt w domu nie usłyszał ;)))
      Dziękuje :))) bardzo mnie cieszy, że taki właśnie jest odbiór :)))

  13. 6roove · Luty 19, 2012

    czadowe buty :))
    o tak, ekran startowy, podobnie jak czołówkę dziennika, pamięta się chyba całe życie ;D

    • erill · Luty 19, 2012

      ooo! Czołówka dziennika !! :D

  14. erill · Luty 19, 2012

    Bardzo, bardzo dzięx za komentarze :)))

  15. passionelka · Luty 19, 2012

    Oddaj mi buty.! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

  16. Ladies · Luty 20, 2012

    Genialne buty, uwielbiam je!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

  17. M.ery · Luty 20, 2012

    Wow! Bardzo pozytywny zestaw :) Świetnie dobrałaś kolory!

  18. calima · Luty 20, 2012

    Wyglądasz rewelacyjnie, absolutnie genialna stylizacja :> !!

  19. Kinga · Luty 21, 2012

    pewnie, że pamiętamy!
    takie znaleziska vintage to jest coś :D

Skomentuj

